nedelja, 20. december 2015

61. DEL

...prestrašena sem pogledala Tima, ki me je navdušeno pogledal. Spet se je z odra slišal glas, ki je klical Tima in zmeraj bolj sem jaz bila živčna, saj je bil ta glas Justinov.
"What are you waiting for? Go!" sem rekla Timu in ga poslala iz hiše na vrt. Z veseljem je stekel proti vratom na vrt, jaz pa sem počasi odšla za njim. Ko sem prišla do vrat, sem ga videla.



Stala sem tamm in gledala njegov nastop za Tima, ko me je naenkrat pogledal z odra. V tistem trenutku nisem čutila nog in mislila sem, da bom začela teči proti bazenu in se na koncu se vrgla vanj, ampak sem stekla skozi hišo h klopci, ki je bila pri glavnem vhodu. Ne spomnim se dobro, kako dolgo je še trajalo praznovanje, saj sem zaspala na klopci.

Zbudila sem se, ko sem začutila, da me nekdo boža po roki. Prestrašena sem se v trenutku zbudila in pred mano je stal Justin. Nasmehnil se mi je in me pozdravil
"Hey"



"Hello" sem odzdravila.
"Who locked you out?" je vprašal v hecu in se še bolj nasmehnil. Nisem mogla pomaknit pogleda z njegovih ust, ki so se tako lepo raztegovale v nasmeh, ob katerem sem pozabila na vse in ga samo hotela poljubiti. Nisem vedela, kaj naj mu odgovorim, zato sem se samo nerodno nasmehnila in vstala.
"Where are you going?" me je vprašal, ko sem hotela oditi stran, saj je bil ta trenutek z njim po tako dolgem času zelo neroden.
"It's cold" sem si hitro namislila nekaj.
"Here, let me give you my jacket" se je ponudil in si slekel jakno. Stopil je k meni in mi jo oblekel, potem pa stopil korak stran.
"So, how are you?" me je vprašal in me pogledal v trebuh, ki pa je bil v tistem trenutku še bolj nerodna stvar :S
"I'm good"
"Really? Because it doesn't look like you're good" je potrdil in spet nisem vedela, kaj naj mu odgovorim.
"Why are you even here Justin?" sem ga vprašala, ko mi je zmanjkalo odgovorov.
"Your mom called me to say happy birthday to Tim"
"I didn't mean that...I mean why are you here now?" nastala je tišina.
"Look..." je začel in stopil bližje k meni ter me prijel za roko. Odmaknila sem roko in stopila korak stran.
"Don't touch me please" sem mu rekla potiho in vzratno hodila proti vratom.
"Why are you like that?"
"Like what?"
"I don't know...you changed"
"Well, people change Justin... and I think you should know what that feels like" sem mu rekla in se obrnila proti vratom, da bi odšla stran, ampak me je prijel za roko in me potegnil k sebi ter me poljubil



Hotela sem, da traja za vedno, ampak sem ga potisnila stran od sebe in ga udarila po licu.
"Kiss won't fix anything!" sem rekla in odšla v hišo. Mama in oči sta bila na vrtu z nekaj prijatelji in Scooterjem, ampak sem raje odšla v sobo, kot pa bi se še enkrat srečala z Justinom. Zaprla sem vrata in se vsedla na rob postelje. Pogledala sem se v ogledalo in sama sebi rekla: "What are you doing". Takrat je v sobo vstopila Kim in se prišla vsest zraven k meni. Stisnila me je in mi rekla: "You missed the cake"
Nasmehnila sem se in začeli sva se smejat. Kmalu potem je Kim odšla, saj je imela let za Kanado in ostali smo samo jaz in moja družina ter razmetan vrt. Mami je pospravljala krožnike, zato sem ji šla pomagat.
"I saw you talked to Justin" je začela pogovor in se mi sumljivo nasmehnila.
"Yeah"
"And..?"
"Nothing"
"He's gonna leave tomorrow" mi je rekla, ampak jaz nisem rekla kaj nazaj.
"You really should talk to him" je nadaljevala.
"Look mom, I don't wanna talk about him" sem ji odvrnila.
"Okay. Let's go in, we're gonna clean the rest tomorrow" mi je rekla, me objela in sma odšle v hišo.

Naslednji dan sva bila s Timom sama doma, mami in oči pa sta šla v Miami na intervju za nov film. Gledala sva filme, igrala igrice in skrivalnice. Tim je bil na vrsti za štetje, zato sem stekla v mamino omaro in se tam skrila. Ko sem se tam skrivala že kakšnih 5 minut me je začelo zvijati v trebuhu. V trenutku mi je postalo zelo slabo in občutek je bil, kot da bi umirala. Ulegla sem se na tla in začela klicati Tima.
"Tim! Tim!..." Naenkrat me je zmanjkalo in zaradi bolečine sem padla v nezavest.

Ko me je Tim zatem našel na tleh je postal ves paničen. Začel je jokati in ni vedel kaj naj naredi. Iz žepa mi je vzel telefon in poklical mamo, ampak se mu ni javila. Ker ni vedel za nikogar drugega, je poklical Justina.
"Hey" se je oglasil Justin
"Justin!"
"Tim? Hey buddy, what's going on?"
"Help me..she's lying and I don't know what to do" je Tim govoril zmedeno
"What? Ok, calm down and tell me what's wrong"
"Nicky is unconscious...I'm really scared"
"Oh gosh...Tim, stay with her and I'll come there, ok?"
"Okay"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar