nedelja, 16. november 2014

53. DEL

..."baby didn't survive" je rekel in mene je zabodlo v srcu. Dobila sem solzne oči.
"I'm so sorry" sem rekla že skoraj na začetku joka. Ulegla sem se zraven njega in ga objela.

 Tako kot njegovi objemi pomagajo meni, verjetno tudi moji objemi njemu. Nekaj časa sva tako ležala v tišini, potem pa je Justin rekel.
"Nicky?" 
"Hm?" 
"Why did you do that before?" nisem mu hotela povedat za Kyla in za mojo nosečnost, zato sem se poskušala spomniti nekaj drugega.
"I don't know... I just did" sem izjavila, ker se nisem spomnila nič drugega. 
"Don't do this anymore ok?"
"I won't"
"Promise!"
"I promise" nekaj časa sva še ležala tako, potem pa je prišel Scooter po Justina, da se more it spravljat. Šla sem z njima do njegove garderobe in mu pomagala izbrat oblačila za koncert. Ko se je oblekel je nekaj časa stal pred ogledalom in o nečem premišljeval. Sedela sem v naslanjaču in ga gledala. Hudo mi je bilo, da sem ga mogla takšnega gledat. Vstala sem in šla do njega. Dotaknila sem se nejgovega hrbta, da se je obrnil in potem sem ga objela. Želela sem si njegovega objema. Počutila sem se varno in njegov objem je bil vse kar sem tisti trenutek rabila. Ob misli, da bi se mu kaj zgodilo ali da bi izvedel vso resnico, sem potočila solzo.
"You're gonna be ok" sem mu rekla in ga izpustila iz objema. 
"Why are you crying?" me je zaskrbljeno vprašal in me z obema rokama prijel za ramena.
"I'm ok"


"You're not ok, I can see your pain" pogledala sem v tla, potem pa je prijel moj obraz in me pogledal v oči,
"We'll talk about your problems later ok? But please don't cry anymore because it hurts me too when I see you crying" s palcem mi je obrisal solzo, ki je ravno stekla po licu. Poljubil me je na čelo in zapustil sobo. 

Z Ryanom sva šla na začetku koncerta med množico, saj naju nihče ni prepoznal.


 Do konca koncerta sva bila med množico, na koncu pa sva pohitela proti zaodrju, da naju oboževalke ne bi pomendrale.  Hotela sem poklicat Kim, ampak sem telefon pozabila na Justinovem avtobusu, zato sem šla ponj. Pred dvorano je bilo zmeraj bolj glasno, ko so ljudje odhajali. Telefon je bil na mizi in nekje je zvonil še drug telefon. Šla sem do pulta, kjer je bil drug telefon. Na ekranu je pisalo  Ethan in takoj sem vedela, da je telefon od Kie. 
"It's Kia's phone" sem si rekla in ga vzela. Nehal je klicat in takoj zatem je dobila sms. 
"I'm waiting you on a parking place" 
Vzela sem Kiin telefon in odšla na parkirišče, kjer sem ga že od daleč videla, naslonjenega na avtu.
"What are you doing here?!" sem ga takoj napadla, ko sem prišla do njega. Presenečeno me je pogledal.
"Nicky?" je šokirano vprašal.
"What are you doing here?" sem ga še enkrat vprašala.
"Am...I'm waiting for my friend"
"For Kia?"
"Wh...How..." ni vedel, kako bi me vprašal, zato sem ga prekinila.
"I know everything" prestrašeno me je gledal.
"If you'd really loved her, you'd know what happened, but you think just for the money right?"
"Ok shut up!" se je zadrl in me prijel za vrat. 
"tell me what happened and then we'll continue talking" mi je govoril čisto blizu obraza.
"She lost her baby!" sem s težkim glasom rekla, ker me je stiskal za vrat. Naenkrat me je spustil in potisnil stran, da sem padla po tleh. Začel je zmajat z glavo, potem pa je spet stopil k meni, ko sem bila še na tleh.
"No...you're lying!" prijel me je za majico in me potegnil k sebi.
"You're lying!" se je zadrl name. 
"It's true!" sem zakričala nanj in se poskušala rešit iz njegovih rok.
"Nicky?" se je slišalo klicanje v bližini avtobusa. Oba sva pogledala v stran busov. Ethan me je še enkrat zagrabil za vrat, ampak močneje. 
"Let me go!" sem se zadrla, potem pa sta se malo vstran pokazala Justin in Alfredo.
"Nicky!" se je zadrl Justin in oba sta pritekla k nama. Zadaj za ograjo so prišli paparazi in oboževalci, ki so čakali na Justna. Ethan me je spustil, ko je pritekel Justin do njega in ga mahnil. 

Padla sem na tla, Fredo pa je prišel k meni. Justin je Ethana tepel v obraz in trebuh, potem pa sta pritekla Kenny in še en varnostnik, da sta Justina potegnila stran. Oboževalke so kričale, paparazi pa slikali kot da bi se jim utrgalo. Kar naenkrat pa so vsi ljudje za ograjo podrli ograjo in okrog nas je bilo zmeraj več ljudi. Vse oboževalke so rinile k Justinu, Alfreda pa so zvlekle stran od mene. Za trenutek sem vstala in videla Justina, kako se je poskušal pribiti do mene.
"Nicky!" se je dvakrat zadrl, potem pa je meni zmanjkalo zraka, ker so ljudje tako tiščali. Padla sem na tla in vse kar se še spomnim od tistega trenutka je bil Justinov glas: "Nicky!"

*JUSTIN'S P.O.V.* 
I saw Nicky fell down. 
"Nicky!" I shout, but she was unconscious.
Fans and paparazzies were everywhere and I couldn't get through to Nicky.
"Kenny!" I screamed to Kenny while he was pushing fans away. He looked at me.
"Nicky's on the floor!" then he tried to go to her. When he got through screaming fans he lift Nicky and took her away. 

*END OF JUSTIN'S P.O.V.*
Zbudila sem se ob lažjem tresljaju in ko sem odprla oči sem se zavedala, da smo na letalu. Bila sem v postelji in malo mi je bilo čudno, zato sem vrgla odejo z mene in videla, da imam oblečeno pižamo. Vstala sem in počasi šla v drugo sobo, da ne bi zbudila drugih. Splazila sem se k baru in ven vzela majhno plastenko vode. Ko sem se obrnila, da bi šla na kavč je tam spal Justin. Prej ga nisem opazila. Pokrila sem ga z odejo in se vsedla na naslanjač. Vzela sem telefon in videla, da imam nekaj sporočil. 2 sporočila sta bila od Kyla...


Ni komentarjev:

Objavite komentar