sreda, 20. avgust 2014

43. DEL

...*END OF JUSTIN'S P.O.V.*
Zbudila sem se v svojem avtu na zadnjih sedežih oblečena, kot da se ni nič zgodilo. Ko sem začutila bolečine v glavi sem se spomnila vsega. Billa ni bilo nikjer, zato sem zlezla na sprednji sedež in se poskušala odpeljati, vendar ni bilo ključev. Nato sem se spomnila še na telefon, ki je bil vržen pod stolom. Imela sem prazno baterijo, zato sem postala še bolj živčna, saj sem vedela, da mamo že verjetno skrbi. Poskušala sem it ven, ampak je bil zaklenjen avto, potem pa sem malo stran videla Billa ko se mi je približeval. Ko je bil pri avtu ga je odklenil. Na vratu je imel manjši obliž, cel krvav.
"Move" mi je rekel in jaz sem se presedla.
"Take me home" 
"I'm sorry but you're mine now" 
"Excuse me?!"
"I fucked you too many times" je rekel in se začel smejati. Takoj sem dobila solzne oči, saj sem vedela da je mojega življenja konec. 
"I better die than be with you!" 
Še bolj se je smejal, potem pa sem vedela, da se zaman trudim, da bi mu ušla. 

*ANGELINA'S P.O.V.*
Ura je bila že 7 popoldne in začelo me je skrbeti, saj je bila Nicky ves čas nedosegljiva, domov pa je še vedno ni bilo. Brad je poklical policijo, da so preverili vse Nickyne klice tega dne. Imela je pogovor s Kim in zato sem jo takoj poklicala.
"Kim?" sem rekla ko sem videla da se je oglasila.
"Mrs. Pitt?"
"Yes...look I'm calling because you and Nicky had a talk today... did she say anything where is she?" 
"She called me when she was driving to school but then insuddenly she didn't speak with me and she was still on the line and from then I couldn't get her anymore" 
"O my gosh"
"Why? Didn't she call you neither?"
"No and she wasn't at school...ok thank you Kim. If I will get some news I'll call you" 
"Thank you, bye" 
"Bye" sem odgovorila in prekinila.
"Something happened Brad" sem rekla možu, ki je bil prav tako v velikih skrbeh. Objel me je,


potem pa so policisti odšli, midva pa sva šla spat.

Zjutraj sva oba vstala zgodaj, Brad ni šel v službo, Tim pa je šel v šolo. Ravno smo bili pri zajtrku, ko je nekdo pozvonil. Šla sem odpret in bil je eden od policajev.
"I have some news" je rekel.
"Come in" povabila sem ga v jedilnico in mu ponudila nekaj za pit.
"So tell us what did you find out" mu je rekel Brad, ko smo vsi sedeli za mizo. 
"We found her car and..."
"And?" sem bila zaskrbljena.
"There was a blood in there" je nadaljeval in takrat se mi je stemnilo pred očmi in ulile so se mi solze. 
"But we have some good news too"
"You know where she is?" sem ga z upanjem vprašala.
"It'll better if you go with me" je rekel in takoj po 5 minutah smo se odpravili do neke bencinske črpalke.

"This guy works here and Nicky asked him for a phone so she could called Justin" je začel policist in pogledal prodajalca na črpalki.
"Why Justin?" sem bila začudena.
"Well she ran into the store and she was like she saw a ghost...She was looking out all the time so maybe somebody chased her. She asked me for a phone and first she didn't remember one number, but then she did remember a number of Justin so she called him, but he didn't answer" hitro sem vzela telefon in poiskala Justinovo številko in poklicala. 
"Excuse me, this number does not exist" je povedalo v telefonu, potem pa sem poskusila še z Bradovega telefona in je bilo vse isto. 
"I'll call Kim and you try to find out Justin's number" sem rekla možu in šla nekam na stran, da sem poklicala Kim in ji vse povedala. Ko sem ji povedala do konca je bila nekaj časa tišina na telefonu. 
"wait you said somebody chased her" me je vprašala, kot da bi kaj vedela.
"Yes"
"Bill!" se je zadrla v telefon.
"Excuse me?"
"I know who took her away...he's a police officer and his name is Bill" pogledala sem policaje.
"Thank you Kim"
"No problem" odložila sem in šla do ostalih. 
"Who's the police officer Bill?" sem jezno vprašala.
"Am...what do you mean?" je bil začuden.
"Was he at the job today?"
"Am, he was in an early morning but then he left...why?" obrnila sem se proti Bradu.
"He has our daughter!" sem mu zatrdila in čakala kaj bo rekel.
"Mrs...." je začel policist.
"Stop! I know he has out daughter! I trust Kim and I know she's telling the truth...I'll find her! I'll find our baby" sem rekla Bradu in odšla. 

*KIM'S P.O.V.*
Billa sem prepričana, da je za vse to kriv Bill.
"Call Justin!" mi je rekel Luke.
"He has to know" je še dodal. Zaokrožila sem z očmi on pa je vstal in mi vzel telefon, potem pa nekaj iskal.
"Luke what are you doing?!"
"If you don't wanna call him, I will!"
"Give me that!" sem rekla in mu izpulila telefon iz rok in pritisnila na klicanje...



Ni komentarjev:

Objavite komentar