nedelja, 14. september 2014

47. DEL

...gledala sem ga s pričakovanjem, da bo to potrdil.
"...Justin has a concerts this week, so when'll Kyle come out you call us and we'll come for you ok?" je nadaljeval. 
"Ok" sem odvrnila z nasmehom na ustih. Malo smo se še pogovarjali, potem pa sta Justin in Scooter šla. 
"Are you going to be ok?" me je še vprašal Justin, preden sta izstopila skozi vrata. 
"I'll be good, don't worry" objela sem ga, potem pa sta šla. Ko sta prišla iz Kylove sobe njegova starša, sem ga obiskala še js. 

*ČEZ 3 DNI*
Kyla so izspustili iz bolnice in njegovo prvo noč iz bolnice sem hotela naredit posebno. Zmenila sva se da pride k meni in tam tudi prespije, saj sem naslednji dan nameravala na turnejo. Hotela sem mu pokazati, da ga res ljubim preden da grem. Sobo sem uredila s svečami in vse naredila povsem romantično. 


K meni se je pripeljal z avtom ob 7-ih popoldne. Mama je skuhala večerjo in ko sva pojedla sva šlav sobo, kjer sva gledala film. Sredi filma sem šla v kopalnico in napolnila kad, vanjo pa sem nametala liste vrtnic in prižgala sveče ter ugasnila luč. 



Slekla sem se do spodnjega perila in se malo našpricala s parfumom. 


Ko sem bila pripravljena sem odprla vrata in tam tudi obstala ter čakala, da me bo Kyle opazil. Takoj v 5 sekundah me je zagledal in oči so mu zasvetile. Bil je zelo presenečen. V trenutku je ugasnil televizijo in prišel proti meni. 
"How did I desirve that?" me je najprej vprašal in me rahlo poljubil. 
"don't talk" sem mu rekla in položila prst na njegova usta ter ga začela poljubljat. Medtem sva hodila priti kopalnici in drug drugega slačila, ko sva naenkrat oba skočila v kad. Tam sva se mečkala in Kyle je že poskušal zlesti name, da bi se vse to nadaljevalo, ampak mi je postalo slabo, zato sem se odmaknila. Naredila sem čuden pogled in se prijela za trebuh.
"What's wrong?" me je zaskrbljeno vprašal, js pa sem v trenutku postala bleda. Ko sem začutila veliko bolečino v trebuhu sem skočila iz kadi proti wcju, kjer sem bruhnila. Stegnila sem se po brisačo in si obrisala glavo. Vsedla sem se na tla in izdihnila.
"Are you ok?" me je vprašal Kyle, medtem ko je še vedno čepel v vodi. 
"Do I look ok!?" sem se zadrla, ampak sem se takoj zavedala, da pretiravam,
"I'm sorry, I didn't mean it" sem se mu opravičla in si ovila brisačo okrog telesa. 
"I'll go sleep" sem rekla in zapustila kopalnico. 

Ležala sem v postelji in razmišljala o turneji. Naenkrat se mi je pridružil še Kyle. Poljubil me je in se ulegel zraven mene. 
"I'm sorry I yelled at you" 
"It ok, It's not your fault" 
Glavo sem naslonila na njegove prsi.
"Thank you" sem mu rekla po par sekundah tišine.
"For what?"
"For everything I've been trough" poljubil me je na čelo, potem pa sem zaspala. 

"Alfredo's here!" se je slišalo mamo v sobo.
"Am I ok?" sem vprašala Kyla in se obrnila proti njemu, ko je v spodnjem perilu sedel na postelji. Vstal je in prišel k meni. 
"You're perfect" je priponil, me prijel za rit in me poljubil.

 Še enkrat sem se obrnila proti ogledalu, če sem vredu oblečena. 


