ponedeljek, 29. september 2014

48. DEL

...when I walked in I saw Nicky sleeping on couch. She was so cute so I had to took a picture of her.
Then I took her to bed, because this couch was so uncomfortable. I kissed her on forehead and left that bus and went back. 

*END OF JUSTIN'S P.O.V.* 

Zbudila sem se, ko sem slišala govorjenje v sosednji sobi. Najprej mi ni bilo jasno kako sem se lahko zbudila v postelji, ampak tisto ni bilo pomembno. Še vedno sem bila v včerajšnjih oblačilih, zato sem šla poiskat druga oblačila.


Počasi sem izstopila iz sobe in takoj so vsi pogledali vame.
"Good morning" me je pozdravil Ryan. Zaspano sem se nasmehnila in se šla vsest zraven Freda, ki je bil ravno na računalniku.
"What do you want for breakfast?" me je vprašal Kenny. 
"Oh no Kenny, don't make me a breakfast, I can do it" 
"You have to try Kenny's cook, it's amazing" je rekel Ryan, Fredo pa se je samo nasmehnil.
"Ok then" sem pripomnila. 

Po zajtrku sva s Fredom igrala wii, kmalu zatem pa smo obstali.
"Are we there yet?" sem presenečena vprašala.
"Yes" je odgovoril Kenny in šel z busa. 
"Take your staff and let's go" mi je rekel Alfredo in ko sem vzela torbico, sva odšla z busa. Prišli smo pred dvorano, kjer ima Justin danes koncert. Zapeljali smo se na zadnji del tako da nas niso oboževalke opazile. Stali smo zunaj, potem pa so se odprla vrata Justinovega avtobusa. Ven je najprej izstopil Scooter, potem pa je priletel Justin in tekel proti meni. Skočil mi je v objem in me zavrtel. Zadaj je prišla Kia s tistim trebuhom.
"Hey" sem jo pozdravila, ko me je položil nazaj na tla. 
"Ok kids, let's go check our stage" se je oglasil Scooter, potem pa smo šli pogledat. 
"How did you sleep?" me je vprašal Justin in hodil zraven mene. 
"Good" 
"Are you gonna say only this?" je vprašal in na obrazu se mu je prikazal velik nasmeh, ki mi je bil tako zelo všeč. 
"Go check your thing and I'll call mom" sem mu rekla in ga potisnila vstran ter se nasmejala. Mamo sem šla klicat malo bolj vstran.
"Hey mom" sem jo pozdravila, ko se je oglasila.
"Hay honey" 
"So we're with Justin, because he has practice for concert" 
"That's good"
"You know now where I am and that I came here, so now I'll call Kyle" 
"Ok, have fun baby, bye" 
"Bye" po pogovoru z mamo sem poklicala še Kyla.
"My baby!" se je veselo zadrl v slušalko.
"Haha hey" 
"How is it?"
"It's ok..I just miss you" 
"I miss you too" 
"What are you doing?"
"I'm missing you haha" 
"haha I already know that" malo sma se še pogovarjala, potem pa sem videla Justina, ko je hodil proti meni. 
"...Hey, I must go now, I'll call you tomorrow, bye" 
"Ok, love you" sem ga še slišala, potem pa sem prikinila, ker je Justin bil že pri meni. Nasmehnil se je, ker sem verjetno zgledala čisto smešno, ko sem kar tako odložla. 
"How are you?" me je vprašal in medtem ves čas gledal v oči.
"Fine" potem pa je spet bilo tiho.  
"Ok, why are you asking me a questions how am I and how did I sleep? It's like we don't know each other" sem prekinila.
"Ok fine...come with me" potegnil me je za roko in me vlekel do vhoda. 
"Wait stop!" sem se zadrla in ustavila. Pogledal me je z veselimi očmi.
"What if you're gonna kill me with a knife?" sem izjavila, on pa se je začel smejat.
"Oh yes that was my plan" je rekel sarkastično, potem pa nadaljeval "Siriously? Trust me" še naprej me je vlekel do avta in ko sva oba sedela v njem, je speljal. 
"Ok now I'm scared...we didn't tell anybody where are we going and Kia will freak out" sem mu rekla on pa se je samo prisrčno smejal. V roke mi je dal njegov telefon.
"Here... text Fredo to cancel tonight's concert" mi je rekel in kazal na telefon.
"WHAT!?! Are you crazy!?" sem ga nadrla, ker ni bil pri pameti. 
"I'm joking...did you really thought I would dissapoint my beliebers" oddahnila sem si, ko je to rekel.
"...hell no, write him that we're coming soon" 
"Do you know what your 'soon' means?" sem ga vprašala, medtem ko sem gledala v telefon in pisala, potem pa sva se oba začela smejat. 

"Where are we going?" sem ga vprašala po parih minutah, ko je zavil na drugo cesto. 
"You'll see"
"Please don't answer me like this, because I don't like that answer"
"I'm sorry but I won't tell you" spet se je nasmehnil.

Dokler ni ustavil avta na nekem zapuščenem kraju, sem bila tiho. Pred nama je bila samo rdeča prst in posušena trava. Izstopila sem iz avta in se ozrla proti bregu, od koder je bil čudovit razgled na mesto. Justin me je pogledal in mi podal roko. Brez da bi ga pogledala sem ga prijela, on pa me je odpeljal do roba.
"Wow" sem izdihnila.
"My mom used to take me up here when I was younger...she always said: 'If you're going to be sad, go on this place and you'll forget for all your anger...this is place where you're alone and nobody can disturb you'" gledala sem ga, medtem ko je to govoril. V njem sem videla majhnega fantka, ki je po njegovih besedah zahajal sem in razmišljal. Na koncu me je pogledal. 
"She was right...that's an amazing place for thinking" sem mu rekla, on pa se je nasmehnil. 
"When we are in in this city, I always came here where's no paparazzies, fans...I'm the only person up here...Here I wrote my song 'UP'" spet sem se ozrla v daljavo, Justin pa me je z roko objel okoli ramen, da sem lahko glavo položila na njegova ramena.


"It's beautiful" sem še izdihnila.

"These songs are amazing" sem mu rekla, ko sem prebirala besedila v njegovi knjigi za pesmi. Poledala sem na telefon na uro, ki je bila že 5 popoldan, ko se je Justin kar naenkrat nagnil k meni in me poljubil.

...


Ni komentarjev:

Objavite komentar