sobota, 3. januar 2015

55. DEL

...poljubi so začeli postajati vedno bolj strastni.

 

Vstala sem in ga pogledala. V njegovih očeh sem videla, da si me želi, tako kot jaz njega.



Začela sem ga poljubljat, on pa mi je začel slačit majico, Nato si je slekel še svojo in začel odpenjati hlače. Ko sva bila smo v spodnjem perilu, me je dvignil in me vrgel na posteljo.



Poljubljal me je od vratu do trebuha, potem pa mi še slekel perilo. Drgetala sem, saj na to res nisem bila pripravljena. Še bolj pa z Justinom. Nehal me je poljubljati in me pogledal.
"Are you ok?" z rahlim nasmehom sem mu prikimala in mu slekla boksarice. Prijel me je za obe roki in takrat sem ga začutila v sebi. Pozabila sem na vse skrbi in se mu prepustila. Držal me je za dlani in zmeraj hitreje prodiral vame. Vse je bilo kot v sanjah. Niti predstavljala si nisem, da bi se lahko to zgodilo, ampak sem tisti trenutek samo uživala v tem, da sem z ljubljenim moškim.
Ko ni mogel več, se je zvrnil poleg mene in zadihana sva obležala. Čez par sekund je poskušal nekaj reči, ampak sem ga prekinila.
"Wh."
"...Don't talk...I want to remember that moment, but in silence".

Tišino je prekinil Justinov telefon.
"It's Kia" je rekel in se oglasil.
"Hey". Okoli pasu si je ovil rjuho in odšel iz sobe. Ko je nehal govoriti z njo je prišel do sobe in se naslonil na vrata.
"She'll join us tomorrow" je rekel in pogledal v tla. Prikimala sem in tudi js vstala.
"We must to talk about something" sem mu rekla odločno. Presenečeno me je pogledal. Ko sem začela govoriti sem se medtem kar oblačila.
"It's about that baby of you and Kia. It wasn't your baby" začudeno me je pogledal in postal živčen.
"Of course it was my baby, what are you talking about!"
"No Justin. It wasn't"
"How the fuck you know that!?"
"...Because I heard her when she was talking about baby, because they wanted a money"
"They?! Kia and who else?" močno me je prijel za ramena in bil je zelo jezen. Stiskal me je tako močno, da so me roke začele bolet.
"It hurts me Justin"
"Kia and who?!" je ponovil jezno.
"Ethan" v trenutku me je spustil in stopil korak nazaj.
"I should told you this before but that day you were so happy and everything was so messy..." kar naenkrat je s polno močjo udaril v steno, da sem se ustrašila.
"I wanted to left her, but I couldn't because I thought she was pregnant with me! And you tell me now that baby wasn't mine!"
"I couldn't!" sem se zadrla nanj, on pa me je močno prijel za roke
"Let me go!" samo držal me je in me gledal v oči.
"Justin!" sem mu rekla in potem me je spustil. Takoj sem šla iz sobe in zaloputnila vrata za seboj. Ko sem prišla v svojo sobo sem se vrgla na posteljo in jokala dokler mi ni zazvonil telefon. Bila je Kim.
"Hey"
"Don't hey me...you never call me"
"I know, I'm sorry"
"Ok, but I'm still angry"
"I'm sorry" sem še enkrat rekla.
"Something's wrong again right?"
"I told Justin for Kia's baby and he pissed off"
"Oh I can imagine...but what about your baby? Will you keep it?"
"Of course not"
"Well then you'll need to hurry, because it'll be too late for losing it"
"I know...I have to go now, but I'll call you"
"I hope you won't forget, bye"
"Bye".
Odložila sem telefon in se šla stuširat. Po sebi sem polivala vročo vodo in razmišljala o vsem tem kar se je zgodilo. Nisem obžalovala tega z Justinom, ampak to da sem mu vse povedala. Hotela sem čimprej končati ta dan, zato sem šla kar spat.

Sredi noči me je zbudilo trkanje. Vstala sem in šla odpret vrata...

Ni komentarjev:

Objavite komentar