nedelja, 11. januar 2015

56. DEL

...Pred vrati je stal Justin. Začudeno sem ga pogledala, saj je bil zadnji, ki bi ga sredi noči pričakovala pred mojimi vrati.
"What are you doing here?" sem ga vprašala.
"I'm sorry. We're best friends but we are fighting all the time and I don't want that"
"I know" sem izdihnila in bolj široko odprla vrata ter ga povabila v sobo: "Come in"
Pogledal je posteljo in videl, da sem že spala.
"You were already sleeping" je rekel, kot da mu je bilo žal, da je prišel.
"What do you think? It's 2 a.m." rahlo se je nasmehnil, medtem ko je gledal v tla.
"Kia will come tomorrow and I'm gonna ask her for the truth" je rekel.
"And you think she'll tell you?"
"She'll have to" prikimala sem in se vsedla na posteljo.
"I'm sorry that I ruined our moment before" se je opravičil. Dobila sem solzne oči, saj se mi je zdelo, kot da mu to ni nič pomenilo.
"Don't worry, it didn't mean anything to me anyway" ko sem izgovorila ta stavek, sem gledala v tla, potem pa je stopil predme in počepnil pred mano.
"I don't believe you" je rekel in me prijel za roke.
"If you're gonna tell about this to somebody, just please don't tell this to Fredo or Ryan" je nadaljeval,  in takrat sem se zavedala, da se me sramuje. Potem pa sem vstala in mu rekla
"Don't worry Justin. It really didn't mean nothing. I won't say a word" stisnil je zobe in prikimal.
"Ok, see you in the morning" se je poslovil in šel. Šlo mi je na jok, ampak sem zadržala solze. Ulegla sem se na posteljo in zaspala.

Zbudila sem se okoli 5-ih zjutraj. Bila sem odločena, da zapustim Justinovo turnejo in se vrnem nazaj k staršem in opravim s svojimi problemi. Oblačila sem pospravila v kovček in se oblekla.



Pred hotelom je še vedno stalo nekaj oboževalcev, zato sem pri recepciji vprašala za drug izhod. Napotili so me skozi garažo, da sem prišla do ceste in si poklicala taksi. Izklopila sem telefon, da me nihče ne bi dobil, saj nisem hotela da kdorkoli ve kam grem. Na letališču sem si kupila karto za Ontario v Kanado, ker sem šla h Kim. Nisem ji povedala, da prihajam, ker sem vedela, da bo Justin klical tudi njo. Poskrbela sem, da me noben ni prepoznal.

*JUSTIN'S P.O.V.*
It was 7 o'clock when I woke up. I send a message to Fredo and then I got ready. Kia texted me a message that she's coming and Alfredo cami to me.
"Go check if Nicky's ready" I told him and he left. After 5 minutes he called me on phone.
"Nicky's not here" he said.
"What? Go check on the reception" immediately I called Nicky and she was unavailable. I went on the reception too to wait Kia. There they told us that Nicky letf for 2 hours ago.
"Why did she left!?" I screamed and I was so nervous. I couldn't get her on phone and I didn't even know where did she go.

*END OF JUSTIN'S P.O.V.*
Po poletu sem se s taksijem odpeljala do Kimine hiše. Počasi sem izstopila in začela hoditi proti vhodu. Pozvonila sem in vrata je odprla Kim. Ko me je videla je zakričala in mi skočila v objem.
"What the hell are you doing here?" me je vprašala.
"I have to take care of myself" sem ji rekla, potem pa sva šle v hišo. Luke je gledal TV, zato sem ga pozdravila, preden sva šli v kuhinjo.
"Are you hungry?" me je vprašala Kim in naredila nekaj za jest. Pogovorili sva se o vsem, razen o tem da sem spala z Justinom. Že naslednji dan sem nameravala iti domov na Florido in mami povedat o moji nosečnosti.

Zjuraj sem se zbudila okoli 6-ih zjutraj, saj sem imela ob pol 9. že let. Naročila sem si taksi, da me pride iskat okoli pol 8-ih. Spravila sem se.



Kovčke sem postavila pri vhodu in šla v kuhinjo, kjer je bila že Kim.
"Why are you already awake?" sem jo presenečeno vprašala.
"I didn't want to miss you" je rekla in me objela.
"And I made you a breakfast" je še dodala in me posadila k mizi.



"Thank you" sem ji rekla in pojedla zajtrk. Ves čas me je gledala.
"Why are you looking at me?"
"How can all bad things happen to good people?" je vprašala zamišljeno.
"Trust me, I'm not that good as you think I am"
"Me neither" začudeno sem jo pogledala, saj nikoli nisem zvedla za kakšno slabo stvar o Kim.
"What do you mean with that?" v trenutku je začela oklevat.
"Am...no...I just said that...because sometimes I lie"
"Did you ever lied to me?" sem jo resno vprašala, ker sem videla, da nekaj skriva.
"No...well you have to go, because you'll be late" je spremenila temo in pospravila krožnik z mize. Nekaj je skrivala in mi ni hotela povedat.
"Call me or text me when you come there" je rekla in me objela pred vrati.



"Bye" sem ji rekla in se vsedla v avto. Pred vrati je stala, dokler se nisem odpeljala.

*ČEZ 3 URE* + *KIM'S P.O.V.*
I was watching a tv with Luke, when somebody rang the bell.
"I'll get it" I told to Luke, when he was already trying to go to the doors. I opened the doors and there was Justin...

Ni komentarjev:

Objavite komentar