torek, 30. september 2014

50. DEL

...v šoku sem se ustavila, ko sem tam videla Kio in še nekoga, da sta se pogovarjala. Stopila sem za nek grm, ki je bil na zelenici. Od tam pa sem lahko videla, da je zraven nje stal Ethan.
"Ethan?!" sem si sama pri sebi rekla. 
"You know I can't go now" mu je rekla in to mi je bilo čudno. Stala je pred njim, on pa je sedel na neki ograji in jo držal okoli pasu. Takoj sem vedela da imata nekaj. 
"You don't know how bored I am at nights" ji je rekel Ethan. Napeto sem stala skrita in poslušala. 
"Only one month more and then I'll be yours again" mu je odvrnila.
"Agh! Why didn't you lost that baby" je jezno rekel.
"I've already told you why! Just think how much money I'll get from Justin"
"And you can thank me for that" začudeno sem pogledala, ko sem slišala Ethanove besede. 
"Shhh... you're too loud... I don't want anyone to know that's your baby" ga je utišala Kia in meni se je ob njenih besedah zasmotilo in skoraj sem padla izza grma. Uničila sem skrivališče, ker sta me slišala.
"pstt.. did you hear that?" jo je prestrašeno vprašal Ethan.
"Yes, somebody's here" mu je rekla in počasi sta se približevala. Hitro sem stekla v drugo smer, kjer pa so pred dvorano čakali še drugi fani, ki niso šli na koncert. Takoj ko sem pritekla izza vogla me je enih par opazlo in začelo se je vreščanje. 
"Isn't that Nicky?!" se je slišalo in nekaj jih je priteklo k meni ter me prosilo na avtogram. 
"Pssst... please be quiet... I'll take a picture with all of you just don't scream" sem jih prosila in se jim podpisovala na roke. 
"You're so beautiful...can I take a picture with you... you're a lot more beautiful than Justin's girlfriend" so govorile, potem pa so iz dvorane začele prihajat množice ostalih, ki so bili na koncertu. 
"I must go now, nice to meet you, I love you" sem jim govorila in še posnela zadnje slike z mojim telefonom, potem pa sem šla. Stekla sem na bus, ko ni bilo še nikogar in takoj šla pod tuš. Stala sem v tuš kabini in se polivala z vročo vodo ter razmišljala. To pomeni, da je Kia noseča z Ethanom? Celi čas ga že izkorišča za denar!? 
Bila sem tako jezna, da bi ji najraje iztaknila oči. 

Zaprla sem se v sobo, ker sem bila naga. Odprla sem kovček in iskala oblačila, potem pa je nekdo potrkal. 
"Nicky?" slišal se je Alfredov glas.
"Yes?"
"Get ready because we're going to eat outside
"Ok" 
Oblekla sem nekaj čimbolj toplega.

si hitro naredila make-up


Ko sem stopila iz sobe ni bilo na busu nikogar razen šoferja. 
"Where are they?" sem ga vprašala začudena.
"They are waiting for you outside" 
"Thank you" zapustila sem avtobus. Zunaj so v nekakšnem krogu stali vsi ostali. Stopila sem h Kennyu in pogledala Justina, ki se mi je smejal. Vsi so bili oblečeni kot eskimi in vse kar sem videla so bili dimi iz ust pri izdihu. 
"Let's go eat then" je rekel Scooter in odpravili smo se proti dvema avtoma, ki sta nas čakala. Roko sem dala pod Ryanovo in Fredovo roko, ko sta me pospremila do avta. Vsedla sem se na konec, zraven mene pa se je vsedel Alfredo. Vso pot sma se smejala, ostali pa so bili tiho. Poskušala sva se slikat, ampak na koncu je nastala samo ena dokaj normalna slika.

Končno smo prispeli do restavracije.
"Agh finally, I'm so hungry" je zajamral Fredo in mi pomagal iz avta. Na srečo ni bilo gneče, zato nas nihče ni motil. Vsedla sem se med Alfredom in Scooterjem, nasproti pa so sedeli Ryan, Justin, Kia in Ryan Butler. Takoj ko smo naročili hrano se mi je spet zavrtelo in v trebuhu sem imela čuden občutek.
"Excuse me" sem se opravičila in stekla na wc. Spet sem bruhala. Roke so se mi začele tresti in spet sem bila bleda. Vzela sem telefon in poklicala Kim, da ji povem kaj se dogaja.
"You finally called me!" so bile njene prve besede v telefon.
"I'm so happy for hear you" sem z nasmehom na obrazu odvrnila.
"So tell me...how is it?"
"It's fine, but can we talk about that later?"
"Am...ok?" se je slišal njen glas precej začuden.
"I'm calling you because something weard is happening to me"
"Ok, now you're scaring me"
"I don't know what's wrong but I feel sick" takoj se je začela smejat.
"Why are you loughing?" sem vprašala jezno.
"If you're sick then probably you have a flu or something right?" se je norčevala.
"Not that kind of sickness Kim! I puked two times today and I'm dissy all the time" nekaj časa je bila tiho, potem pa je glasno izdihnila.
"Oh gosh... you said Bill raped you right?"
"Yes"
"Then there are two reasons for your sickness...did you eat something bad or...you're pregnant" ko je to rekla, mi je postalo še bolj slabo in spet sem morala bruhat. Ko sem obsedela ob stranišču sem slišala nekoga vstopiti. Takoj sem vstala in prekinila linijo s Kim.
"Nicky?" sem zaslišala glas od Justina. Postalo me je strah, ker nisem hotela, da karkoli posumi, poleg tega pa bi mu najraje povedla za Kiino izdajo in da ta otrok ni njegov. Počasi se stopila iz stranišča in šla k umivalnikom.
"Are you ok?" me je skrbno vprašal.
"You're gonna stop asking me that because I'm good"
"I won't stop because I'm worried" objel me je in me držal v objemu.


 Najraje bi mu za vse povedala in mislila sem da je tisto primeren trenutek, da mu povem resnico...

Ni komentarjev:

Objavite komentar