ponedeljek, 29. september 2014

49. DEL

...hitro sem se odmaknila in rekla
"We must go" žalostno je pogledal. Vstal je in pomagal tudi meni. Ko se je v avtu pripasal me je pogledal, ampak js sem gledala skozi okno. Celo pot sem razmišljala o tem poljubu. Bila sem prestrašena, čeprav sem si ga želela poljubiti še bolj. 
"Are you going to watch the concert?" me je čez nekaj časa vprašal. 
"I wouldn't miss it" nasmehnila sem se mu, on pa mi je nasmeh vrnil. 

Ko sva prišla nazaj k dvorani, mi je zazvonil telefon. 
"I'm sorry, I must answer" sem mu rekla in šla malo na stran. 
"I'll wait you" je rekel zadaj in počakal pri avtu ter se pogovarjal z varnostnikom. 
"Hey Kyle" sem pozdravila v telefon, ko sem se javila. 
"How is my honey?" 
"We talked few hours ago" sem mu rekla nekoliko živčno.
"I know, but I miss you too much"
"I miss you too, but you called me right now when I don't have any time" 
"Is everything ok? Because you're acting weird" 
"I'm fine, I have to go"
"Ok I love you"
"Love you, bye"
"Bye" 
Nevem kaj mi je bilo, a bila sem vesela, da sva nehala govorit. Justin je z nasmehom prišel proti meni. Pospravila sem telefon in se prisilno nasmehnila. 
"Are you ready?" me je vprašal.
"Let's go haha" nastavil mi je roko, tako da sem svojo roko dala pod njegovo.

Takoj ko sva vstopila mi je postalo slabo. Ustavila sem se in se prijela za trebuh, ker mi je šlo na bruhanje. 
"Are you good?" me je zaskrbljeno vprašal Justin. Globoko sem vdihnila in slabost je minila. 
"I'm good" sem mu odgovorila in šla sva v skupno sobo, kjer so bili ostali. Justin se je vsedel h Kii, jaz pa sem se vsedla zraven Ryana na kavč, ki se je predrzno smejal. S komolcem sem ga ruknila v rebra in se ulegla ter mu položila noge na kolena. 
"Your legs? Really? haha" se je zajebaval, jaz pa sem mu ostro in z nasmehom odvrnila
"Shut up" 
Vsi so se začeli smejat, razen Kie. Malo smo še klepetali, potem pa se je Justin moral iti spravljat za koncert. Jaz in Alfredo sva še en čas sedela na kavču, potem pa sma odšla malo pogledat za oder. Oboževalk se je že slišalo, ko so jih spustili v dvorano. Malo sma šla še do plesalcev, ki do vadili svoje korake. 
Nato pa je prišel Justin pripravljen na koncert 

"Let's do this!" se je zadrl po hodniku. Zbrali smo se za odrom.

potem pa je Justin šel, js, Fredo, Ryan in Scooter pa smo bili ob strani odra, tam ko je Justin hodil z odra. 

*Bilo je še 15 minut do konca koncerta in meni je postalo grozno slabo. Še bolj kot prej ko sva z Justinom vstopila v dvorano. V trenutku sem postala bleda. Sploh nisem mogla nikomur kaj reči, zato sem kar šla. Takoj ko sem stopila iz koncertne dvorane, sem stekla na wc in bruhala. Vsedla sem se zraven stranišča, da bi se mi nehalo vrtet. Ko je bilo malo bolje sem stopila pred umivalnik in ko sem se videla v ogledalo, sem vedela, da ne bom mogla nazaj na koncert.


 Počasi sem se odpravila iz stavbe proti našim avtobusom. Jemala sem ključe iz torbice (vsak je imel svoj ključ, da si je lahko odklenil avtobus), ko sem nekoga slišala malo stran. Pogledala sem desno od koder je zvok prihajal in se malo približala...



Ni komentarjev:

Objavite komentar