"Nicky!" se je zadrla mama še enkrat.
"I'm coming!" Kyle si je oblekel kratke hlače in mi pomagal odnesti kovčke. Ko sem videla Alfreda sem ga bila zelo vesela. Stekla sem mu v objem.
"Be good" mi je rekla mama pri avtu, ko je šofer zlagal kovčke v prtljažnik. Prikimala sem in jo objela. 
"Call me sometimes" je še dodala in me poljubila na lička. Stopila sem h Kylu, mama pa se je začela pogovarjat s Fredom.
"I guess we won't see each other for 3 months now" je rekel in me prijel za obe rameni. 
"I know" sem rekla žalostno in ga poljubila. 
"I'm sorry for ruin night" sem še dodala, on pa me je stisnil v objem
"I'm already happy for live that night with you" je rekel, ko me je držal. 
"I love you" 
"I love you too" mi je še rekel, potem pa sem sedla v avto.
"Bye!" sem jima rekla skozi okno, ko je avto že odpeljal. 

"How are you?" me je vprašal Fredo. 
"I'm not very good, but it's ok" naprej sma se še pogovarjala malo o šoli, Justinu in še veliko drugih stvareh. 
Na letališču naju je prepoznalo par oboževalk, ki so se hotele slikat z nama. Kar naenkrat se jih je nabralo še več, zato sva pohitela skozi terminal in do Justinovega zasebnega letala. Ko sem vstopila vanj je bil na kavču plišast medvedek


Šla sem do kavča in prebrala list, ki je bil zraven medvedka.
"4ever best friends! #love JB"

Dobila sem kar solzne oči.
"Are you going to be ok?" me je vprašal Fredo, ampak ko sem ga pogledala se je smejal, kot da bi se norčeval. Vzela sem vzglavnik in mu ga vrgla. Oba sva se začela smejat, potem pa sem se raskomotila. 

*JUSTIN'S P.O.V.*
Nicky's coming today and I can't wait, but I didn't tell that to Kia yet. Because Scooter and Kia are sleeping I have some time to follow some fans on twitter. But then Kia cane out of the room. 
"Good morning honey" she said to me and she came to kiss me. 
"Morning" she sat down next to me.
"How are you?" I asked her.
"Fine"
"Ok, so I wanna tell you that..." when I started to talk she got all excited because probably she thought I'll say something else
"...Nicky will join us on tour" I continued and then her smile fell down of her face. 
"You know I can't stand her" she said all pissed.
"I know, but after all that, what happened she desirve to have fun" I answered her and then she didn't say anything.

*END OF JUSTIN'S P.O.V.*
V Atlanti sva pristala ob pol devetih zvečer. Na letališču naju je pričakal Kenny z avtom in naju odpeljal do koncertne dvorane, kjer je Justin imel koncert. Na zadnji strani dvorane sta stala dva avtobusa. V enem so bili Justin, Kia in Scooter, v drugem pa Fredo, Ryan in Kenny in zraven njih bom tudi js. Pred stavbo je stalo zelo veliko oboževalk, ki niso mogle na koncert. Fredo mi je pomagal razparkirat, potem pa je že prišel Scooter in vedela sem, da je konec koncerta. 
"Our Nicky!" se je zadrl ko je prišel na bus. Objel me je, potem pa sem se ulegla nazaj na kavč. 
"Justin has M&G so he will be late" je rekel, medtem ko je po hladilniku iskal nekaj za pit. Rahlo sem se nasmehnila.
"I'll go back in and if you want you can come too" mi je še rekel in naredil požirek.
"I'll stay here" 
"ok then we will see tomorrow" po tem je odšel. Fredo se je tuširal, Ryan pa je bil na koncertu, zato sem sama gledala film, a sem kmalu zaspala. 

*JUSTIN'S P.O.V.*
Concert's over, M&G is over and now I could finally see Nicky. While we were walking to the bus, Scooter told me, she's in Fredo's bus. 
"Where are you going?" asked Kia, when I was on my way to other bus. 
"I'll say hay to Nicky" I said to her but then she didn't say anything so I went in other bus...

Ni komentarjev:

Objavite komentar