torek, 5. avgust 2014

42. DEL

...pogledala sem na telefon in videla, da me kliče Kim. 
"Hey" sem rekla z navdušenim in žalostnim glasom hkrati.
"What's up with that voice?" je vprašala zaskrbljeno. Malo sem še premišljevala kaj bi ji odgovorila, nato pa sem kar rekla.
"What would you do if I'd told you that I'm not very happy in this situation where I am now?" nekaj časa je bila tišina, potem pa se je zaslišalo Kim.
"What do you mean?"
"I'm not happy Kim" sem ji govorila in poskušala zadržati solze, ki so mi že stekle po licu.
"Ok I'm confused...you're not happy with Kyle or...?" 
"I can't believe I'm saying this, but I miss Justin" sem jo prekinila, potem pa je nastala še večja tišina, kot prej. 
"No no no...you can't miss him. He tried to forget you and he did. Now it's time for you to forget him" ob teh besedah, mi je po licu spolzelo še več solz.

*KIM'S P.O.V.* 
S Lukom sva bila že v šoli, ampak smo imeli odmor, tako da sem lahko poklicala Nicky. Ko sem ji povedala, da jo je Justin že pozabil, me je Luke prezrl z ostrim pogledom, saj sva oba vedela, da to ni res. Ampak nisem hotela da Nicky spet prizadane, zato sem želela, da ga dokončno pozabi. 

*END OF KIM'S P.O.V.*
Nisem več vedela, kaj naj ji rečem.
"Are you still there?" me je potem vprašala Kim.
"a yes" sem ji odgovorila, medtem ko sem zaridala proti parkirišču in se v trenutku ustavila, ko je pred avtom stal moški, ki mi je bil zelo znan. Bill. Od šoka mi je telefon padel iz rok, ko sem prestrašeno strmela vanj, ko se je približeval sopotnikovim vratom.
"Nicky? Nic?.." se je še slišal Kimin glas, potem pa je telefon ugasnil. 
"nice car" je rekel, ko se je vsedel v avto in zaprl vrata za seboj. 
"What do you want?!" sem ga ostro vprašala on pa se je stegnil čez mene in zaklenil avto.
"it's been a long time from the day when we were together" glavo je približal k mojemu vratu, jaz pa sem od živčnosti vedno bolj globoko dihala. Z roko me je božal po licu in mi vonjal lase. 
"Please don't do this" sem ga poskušala prositi, ampak se je samo nasmehnil in mi začel lizat vrat. Roko sem stegnila v stranski predal vrat in iskala po predalu, dokler nisem v rokah začutila pilice za nohte. Zaprla sem oči in mu pilico zarila v vrat. 
"Agh, you bitch!" ko se je zgrudil in me spustil, sem odklenila vrata in stekla stran. Tekla sem kolikor so me nesle noge. Odšla sem na becinsko črpalko, ki je bila čisto blizu. 
"Can I borrow a phone?" sem prosila prodajalca vsa zadihana in čisto brez moči
"Is everything alright miss?" me je spraševal zaskrbljeno, medtem ko mi je dal telefon. Nisem imela moči, da bi mu odgovorila. 
"Oh shit!" sem si rekla, ko sem ugotovila, da ne vem na pamet Kimine številke. Prodajalec me je še vedno zaskrbljeno gledal.
"Can I help you" se je ponudil, jaz pa sem gledala okrog, če bi prišel Bill kje.
"Justin!" sem sama pri sebi rekla, ko sem se spomnila da vem njegovo telefonsko. Poklicala sem ga dvakrat, ampak se mi ni javil. Brez upanja sem odložila telefon in počasi stopila k vratom.
"Thank you" sem se zahvalila in odšla. Gledala sem okoli sebe, ampak ga nikjer ni bilo. Šola ni bila daleč, zato sem hotela tja kar peš. Med potjo sem si brisala razmazano maskaro. Pred šolo ni bilo nikogar, saj sem zamudila 20 minut.
"Thank god" sem si rekla, ko sem stopila na dvorišče šole, naenkrat pa je Bill prišel za mano in mi z roko pokril usta, da nisem mogla kričat. Odnesel me je stran in nisem se mu mogla upret, saj nisem imela dovolj moči. Posadil me je v avto in takrat sem videla, kako močno krvavi iz vratu. 
"Now it's my time to hurt you" je rekel z hinavskim obrazom in jezo, potem pa je mojo glavo zabil v vrata avta in od takrat sem padla v nezavest, ampak sem se zbudila, ko je bil nag na meni in tudi jaz sem imela hlačke pri kolenih. Malo se mi je smotilo, ampak sem dobila dovolj moči, da sem ga začela boksat. 
"You fucking son of a bitch, leave me alone!" sem se zadrla nanj, ampak se ni zmenil, nato pa se mi je tako zasmotilo, da sem spet padla v nezavest. 

*MEDTEM PRI MAMI* 
Ura je bila 14.00 ko sem delala kosilo za naju s Timom in Nicky bi mogla biti že doma in ko sva se vsedla za mizo je pozvonilo na vratih. Oba sva šla pogledat kdo je in tam je bila Nickyina prijateljica Rebecca.
"Oh hey Rebecca" sem jo pozdravila.
"Hey mrs. Pitt, hey Tim" je pozdravila oba.
"Come in" sem jo povabila naprej.
"No thank you, our teacher send me to bring Nicky's Math test, because she wasn't at school today" vzela sem test in jo začudeno pogledala, saj mi nič ni bilo jasno.
"Excuse me? Nicky went to school today" sem ji zatrdila.
"No she wasn't...I send her a message but she didn't answer me...I have to go now. See you mrs. Pitt, bye" takoj ko je odšla sem šla po telefon in poklicala Nicky, ampak se mi ni javila.

*MEDTEM PRI JUSTINU*
Bil sem v kopalnici in sem se spravljal za opravke pred koncertom. Kia je še spala, ko sem prišel iz kopalnice. Vzel sem telefon, ki je bil na nočni omarici in odšel na manjši kavč v drugi sobi. Scooter je bil že tam in ravno je jedel.
"Hey Scooter" sem ga pozdravil in se ulegel na kavč. Prižgal sem telefon in imel sem par neodgovorjenih klicev. Eden je bil od Ryana, en od mame in en z neznano številko. 
"Probably is just one of my fans" sem rekel sam pri sebi, ampak toliko na glas, da me je slišal Scooter.
"What?" je vprašal. 
"Nothing...I'll change my phone number"
"Fans again?" je rekel, ko je že vedel za kaj se gre.
"Mhm"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar