petek, 17. oktober 2014

52. DEL

...Kia.
"Omg are you ok?!" sem zaklicala in stekla k njej. 
"Do I look like I'm ok?!" se je zadrla in kričala zaradi bolečine. Prestrašila sem se in nisem vedela kaj naj. Vzela sem telefon in hotel poklicat Justina, ampak me je ravno klical Kyle. Prekinila sem in vtipkala Justinovo telefonsko. Nekaj časa je zvonilo, potem pa sem prekinila. Poklicala sem še Alfreda in se je takoj javil. 
"Hey"
"Alfredo!?"
"What's wrong?"
"please hurry, something's wrong with Kia!"
"Where are you?"
"Infront of the bus...hurry please!" sem panično kričala v telefon, medtem ko je Kia vedno bolj kričala od bolečin. Telefon sem vrgla v torbico, potem pa sem še bolj prestrašeno pogledala.
"Omg Kia... you're bleeding" na hlačah je imela rdeč madež. Naenkrat so izza vogala pritekli Kenny, Alfredo in Justin. 
"Help her... she's bleeding" sem jim govorila, medtem ko je Kenny dvignil Kio in jo nesel v avto. Justin je sedel zraven v avto in ko sem hotela še js, me je Alfredo prijel in zadržal.
"Stay here...Justin will call you later"
S solzami v očeh sem se nagnila k njemu in ga objela. Bila sem prestrašena in bilo me je strah, da bi bilo kaj narobe. Odmaknila sem se, ko mi je zvonil telefon. Spet je bil Kyle. Jezno sem zagodrnjala in se javila. Alfredo je najprej pogledal na telefon in rahlo prikimal, da se bo umaknil. 
"Hey" sem poskušala čimbolj mirno pozdraviti. 
"You finally picked up!" čeprav me je s svojimi besedami razjezil, sem se zadržala. Bila sem tiho, zato je kar nadaljeval.
"You're with Justin right!? You shouldn't go on the tour because you're without control and you can't do what you want!"
"Ok stop now!" sem se zadrla in ga s tem utišala "...don't talk to me like I'm a 3 years old baby! I can take care of myself and I have good people with me who can control me!... Are you wondering why I didn't answer your calls? Because you are calling me every hour just to say that you love me... that's annoying and I'm sick of that!" najprej ni nič rekel in v tistem trenutku tišine sem dobila solzne oči. 
"...I still love you, but not as much as I loved you in a first place so...I wanna break up" sem nadaljevala in takrat mi je ušla solza in zatem še naslednja dokler nisem jokala. 
"You're not breaking up with me just because I'm annoying to you...you're breaking up because you love him more than me right?" je vprašal precej mirno, ampak nisem mogla odgovorit. Imel je prav...Justina sem ljubila bolj kot njega. Zaprla sem oči in poskušala pridržati telefon pri ušesu, ne da bi prekinila. 
"I'm sorry if I called you the whole time...if you'd told me before I'd stop with that" je nadaljeval.
"I'm sorry too" takrat sem odložila in kmalu začela jokat bolj kot prej.

Šla sem v skupno sobo, kjer so bili Ryan, Alfredo in Scooter, ki je ravno telefoniral. Fredo je videl, da sem jokala, zato je prišel k meni in me objel.

"Are you ok?" me je vprašal in me božal po hrbtu. V glasu se je slišalo, da ve zakaj se gre. 
"He was really annoying these days and these days are not my favourite right now"
"I get you" 

