torek, 17. marec 2015

59. DEL

..."What?!" se je zadrla v telefon.
"I don't really know if I want to do this"
"What the hell is wrong with you?!"
"It's still my baby and I can't kill him" Kim je bila potem nekaj časa tiho
"So you're just gonna give birth to him?"
"I think so... mom will help me with everything and I'll give him to parents who can't have a baby"
"But what if you'll want to keep it?"
"we will see" potem sva se še malo pogovarjale, nato pa sem se jaz odpeljala domov, saj sem te tri ure stala na parkirišču.

Doma sem mami vse razložila, ampak se najprej ni strinjala, vendar je potem vseeno privolila in rekla, da je moje telo, da lahko z njim počnem kar hočem. Ko je oči prišel domov, sva povedali še njemu in bil je zelo šokiran.

Minilo je nekaj dni, da sem se malo pomirila in da sem se spet prijavila v šolo.

Bila je ravno nedelja, ko sem bila sama doma. Ravno sem jedla kosmiče in gledala televizijo, ko je nekdo pozvonil. Ni se mi dalo iti k vratom, ampak je pozvonilo še enkrat, zato sem šla odpret. V srcu mi je poskočilo, ko sem pogledala Kyla. Nasmehnil se je in me pozdravil.
"Hey"
"hey" potem pa je bil tiho. Začudeno je pogledal
"Can I come in?" je vprašal, jaz pa sem postala  še bolj zmedena kot pa sem bila.
"Yes...I mean no...you can't come in"
"Ok, what haha?"
"You heard me" hotela sem že zapreti vrata, ampak jih je z roko potisnil vstran, da jih nisem mogla.
"We have to talk"
"We don't have anything to talk about ok?"
"Yes we do"
"Really? Then tell me"
"Why didn't you tell me about your pregnancy?" postala sem prestrašena, saj res nisem hotela, da izve za to.
"That's non of your business" sem jezno rekla in spet poskušala zapreti vrata, potem pa je kar vstopil.
"Did you really think that you could conceal my child?"
"What?!" bila sem šokirana, saj je mislil, da je otrok njegov.
"I have a right to know this"
"What are you talking about?! It's not your child!" presenečeno me je pogledal in utihni.
"It's his right?" je rekel po dolgi tišini.
"His?"
"Yes...Justin's"
"Omg, just leave please" začela sem ga potiskati proti vratom.



"We are not done yet" je rekel pri vratih.
"Don't come back please" s solzami v očeh me je pogledal, potem pa sem zaprla vrata in jih zaklenila.



Nekaj dni po tem sem bila zelo depresivna. Bila sem zaprta sama vase. Po večerih sem večkrat slišala zvoniti domač telefon ali zvonec na vratih. Slišala sem očija ali mamo kako sta ves čas govorila: "She's not home" ali pa "She can't talk right now". Vedela sem, da kliče Kyle, ampak mi mama nikoli ni povedala kdo je zares bil. Nihče v hiši ni omenjal ne Kyla, ne Justina in kogarkoli. S Kim sva se slišali po večerih, ko je ona bila doma in ko je imela čas govoriti z mano. Kolikor mi je Kim povedala, je šel Justin nazaj na turnejo, zato sem vedela da moram živeti življenje, kot prej...brez Justina.

Ponedeljek in torek sem preživela še doma, v sredo zjutraj pa sem se odločila, da naredim nov korak in se odpravim v šolo. Namazala in oblekla sem se, kot da se nič ni zgodilo. Oblekla sem to



makeup





frizura



Že od prvega trenutka, kar sem se pripeljala z avtom na parkirišče fakultete, so me vsi gledali. In ne da so me samo gledali, tudi okrog mene je bilo kar naenkrat polno ljudi. Spraševali so me in se slikali.
Med malico se je zraven za mizo vsedlo nekaj sošolk in 3 fantje. Vsi so se pogovarjala povprek, potem pa sem slišala nekoga, ko me je vprašal.
"So how long are you already pregnant?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar