ponedeljek, 21. julij 2014

39. DEL

...v trenutku me je prelila vročina in vse kar sem si tisti trenutek želela je, da ga ne bi nikoli spoznala. Pogledala sem Kim, ki si je prestrašena držala roko na ustah, Tim in Luke sta itak bila brez besed, Kii pa je obraz zalil bes in jeza. Ravno takrat pa je v hišo stopil Justin in nas prestrašeno pogledal, ko smo se vsi zazrli vanj.
"Is anything wrong?" je vprašal in glas se mu je že skoraj da tresel. Kia je stopila k njemu in ga s polno močjo spekla po licu in šla iz hiše. Mi smo ga še vedno gledali in čakali kakšni bodo njegovi izgovori, ko bo videl novice na televiziji. 
"What was that?" je bil ves presenečen.
"You tell us" mu je z ostrim glasom rekla Kim in dala televizijo bolj naglas.
"We just went on a dinner" je bil njegov prvi izgovor, potem pa je pogledal mene. Razočarano sem odkimala in s solzami v očeh stekla v sobo. Justin je hotel priteči za mano, ampak ga je Kim ustavila.
"No Justin...there's already too much of shit" prišla je za mano, ko sem ležala na postelji in se jokala. 
"I knew it was a bad idea to come here again" sem rekla, ko sem videla, da je Kim.
"Yes, and it's all my fault bacause I convinced you and I'm really sorry" 
"It's not your faul...nobody's fault. We can't fix anything now" vsedla se je zraven na posteljo in me objela. Ko sem jo pogledala, sem ji videla v očeh da mi želi nekaj povedat, ampak je nisem spraševala. 
"I'll go back to Florida...today" 
"What about school?" 
"There are schools in Florida too" bila je tiho in nekaj časa sva sedeli v tišini, potem pa je to prekinil moj telefon. Klical me je Kyle.
"Kyle" sem mu rekla navdušeno.
"Hey beautiful...I was wondering if maybe we could go out ...maybe tomorrow?" 
"Agh... I can't"
"oh...ok then" je zvenel zelo razočarano.
"No, not because I don't want to...it's just that...I can't because I'm leaving back to Florida tomorrow morning"
"But can't you go some other day?"
"No, sorry"
"Then we will see each other when you'll come to visit us" slišalo se je da je imel nasmeh na obrazu.
"Of course"
"ok see you...bye"
"Bye" odložila sem in šla na instagram, kjer je Kyle objavil novo sliko.


Zraven pa je napisal: This smile's for her:*

Zjutraj sem se zbudila ob 8-ih, let pa sva imela ob 10.30 uri. Spravila sem se v kopalnico, da sem se stuširala in uredila.


ČEVLJI:

FRIZURA:

MAKEUP:
Ko je ura bila 9 se je zbudil še Tim, potem pa sva šla v kuhinjo, kjer je Kim pripravila zajtrk. 
"Wow Kim...it smells good" sem jo pohvalila in se vsedla za mizo, kjer so bile palačinke.



Ko sva že pojedla se nam je pridružil še Luke, kasneje pa tudi Justin, ki je v kuhinjo vstopil samo v kratkih hlačah. 

Telefon je odložil na mizo nasproti mene in si nabasal palačinke, ki so bile na pultu. Ravno ko se je obrnil stran od mize mu je zvonil telefon. Pogledala sem telefon in na ekranu je kazalo sliko Selene in njega skupaj ter ime: Selena:*
Bilo mi je žal, da sem pogledala na ekran.
"It's your girl" ga je zajbaval Luke in Justin se je hitro oglasil ter odšel v sosednjo sobo. Ura je bila že pol deset, zato sva se s Timom spravila proti vratom, da bi šla. Najina kovčka je dal šofer v taksi medtem ko sva se poslavljala. Objela sem Kim in ona je jokala.


"Don't cry... we will se each other on skype and I'll come visit you" sem jo potolažila, potem pa je pred hišo s polno hitrostjo nekdo pripeljal. Skozi okna se ni dalo videt kdo sedi v avtu, potem pa je naenkrat ven stopil/a...

Ni komentarjev:

Objavite komentar