Medtem ko smo se malo pogovarjali, je Scooterju zazvonil telefon. Klical ga je Justin.
"Hey...how is she?...ok...ok...yes...ok see you, bye" je govoril, mi pa smo ga prestrašeno gledali.
"What did he say?" sem ga vprašala in stopila do njega. 
"She's stable, but they don't know if baby will survive" 
"O my god" sem izdihnila in se stisnila Scooterju v objem. Solze so mi spet pritiskale na plano, ampak jih nisem mogla zadržat. 
"take her to the bus" je rekel Scooter Alfredu, da me je odpeljal na avtobus. 
Vlegla sem se na kavč, Alfredo pa me je pokril z odejo. 
"Do I make you a company?" me je vprašal in me pobožal po nogah.
"Thank you Fredo, you're a real friend, but I wanna be alone for a minute" 
"Ok, call me if you'll need anything" poljubil me je na čelo in šel. Ko sem bila sama na avtobusu sem poklicala Kim in ji vse povedala. Ko sva končali sem poklicala še mamo.
"Hey mom"
"My sweetie"
"How are you guys?"
"It's a little bit empty and quiet when you're not home"
"I can imagine"
"What's wrong? You sound sad"
"I'm not sad"
"Sweetie, I'm your mom, you can tell me"
"...I broke up with Kyle"
"What? Why?"
"It doesn't matter...I just really feel bad for what I told to him, but I was honest"
"Look Nic...you'll be more sad if you wouldn't told him the true why are you leaving him. Tell him the true was a good decision. 
"Thank you mom"
"You can always count on me" malo sem utihnila in razmišljala ali bi ji povedla o nosečnosti. 
"Mom?"
"Yes sweetie?" to je bil najhujši trenutek v mojem življenju. Povedat mami da nosim otroka človeka, ki me je ugrabil in posilil.
"Honey?" je še enkrat vprašala.
"...Nothing, I just love you" nisem mogla. Lahko bi ji povedla, ampak nisem mogla! 
"I love you too"
"I have to go now...say hello to Tim and dad"
"I will, thank you, bye baby"
"Bye"

V sebi sem nosila grozne spomine in bolečine, ki se jih ne da izbrisat. Jokala sem sama na avtobusu, pokrita z odejo. Bilo me je strah prihodnosti. Po glavi so mi šli vsi dogodki, za katere nisem hotela več slišat. V tistem trenutku sem mogla it bruhat. Stekla sem na wc in na kolenih pred wc-jem bruhala vanj. Naslonila sem se nazaj na steno, ko sem nehala. Začela sem jokat in tisti trenutek nisem razmišljala nič drugega kot pa to, da v sebi nosim otroka, ki ga nočem. 

Pogledala sem v omarico pod umivalnikom. Stegnila sem se proti omarici in iz nje vzela britvico. Bila sem naslonjena na steno in strmela v rezila na britvici. Roke so se mi tresle in bilo me je strah, ampak to kar sem čutila, sem hotela vsaj za trenutek pozabit. Britvico sem približala roki na katero so kapljale solze. Nisem mogla zarezat. Jokala sem vedno bolj. V tistem trenutku sem mislila, da vse to sanjam in kar naenkrat je prišel Justin in ko je videl kaj poskušam, je skočil k meni in mi izpulil britvico iz rok ter jo vrgel v kot kopalnice. 
"Fuck!" se je zadrl, js pa sem prestrašena obsedela, on pa je sedel k meni in me objel.

Bila sem nemočna v njegovem objemu. 
"Oh god" si je potiho rekel, ampak sem ga slišala. Dvignil me je in me nesel do postelje. 

"It's ok, I'm here" mi je rekel in me pobožal po roki, ko sem se še vedno cela tresla od šoka. Počasi sem zaprla oči in zaspala. Justin me je poljubil na čelo

in šel. 

Takoj ko sem se zbudila sem mogla na wc. Na tleh sem videla britvico. Pogledala sem se v ogledalo in imela sem ogromne podolčnjake. 
"What the fuck is that!?" sem si rekla in si počistila ves razmazan make-up. Vzela sem torbico in poklicala Freda, da bi ga vprašala kje so.
"You already woke up?" je takoj vprašal, ko se je oglasil.
"What do you mean already?"
"It's been only one hour when you fell asleep"
"I have a feeling like I slept for like a half day...but it doesn't matter... where are you?"
"we're in Justin's bus"
"Ok, I'm coming" šla sem z našega busa na drugega in ko sem vstopila so me vsi pogledali. Justin je ležal raztegnjen na kavču z sončnimi očali in vsi so se resno držali. 
"Do you get any news?" sem vprašala in pogledala vsakega posebej, ker mi nihče ni povedal. 
"I asked something" sem še dodala, potem pa je Scooter vstal, potem pa še Ryan in Alfredo.
"We'll leave you two alone" je rekel Scooter in mi položil roko na ramo. Še bolj prestrašeno sem pogledala, ko so zapustili avtobus. Stopila sem k Justinu.
"Tell me, please" sem ga prosila in se vsedla zraven njega...

Ni komentarjev:

Objavite komentar