četrtek, 20. avgust 2015

60. DEL

...v trenutku mi je postalo vroče.
"What did you say?" sem vprašala.
"Aren't you pregnant?" je še enkrat vprašal.
"Where did you hear that?!"
"in the news...everybody knows" mislila sem, da bom zgubila nezavest. Takoj sem vstala in stekla ven proti avtu. Bella (moja prijateljica) je pritekla za mano.
"Are you ok?" me je vprašala, ko sem se jokala.
"I can't believe it...now everybody knows"
"So it's true?" s solznimi očmi sem jo pogledala in ji iskreno odgovorila.
"Yes, it's true" videla sem ji v očeh, da ji je bilo žal, da me je sploh vprašala. Hotela mi je povedati, da je vse v redu.
"Don't worry...in 2 days, everybody will forget"
"Why are you so nice?" sem jo vprašala in jo pogledala v oči, ki so bile isto trpeče, kot moje. Hotela je nekaj povedat, vendar ni vedela kako bi spravila iz sebe.
"Because...I've been raped too"
"Oh gosh, I'm sorry"
"Don't be, I'm good now"
"So what did you do with baby?"
"I didn't even gave birth to him" izdihnila sem in se naslonila na volan.
"I'll go home" sem ji rekla in se ji rahlo nasmehnila.
"Are you ok?" je zaskbljeno vprašala
"Yes, don't worry...see you tomorrow ok?"
"Ok" odmaknila se je od avta, da sem se lahko odpeljala.

Čez en teden se noben več ni zmenil za mene. Bella je imela prav. Spet je bilo vse normalno.

*ČEZ 5 MESECEV*
Trebuh mi je že precej narasel, zato nisem več toliko hodila ven, če pa sem že šla, sem oblekla nekaj ohlapnega. Res je bilo, da je ta novica prišla skoraj v vse revije novice na TV-ju in vsi so govorili, da je ta otrok Justinov, ampak sčasoma so vse začeli ignorirat in pred mojo hišo je spet bil mir pred paparaci. Do mojega roka je bil še mesec pa pol, zato sem postajala zmeraj bolj nervozna.

Bližal se je Timov rojstni dan, zato sem tudi sama povabila Kim in Luka, da mi bosta prišla delat družbo. Rojstni dan je imel čez 2 tedna, zato sem tudi sama začela pripravljati načrte za zabavo. Z mamo sva izdelali vabila in jih poslali Timovim prijateljem in tudi babici, ki se je po dedekovi smrti preselila v Los Angeles.

S Kim sva se zmenili, da pride 1 teden pred praznovanjem k meni, Luke pa bi prišel na dan praznovanja, saj ima v šoli še za opravit nekaj izpitov. Kim sem šla počakat na letališče in ko je stopila skozi vrata terminala, nisem mogla biti bolj vesela, da jo vidim.



Imeli sva si toliko za povedat, da nisem vedela kje naj začnem.

Ker je mogla mami delat za službo, sva se s Kim odločili, da bova pripravili vse za zabavo. Zadaj na vrtu sva vse okrasili in naročili napihljiv grad in še veliko zabavnih stvari za otroke. Poslali sva vabila, zadnji dan pred rojstnim dnevom pa je prišlo na vrsto najboljše...nakup darila.

Nisem imela idej kaj bi mu kupila, zato sva šle v trgovino z oblačili, kjer sem našla nekaj za Tima, potem pa sva šle še v trgovino z elektroniko, kjer sem mu kupila slušalke.







Kmalu sva se odpravili domov, da sva pripravili še zadnje stvari za zabavo.

Zjutraj sem stala pred omaro in gledala v oblačila, ker nisem vedela kaj naj oblečem.
Na koncu sem le našla nekaj



čevlji:


frizura:


"I'm ready!" sem rekla Kim, ki se je še spravljala v kopalnici.
"I'm coming!" se je zadrla nazaj in čez minuto prišla ven. Presenečeno me je pogledala, ko sem se gledala v ogledalo in brez besed obstala.
"What?" sem jo začudeno vprašala, ko je strmela vame
"You're the sexiest pregnant woman I've ever seen"
"Oh stop it..let's go" nasmejala sem se in jo prijela za roko, da sva skupaj odšli do vrta, kjer so že prihajali prvi gostje.

Ko sva stopili iz hiše, je takoj do naju prišla mama in naju obe objela.
"It couldn't be more perfect you guys"



Vsepovsod je bilo polno otrok, zato nisem našla Tima. V rokah sem držala darilo in gledala okrog, da bi ga našla. Do mene so prihajali še starši drugih otrok in me pozdravljali, zato sem bila še bolj zmedena.
"I need a glass of water" sem rekla Kim in odšla v kuhinjo, kjer pa je sam sedel Tim.
"Tim? What are you doing here?" sem ga presenečeno vprašala..."It's your party outside and you should be there" stopila sem do njega in ga objela.
"What's wrong?"
"I'm scared that you won't love me anymore when you'll have your own baby"
"What are you talking about...of course I'll love you" pogledala sem ga in ga prijela za roko
"Come here..I bought you something" dala sem mu darilno škatlo in počepnila pred njega.
"Look Tim...even if I'm going to be a mom, you will still be my best child ever ok? Because I love you so much...and today is your birthday, so happy birthday big boy" objela sem ga in ga držala v objemu, dokler se ni po mikrofonu slišal znan glas.
"I heard that somebody has a birthday today! TIM!!!! Come and join me on stage!..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar