nedelja, 8. februar 2015

58. DEL

...Kyle. Debelo sem ga pogledala in obstala pred vrati, ko je hodil proti meni. Stopil je čisto blizu k meni, jaz pa sem ga brez besed gledala.
"We have to talk" je rekel in se mi nasmehnil.
"I can't" sem mu rekla in že stopila mimo njega, da bi šla proti avtu, ampak me je prijel za roko.
"Please"
"I have to go" sem rekla ne da bi ga pogledala, potem pa je spustil mojo roko, da sem lahko šla. Vsedla sem se v avto in odpeljala.

*MOM'S P.O.V.*
Zunaj sem slišala govorjenje, takoj ko je Nicky stopila iz hiše. Šla sem pogledat in zunaj sem videla Kyla, ko je gledal za Nicky ko se je odpeljala.
"Kyle?" sem ga vprašala, ko me je pogledal. Objela sem ga in ga povabila v hišo.
"What are you doing here?" sem ga zaskrbljeno vprašala.
"I came to talk to Nicky, but I guess she doesn't want to talk with me" je zvenel skoraj obupano.
"Look, she's just under the big stress right now. She has a lot of problems she needs to fix"
"What problems?"
"I can't tell you now, but she'll tell you one day" sklonil je glavo in takoj se mi je zasmilil, saj je bil odličen fant za hčerko.
"Can I make you a coffee or something?" sem ga vprašala
"I'll have just a glass of water please" dala sem mu kozarec vode, potem pa je nekdo pozvonil na vratih. Šla sem odpret in zunaj je bil Justin.
"Justin? What a surprise" sem presenečeno rekla in ga objela.
"Aren't you on tour?"
"I need to talk to Nicky" je rekel  skoraj zaskrbljeno. Pogledala sem proti kuhinji in spet nazaj Justina.
"Look Justin, she.."
"Please, can you tell her that I'm here?" me je prekinil.
"She left 10 minutes ago" malo je bil tiho, potem pa je spet začel govorit
"She went to the hospital right?"
"Justin..." sem rekla, ampak me je spet prekinil.
"Mrs. Pitt, I know she doesn't want me to know about her pregnancy but I can help her" je rekel, potem pa je za mano prišel Kyle in presenečeno gledal.
"Pregnant?" je vprašal in potem ponovil
"Nicky's pregnant?!"
"Calm down Kyle" sem ga pomirila, ampak je postal še bolj jezen.
"What are you doing here?" ga je nato vprašal Justin.
"Where do you expect me to be? She's my girlfriend"
"Really? And if she's your girlfriend, why don't you know about her pregnancy?" ga je spet vprašal Justin, potem pa se mu je Kyle zagnal v obraz in ga udaril.



"Oh my gosh, are you crazy!?" sem se zadrla na Kyla in šla do Justina, ki se je pobiral. Potem je pritekel še Justinov varnostnik, ki je prej stal pri avtu. Prijel je Kyla in ga zadržal vstran.
"Calm down boys" sem rekla obema in držala Justina za roke, ko je že hotel udariti Kyla nazaj.
"Is she pregnant with you?" je nato vprašal Kyle Justina in živčno gledal.
"No" je odgovoril Justin.
"It's mine right?" je veselo vprašal Kyle.
"Guys! It's neither of you!" sem se zadrla, da sta se pomirila. Ko sta uthnila sem nadaljevala.
"It will be better for both of you to leave" Justin je prikimal in se poslovil. Kyle pa je še vedno nekaj zavlačeval, ampak je na koncu vseeno odšel.

*END OF MOM'S P.O.V.*
Ko sem se odpeljala od doma nisem šla proti bolnici, ampak sem se mogla ustavit na parkirišču za Mcdonaldsom. Srečanje s Kylom me je zelo presenetilo in bilo mi je zelo žal, da skoraj niič od tega ni vedel. Sedela sem v avtu in z solzami v očmi razmišljala o vsem kar se mi je tisti trenutek dogajalo.



skoraj pol ure sem sedela v avtu,  potem pa sem si obrisala solze in se odpeljala.




*ČEZ 3 URE*
Iz torbice sem potegnila telefon in klicala me je Kim.
"Hey you...are you done?" me je vprašala in po kratkem premoru sem ji odgovorila.
"I didn't do it"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar