nedelja, 20. julij 2014

38. DEL

..."Why not?" je vprašal Luke.
"I have some things to do" je odgovoril in se vsedel za mizo. Pogledala sem Kim.
"We can go alone" sem ji rekla in šla pogledat, če se je Tim že zbudil.

Justin je odšel pol ure pred nam, mi pa smo se spravili za plažo.

Moje kopalke


Kopalke od Kim


Lukove kopalke


in Timove


"We can have fun without Justin too" mi je rekla Kim, ko smo prišli na plažo in ko je videla, da nisem najboljše volje.
"I know" sem ji rekla, jo objela in se ji rahlo nasmehnila.
"Let's go in the water!" se je zadrla in stekla proti vodi.
Eno uro smo se metali v vodi, potem pa sta Kim in Luke šla po sladoled in Tim se jima je pridružil. Ulegla sem se na brisačo in se malo sončila, potem pa je nekdo stopil pred mene in mi naredil senco. Ko sem pogledala gor sem težko videla obraz, saj je stal pred soncem. Ko sem si z roko naredila senco na obrazu sem videla, da je Kyle. 
"You are alone again" se je nasmehnil.
"Can you step away from the sun?" sem ga najprj vprašala, saj ga nisem mogla več gledat. Začel se je smejat, potem pa se je umaknil in se vsedel zraven mene. 
"They went for ice cream" sem mu nato odgovorila.
"who they?" 
"Kim, Luke and Tim" 
"What about Justin?"
"Don't ask about him please" sem naenkrat postala slabe volje, saj mi je šla tema o njem že precej na živce. Nekaj časa sva se še pogovarjala, potem pa so se že vrnili.
"Hey Kyle" ga je pozdravila Kim in se nama nasmehnila. Tudi Luke ga je pozdravil.
"Tim, this is Kyle, say hello" sem mu rekla in dal mu roko.
"Is he your boyfriend?" je butnil Tim in meni je postalo nerodno, ostali pa so se smejali.
"No you silly...we are just good friends" sem mu rekla in ga prijela, da se mi je vsedel ne kolena. 
"So, me and Luke are going into the water...are you coming with us?" je vprašala Kim nas tri, ki smo sedeli na brisačah. Pogledala sem Kyla in ta ji je kar odgovoril.
"We will go for a walk" s tem je mislil tudi mene in Tima, ker tudi on ni imel veselja do kopanja. 
"Ok have fun" je rekla Kim in se mi predrzno nasmehnila, potem pa smo šli na sprehod ob obali. 

Po eni uri smo prišli nazaj in Luke in Kim sta se ravno sončla.
"I'm gonna go now" je rekel Kyle in me objel ter me poljubil na lica.
"Thanks, I had a great time" sem mu odvrnila in se mu nasmehnila, potem pa je šel. S Timom sva se šla še malo kopat.

Ko se je že večerilo, smo pospravili in šli domov. Zmenili smo se, da bomo pogledali en film. S Kim sva šli naredit večerjo, medtem ko sta Tim in Luke izbirala film. Justina še vedno ni bilo doma. Ko sva pripravili špagete na mizo, je nekdo pozvonil. Luke je šel odpret in zaslišal se je ženski glas.

"Where's Justin?" sva s Kim slišale, da je spraševala in po glasu sem vedela, da je Kia.
"It's Kia" sem potiho rekla Kim.
"I don't know...he went to do some staff" ji je odgovoril Luke.
"Come here" ji je rekel in zgleda, da sta hodila proti kuhinji, saj je bil od njiju glas zmeraj bolj glasnejši. Naenkrat pa sta se pojavila pri vratih kuhinje.
"What are you guys doing here anyway?" je bila začudena in hkrati se je iz njenega glasu dalo prepoznati, da je rahlo živčna.
"We were on the concert yesterday and we didn't have anywhere to sleep, so Justin invited us" je začela Kim.
"Aha...what concert?" je spraševala dalje. Bila je ena tipičnih ljubosumnih žensk, ki svojega moškega ne pustijo v lajf.
"Selena's concert" je izbruhnila Kim in sploh ni pomislila, da bo zdaj še večji kaos. Ruknila sem jo v rebra, tako da ni nihče videl.
"Selena's concert!?" se je zadrla.
"...yes and after the concert, Justin came for us and took us to his house" sem se vrninila v pogovor, da Kim ne bi spet izrekla nekaj neumnega, da bi Kio še kap.
"Then he wasn't on a concert?" 
"No" sem ji odgovorilain takrat je izdihnila in pogledala na mizo, kjer sva s Kim pripravili večerjo. Videla sem da je lačna, zato sem jo povabila, da se nam pridruži.
"Would you like to join us?" oči so se ji kar zasvetile.
"I'd love to" je rekla z nasmehom na obrazu.

Po večerji sva s Kim pomivali posodo in Kia nama je pomagala. 
"Hey come here!" se je zadrl Luke iz dnevne sobe. Stekle smo tja in po televiziji je kazalo včerajšnji koncert. Bilo me je strah, da bi nas slučajno kazalo.
"Yesterday, Selena Gomez had a concert which one have visited 28.000 people. We asked some people after the concert, what they liked the most, and most of them answered, dance on the stage and her songs..." so poročali, nato pa se je nadaljevalo "her tour in Canada will remember a lot of people, one of them is Justin Bieber, which one had today a date with Selena. Are they back together or he's playing with Selena's feelings again...here's a picture where we cough them" zraven pa je pokazalo sliko...

Ni komentarjev:

Objavite komentar