četrtek, 31. julij 2014

41. DEL

...*END OF KIM'S P.O.V.*
Na letališče naju je prišel iskat šofer in ko sva doma stopila skozi vrata, je tam stala mama vsa navdušena nad najino vrnitvijo. Med večerjo smo se veliko pogovarjali in povedala sem jima da sem s Kylom. Ker starša nikoli nista nasprotovala mojim razmerjim s fanti, tudi tokrat nista. Po večerji sem šla v sobo, kjer sem na računalniku šla malo na twitter in instagram, kjer je Kyle objavil novo sliko.

zraven pa je napisal: thinking of her... a lot

Bil je tako lep, da sem kar 5 minut strmela v sliko. Na twitterju sem zasledila par ljudem, ki so mi twittali, potem pa sem ška v kopalnico in si malo privoščila razvajanja. Naredila sem tudi sliko in jo objavila na ig.
 
zraven pa sem napisala: place where all thoughs go away

takoj po parih minutah me je klicala Kim.
"Oh you nasty little witch" je rekla takoj ko sem se oglasila. Nasmehnila sem se.
"What's up Kim"
"Nothing's up hahah...Luke's saying hello" začela sem se smejat, ko sem slišala, ko sta si neki govorla.
"Hey Luke!" sem rekla v telefon in obe s Kim sva se začeli smejat.
"So...I talked with Justin today" je rekla, ko sva se zresnili.
"About what?" sem bila radovedna, ampak se je takoj dalo slišat, da je prehitro rekla in mi noče odgovorit, saj je oklevala.
"About....am...Kia" 
"Yeah and?"
"He don't want to lose her so that's why he was such a jerk today" ob teh besedah, da noče izgubit Kim me je kar zmrazilo in ker mi je po glavi letelo polno misli o Justinu, sem pozabila, da sem na liniji s Kim.
"Hello? Are you still there?" je prekinila moje razmišljanje.
"Yes, I am" 
"Oh I know that tone...you miss him" je pritrdila.
"Yes , I miss Kyle...I can't wait to see him again"
"No no no...not Kyle...you miss Justin and don't denide that"
"Yes Kim...I really miss our friendship and our moments...and I feel like a half of my body is falling apart. I really want to go back in time where I was alone with him, without Kia, Selena and Kyle" dobila sem solzne oči.
"look Nicky...maybe is that even better... you're with Kyle and maybe now you'll forget about Justin"
"I guess you're right. Thank you"
"Am...Luke needs something so I must go...Love you Nic, bye"
"Love you too, bye" 

*KIM'S P.O.V.*
(bom v slovenščini pisala ker se mi ne lubi razmišlat;*)
"Are you sure that's the right thing to tell her? It looks like she really need Justin" mi je rekel Luke, takoj ko sem prekinila linijo z Nicky.
"Of course it the right thing" sem mu odgovorila in se vsedla zraven njega na kavč.
"Justin won't forget about her and Nic won't forget about him and you know that" 
"I know I won't forget her" se je naenkrat oglasilo za nama, tako da sem se prestrašila. Po stopnicah je prihajal Justin in verjetno je slišal pogovor.
"Where are you going?" ga je vprašal Luke, ko sva se spogledala prestrašena, da je kaj slišal.
"I lost my best friend, I don't wanna lose Kia with my baby too" je še rekel in njegov glas je izginil, ko so se zaprla vhodna vrata. 
"You heard him...he won't forget her and if you don't tell her this now it will be too late" me je prepričeval Luke in s tem mi je šel že na živce.
"Stop with that! I'm not gonna tell her and that's the end of the story. Don't you get it!? She's happy with Kyle...she loved him from the first day when he came in our school" sem mu napovedovala in na koncu je samo zaokrožil z očmi, saj se mu ni dalo več prepirati z mano.

*END OF KIM'S P.O.V.*
Dnevi so minevali, dokler ni bil že cel mesec okrog, odkar sem se vrnila na Florido. Vsak dan sem se s Kylom pogovarjala po skypu, včasih tudi s Kim, ampak ona me je vseeno klicala, o Justinu pa je bilo slišati še samo to, da je šel na turnejo. Kim in Luke sta se preselila v svojo hišo, saj sta dotlej živela pri Justinu. Prvi dan njune vselitve mi je poslala sliko hiše.

Starša sta hodila na snemanje filma, zato sva bila s Timom večino časa sama doma. Vozila sva se na plažo, v šoping, veliko sva se kopala v našem bazenu in preživljala skupaj, vsako prosto minuto. Tako sem preživljala počitnice, dokler ni bil zadnji vikend pred začetkom šole in takrat sem se odločila da grem v Kanado. Ostala sem 3 dni in bivala pri Kim. Spet sem se počutila kot takrat, ko sem spoznala Kim in sva se ujeli v prvem trenutku. Bila sem srečna. 
Domov sem se vrnila 1 dan pred začetkom šole, kjer pa sem že prvi dan spoznala veliko novih ljudi. Ker je bila šola blizu, sem vsak dan hodila kar domov. Na tak način je minilo 6 mesecev in naenkrat je bil tu že zimski čas. Za novo leto sem šla v Kanado, kjer sem praznovala s Kylom in njegovo družino, kjer pa sta se nam pridružila še Luke in Kim. 3. januarja pa sem se spet vrnila domov.

*25.1.2014* 
Vstala sem ob 6. zjutraj, ker nisem mogla spat. Ob 8. uri se začnejo predavanja, zato sem imela čas. Po mrzlih ploščicah na hodniku sem splazila do dnevne sobe in si prižgala televizijo. Hotela sem prestaviti program z novicami, ko se je na ekranu pokazala Justinova slika. 

Dala sem bolj naglas, da sem lahko slišala kaj bojo rekli. Najprej so govorli nekaj o turneji, potem pa se je na ekranu pokazala še ena slika.

"yesterday we caugh him on his way to hotel and he was with his new girlfriend Kia. He doesn't look very happy from the first day of the tour. Is he very exhausted or he's missing his afer with Selena..." takoj sem ugasnila televizijo, ker so mi šli na živce. Naslonila sem se naj na kavč in razmišljala, nato pa pogledala telefon in šla pod slike, kjer so mi pred oči prišli vsi trenutki, ki sem jih preživela z njim in to zaradi slik, ki sem jih imela na telefonu.



Začela sem se smejat in hkrati sem hotela spustiti solze, ker sem ga tako zelo pogrešala in njegov objem je bil vse kar sem tisti trenutek želela. Potem pa sem prišla do slike, kjer pa solz nisem mogla več zadrževat.
(predstavlite si drugo punco:*)

"oh honey...why are you crying?" se je oglasila mama za menoj in me od zadaj objela. Ko je vidla sliko na telefonu, je dojela.
"Ah that's why...look you should call him" je rekla in sedla zraven mene 
"I don't need him"
"Yes you do need him! You can tell me you're happy, but will lie" poljubila me je na čelo in šla v kuhinjo. Obrisala sem si solze in se šla spravit za šolo. Oblekla sem to

Obula pa to

Na hitro sem se še najedla, potem pa se odpeljala proti šoli. Medtem ko sem se vozila, pa mi je zazvonil telefon...

Ni komentarjev:

Objavite komentar