petek, 26. december 2014

54. DEL

..."Please forgive me...I'll do my best to make you happy, please" 
in še drugo sporočilo:
"I love you"

Nič mu nisem odgovorila. Dobila sem solzne oči. Nekaj časa sem sedela na naslanjaču, dokler nisem tam tudi zaspala. 

Naslednji dan smo prispeli v Las Vegas in Justin ta dan ni imel koncerta. Ko smo odšli z letališča, sem imela oblečeno to

Kenny nas je odpeljal k našemu hotelu, kjer sem imela svojo sobo.

Takoj ko sem prišla v sobo sem šla pogledat razgled na balkon.


Potem pa sem zaslišala trkanje na vratih. 
"Come in!" sem rekla in stopila bližje. V sobo je stopil Alfredo.
"What do you think about room?" 
"It's nice" prisilno sem se nasmehnila in Fredo je opazil, da nekaj ni vredu.
"What's wrong?" planila sem v jok, on pa me je objel.
"Kyle?" je še vprašal, jaz pa sem v objemu prikimala, potem pa sva par minut stala tako v tišini, dokler ni spet nekdo potrkal. 
"Nicky?" bil je Justin.
"Come in" sem se zadrla, midva s Fredom pa sva šla narazen. Jaz sem si obrisala solze, ampak me je razmazana maskara pod očmi izdajala. Ko je videl Alfreda je malo presenečeno pogledal. 
"So I was thinking if we would go shopping or something?" je vprašal.
"Ok" je rekel Alfredo, potem pa sta oba pogledala mene.
"Yes" sem odgovorila.
"Is everything good?" je vprašal Justin zaskrbljeno, ko je opazil, da sem se jokala.
"yeah, why would be something wrong?"
"You were crying" stopil je bližje k meni, jaz pa sem se obrnila stran in rekla, da me morata pustiti samo, da se spravim. Ko sta odšla sem se vsedla na posteljo in jokala 10 minut skupaj. Nisem imela moči, da bi vstala in se sploh kam spravila. Obrisala sem si razmazan makeup, vzela torbico in šla do Justinove sobe ter potrkala. Odprl je Ryan, potem pa sta iz sobe prišla še Justin in Alfredo.
"Are you ready?" me je vprašal Justin in me prijel okoli pasu.
"Yes" 
Pred hotelom je bilo ogromno oboževalk in komaj smo se prebili skozi gnečo. Vsedla sem se na sprednji sedež, Alfredo in Ryan pa sta sedela zadaj. Odpeljali smo se do trgovskega centra. Hodili smo od ene trgovine do druge, dokler se nam že ni nabralo nekaj vrečk. Justin si je kupil največ stvari. 




Jaz pa sem si kupila to


Ko smo zapustili nakupovalni center smo se odpeljali do trgovine s filmi, saj smo si zvečer nameravali ogledati en film. Fantje so izbiro prepustili meni, zato sem izbrala grozljivko. Po tem smo se odpeljali še do Mcdonaldsa in si kupili nekaj za jest, nato pa smo se spravili nazaj proti hotelu.
"Ok guys, in my room in 10 minutes" nam je rekel Justin ko smo se pripeljali do garaže. Ura je bila že 7 popoldan in sonce je ravno zašlo. S svojimi vrečkami sem odšla v mojo sobo in se oblekla v nekaj udobnega in si naredila figo.




Vzela sem še telefon in šla v Justinovo sobo. Potrkala sem na vrata in kar vstopila.
"I'm here" sem rekla, ker nikjer ni bilo koga.
"You're fast" se je oglasil iz kopalnice in se mi nasmehnil.
"I know"
Stopila sem k oknu in pogledala skozi.
"Can we talk?" je vprašal in me ves čas gledal.
"About what?" sem ga vprašala, čeprav sem vedela o čem o hotel govoriti. Prišel je k meni in me prijel za ramena.
"Something's not good these days. Did I do something wrong?"
"No, it's not that..." sem zjamrala in ravno takrat sta prišla v sobo Alfredo in Ryan. Justin je stopil stran od mene, da jima ne bi bilo kaj čudnega.
"Did we disturb something?"
"Shut up and prepare the movie" mu je rekel Justin in se začel smejat. Šla sem do mize, kjer so bile vrečke od Mcdonaldsa in jih nesla do kavča. Alfredo je pripravljal film, Ryan je že sedel, Justin pa je šel še po nekaj v kopalnico. Ko je prišel nazaj, se je vsedel zraven mene in film se je že začel.

Ves film se nisem mogla zbrat kaj gledam, samo razmišljala sem o svojih problemih. Naenkrat pa mi je zazvonil telefon. Bil je sms od Kyla.
"I'm on the way to Las Vegas. We must talk" naenkrat mi je srce začelo razbijat zelo hitro in postalo mi je vroče. V obraz sem postala vsa bleda in Justin je videl, da nekaj ni vredu.
"Are you good?" je prestrašeno vprašal. Ker mu nič nisem odgovorila je pogledal na telefon in prebral sporočilo.
"You don't want him here or what?" je bil začuden.
"No Justin, you don't understand..." sem komaj povedala, potem pa je vstal in postal ves živčen.
"What I don't understand?! Ha?! I'm your bestfriend and I don't have any idea what's happening to you! If I did something wrong, than tell me, please, because I'm your friend and I need to know!" nisem več zdržala, zato sem stekla v kopalnico in zaloputnila vrata za sabo.
"That was too much Justin" mu je rekel Alfredo
"Then tell me, what was I supposed to do! It's enough of this shit! She's in the bad mood all the time and..."
"She broke up with Kyle!" ga je prekinil Alfredo in v trenutku ni nihče več ničesar rekel.
"Oh shit" si je Justin potiho rekel in šel do vrat kopalnice. Alfredo in Ryan sta šla iz sobe in naju pustila sama.
"Nic..." sem slišala Justinov glas pri vratih, ampak sem jokala naprej.
"I didn't know...I'm sorry" pogledala sem proti vratom, ko se je še vedno opravičeval. Počasi je odprl vrata in vstopil. Sedela sem na zaprti straniščni školjki, on pa je pokleknil pred mano.



"I'm sorry" je še enkrat rekel in me med tem ves čas gledal.
"Why didn't you tell me?"
"Because I didn't want to think about that"
"He's coming here now?"
"Yes"
"Don't worry, I'll be with you" poljubil me je na čelo. Spet sem dobila solzne oči in Justin je to takoj opazil.
"...It's still something else, isn't it?" najraje bi mu povedala, da je še nekaj drugega, ampak nisem mogla.
"Yes, but I can't talk about that"
"ok, but promise me that you'll tell me one day" prikimala sem in se rahlo nasmehnila. S čelom se je naslonil na mojega



potem pa so se njegove ustnice približale mojim



......

Ni komentarjev:

Objavite komentar