nedelja, 27. julij 2014

40. DEL

...Kyle. Presenečeno sem ga gledala, ko je prišel k meni, me z obema rokama prijel za obraz in me poljubil. 
Takrat pa sem bila še bolj presenečena. Pogledala sem Kim, ki naju je z odprtimi ustami gledala. Začela se je pomikat proti vratom, kjer sta stala Luke in Justin. Tim pa je šel Justinu, ki naju je gledal s takim pogledom, kot da bo glizej koga ubil. 
"h?" sem vprašujoče zajamrala, ko me je s tem poljubom zelo presenetil. 
"I didn't want to lose a chance to see you before you go back to Florida" 
"I'm not going there forever...I'll come visit you" sem se nasmehnila
"But that will take a lot of time...so I decided to do something" naredila sem prestrašen obraz, ko je pokleknil pred mano.
"What are you doing?!" sem mu rekla že skoraj živčno.
"Nicky Pitt" je izgovoril in iz žepa potegnil škatlico. Takrat mi je srce začelo razbijat.
"...I liked you from the first moment when I saw you at the biology class, but with every moment with you I was more and more in love, so... would..." je govoril, potem pa sem ga prekinila.
"Kyle!" sem se zadrla, da je nehal govorit, potem pa sem nadaljevala "Kyle...I appreciate this, but I can't marry already" na koncu sem se rahlo nasmehnila. Začel se je smejat, potem pa sem začudeno pogledala Kim, ki se nama je prisrčno smejala in čakala, da se že enkrat zgodi, Justin je z resnim obrazom gledal, Luke in Tim pa sta zgledala, kot da jima je vseeno kaj se zgodi. Kyle je vstal in se nehal smejat, vendar je še vedno imel nasmeh na obrazu. 
"You're funny haha, but that was not my point...If you've let me finished, you'll know that I was just asking you to be my girlfriend...I love you Nicky" odprl je škatlico in iz nje se je zasvetila verižica. 
"Oh gosh" sem si rekla potiho, ampak me je slišal in takoj naredil zaskrbljen obraz. V grlu sem imela cmok, ki sem ga komaj pogoltnila. Še nekaj časa nisem rekla ničesar in tudi Kim je že zgledala zelo zaskrbljeno. 
"Oh c'mon Nicky!" se je zadrla Kim, zato sem se nasmehnila in pogledala Kyla, ki je gledal v škatlico in jo zapiral. Roko sem položila na dlan v kateri je bila škatlica.
"Don't close that...and yes, I'll be your girlfriend" oči so mu spet zasvetile in ko me je pogledal, me je poljubil. Slišala sem ploskanje in zato sva oba s Kylom prekinila poljub s smejanjem. 


Justin je zgledal zelo razočarano, ampak se nisem zmenila zanj. Edino kar sem se zavedala je, da sem bila zaljubljena v Kyla. Nadel mi je verižico in bila je čudovita.


"Congrads" je rekla Kim in naju prišla objet. Isto sta naredla tudi bratec in Luke, Justin pa je še vedno stal pri vratih in gledal v telefon.
"I think Justin isn't very happy about this" je rekel Kyle, potem pa smo ga vsi pogledali.
"He must to get use to it that's not everything his...neither am I" sem rekla, poljubila Kyla in objela Luka ter Kim. Žalostno sem pogledala v Justinovo smer in videla, da je hodil proti taksiju. Stopil je pred mene in me objel brez kakršnih koli besed in isto naredil s Timom, potem pa sva se vsedla v taksi in se odpeljala.

*KIM'S P.O.V.*
"What the hell is wrong with you!?" I angry shout at Justin, when Nicky and Tim drove away. 
"Honey, don't" said Luke to me, but I didn't calm down.
"I'll better go" we heard from Kyle and then he left. Then Luke went in the house to left me and Justin alone. I was so angry of him.
"She would stay if you weren't such a jackass!" he was looking at the floor, but I was keep shouting at him.
"She's finally happy..." 
"You don't understand!" he started.
"What I don't understand!?" 
"You don't understand how I feel when she kiss somebody else..." when he said that I pissed off.
"And now she musn't kiss anyone? Because of you?! Oh c'mon Justin... what about your afer with Selena and Kia? You have so many girls every day, but Nicky found one guy perfect for her and you're not cool with that? That's sad..."
"I knew you don't understand" then I went closer to him and looked in his eyes.
"You love her right?" I asked him, when I found out why he was acting like this.
"Yes" he said and then I hugged him...

Ni komentarjev:

Objavite komentar