petek, 10. oktober 2014

51. DEL

..."Justin..." sem že začela, potem pa sem dobila sms.
"I'm sorry" sem rekla in pogledala na telefon. Bil je sms od Kim: "Go buy pregnancy test and text me what will be the results...love ya"
"So what did you wanna to tell me?"
"ah nothing...it can wait" sem mu rekla in se mu prisilno nasmehnila.

Obrnila sem se k ogledalu.
"About that kiss before..." je rekel in me gledal v ogledalu. 
"We'll talk about that later ok?" sem mu rekla prijazno, on pa se je rahlo nasmehnil.
"Then I'll go back to the table...or I wait you outside?" 
"Go to the others, I'll be in a minute"
"Ok" odšel je iz stranišča, jaz pa sem vzela puder in si popravila make-up, da nisem bila več tako bleda. Ravno takrat me je nekdo klical. Kyle. 
"Seriously!?" sem sama pri sebi jezno rekla in prekinila. Ko sem končala sem šla k ostalim. Kia me je dobesedno ubijala z očmi. Ni odmaknila pogleda z mene, dokler se nisem vsedla. Kmalu smo dobili hrano. 

Po poti nazaj proti avtobusom sva s Fredom spet sedela skupaj, ampak sma bila tišja. Ko smo prispeli in stopili iz avta, smo se poslovili, potem pa odpravili v avtobuse. Js sem vse objela in ko sem že hodila proti našemu busu, me je Justin ustavil. 
"Hey you!" je zaklical in jaz sem se takoj obrnila.
"We have to talk" mi je rekel, ampak nisem imela dovolj moči, da bi mu za vse povedala.
"Justin, I'm tired" poljubila sem ga na lice in odšla na bus. 

Zbudila sem se, ko me je zabolil trebuh in mogla sem iti bruhat. Nisem mogla več spat, zato sem šla na kavč in si prižgala televizijo. Ura je bila 6 zjutraj, zato ni bilo na tvju nič pametnega. Vzela sem telefon in šla na instagram, kamor sem objavila sliko z Alfredom. Na twitterju sem odfollowala nekaj fanic, potem pa še objavila stanje.
"You always have to be surrounded with good people and your life will be better"
in še ena objava: "@bradpitt @angelinajolie love u guys ❤️"

takoj zatem sem dobila sms.
"You can't sleep neither?" od Justina. 
"No:("
"You'll sleep better on a plane I promise" 
"plane?"
"We're going to Vegas tonight"
"aa ok:)" 
"I liked your photo right now" takoj ko mi je to napisal sem videla na instagramu, da mi je 'lajkal' sliko. Odpisala mu nisem več, ker je iz sobe prišel Ryan. 
"Morning" 
"Hey" vsedel se je zraven na kavč in nekaj časa sva skupaj gledala risanke.
"Let's make something for eat" mi je rekel in šel proti hladilniku. 
"Ok" tudi js sem vstala in mu šla pomagat. Ni dolgo trajalo, a na koncu je nastalo to

Ravno sva končala, ko je iz sobe prišel Alfredo in kmalu za njim še Kenny.
"And now you come out right" je rekel Ryan in se začel smejat. Vsedli smo se za mizo in pozajtrkovali, potem pa smo prišli v Toronto. Šla sem se spravit. Oblekla sem to


Ko smo zapustili bus, sem šla do Kennya.
"Would you take me to pharmacy?"
"Of course" potem sem šla še do Justina in mu povedala, da grema s Kennyem.
"Kenny will take me somewhere"
"Do I come with you?"
"No it's ok...we'll be back in an hour"
"ok see you then" objela sem ga, potem pa sva s Kennyem šla. V lekarno sem šla sama.
"Can I help you?" je prijazno vprašala gospa za pultom.
"I would buy one pregnancy test" ko mi je zaračunala, sem ji dala denar in šla.
"Are you sick?" me je vprašal Kenny, ko sem sedla v avto.
"Kind of" takoj sma se odpeljala nazaj in ko sva prišla sem šla na wc, kjer sem takoj sprobala. Počakala sem 5 minut, da se je pokazal rezultat. Bili sta dve črtici. Bil je pozitiven. Takoj sem planila v jok.
"Nic?" se je slišalo od zunaj, potem pa še trkanje. Nehala sem jokat, saj je bil Justin. Hitro sem si obrisala solze.
"I'm ok" sem rekla in se pogledala v ogledalo ter si popravljala makeup.
"Why do I have a feeling that you're not ok and you need a help?"
"Don't have that feeling" sem mu rekla in se delala kot da je vse vredu.
"if you'll need anything, tell me" slišala sem, da je šel, zato sem hitro poklicala Kim.
"hey girl" je pozdravila veselo.
"It's positive" sem zajokala.
"Oh fuck..." ker sem jokala, ji nisem mogla kaj rečt.
"So what are you going to do now?" me je vprašala.
"I don't know... I just know that I don't want that baby"
"I trust you that's very difficult to you, but are you really sure you want to lose that baby?"
"That baby is Bill's!" sem rekla jezno.
"Do I come  to Toronto?"
"No it's ok. I'll wait for one month and then I'll go have an abortion"
"But you'll have to tell this to someone" 
"I don't want anyone else to know" 
"But you'll have to tell Justin...he's your best friend and he has a right to know" 
"No Kim! If I tell him we'll be more apart than we already are" 
"Ok it's your decision...then call me when you'll be more good that you're now. Bye"
"Bye" 

Kmalu sem odšla iz stranišča, vzela telefon in šla iz avtobusa. Ustavila sem se, ko sem slišala neko  jamranje. Šla sem na drugo stran busa in tam je na tleh ležal/a...

Ni komentarjev:

Objavite komentar