četrtek, 17. julij 2014

37. DEL

...glas mi je bil zelo znan, zato sem pogledala levo od mene, kjer je sedel Kyle. Nasmeh se mi je kar dvignil, saj ga tam nisem pričakovala.  
"What are you doing here?" sem ga presenečena vprašala.
"I asked you first" se je nasmehnil.
"I just need some fresh air" sem mu odgovorila na vprašanje, ko me je vprašal kaj delam sama zunaj. Ob pogledu nanj in na njegov nasmeh, ki sem ga zelo pogrešala, čeprav sem bila jezna nanj, ker me je kar naenkrat začel ignorirat.
"So...where's Justin?" me je vprašal, takrat ko sem ga nameravala vprašati isto za Chloe.
"He's in with Kim, Luke and Tim"
"Tim here's too?" 
"Yes, he's a big fan of Selena haha" nato pa je spet nastala tišina.
"Are you alone here?" sem ga vprašala, da sem prekinila tišino.
"Aa, yes" zvenel je nekam neprepričljivo, kot da bo naenkrat prišla Chloe izza vogla.
"Look I must go" vstala sem in se že poskušala vrniti k družbi, ampak me je Kyle potegnil za roko, da sem se spet obrnila k njemu.
"I just want to say that I'm sorry...I broke up with Chloe, so I though that maybe you will go out with me?"
"Excuse me? Go out with you? And suddenly you don't ignore me anymore? Goodbye Kyle" sem ga zavrnila in začela hoditi proti dvorani, ko me je spet prijel za roko, da sem se obrnila in potem me je poljubil.
Z rokami me je držal za ramena in hotela sem ga odriniti od sebe, ampak preprosto nisem mogla. Saj je bil en razlog tudi to, da me je držal premočno, ampak vseeno nisem mogla stran. Hotela sem, da se ne konča. Presenečena sem ga pogledala, ko sva se odmaknila drug od drugega.
"Chloe was a mistake and I just wanted to make you jealous, because I knew you had something with Justin, so I tried to leave you alone but I just can't...I like you too much....and I..." je govoril, a sem ga morala prekinit, tako da sem ga spet poljubila. Čutila sem, da se ni upiral in tudi jaz nisem imela nič proti.
"Go inside now" mi je rekel in me s palcema pobožal po ramenih. Nasmehnila sem se mu in vzratno hodila proti vratom. Nasmihala sva se drug drugemu in kakšen meter pred vrati sem se obrnila, ampak sem se ustavila.
"And just for the record...You really have to shave yourself" sem mu rekla, ko sem se spet obrnila proti njemu in se mu nakoncu zapeljivo nasmehnila. Odpravila sem se nazaj na koncert in zares težko sem prišla nazaj do Kim in ostalih. Ko sem videla Kimine rjave lase, sem ji stekla v objem.
"Where did you go?!" je bila zaskrbljena.
"Outside...I was with Kyle!" sem kričala, ker je bila muzika tako glasna, da še sama nisem vedela kaj govorim. 
"Kyle?!" se mi je zadrla nazaj in takrat sem videla, da je iz Justinovega obraza izginil nasmeh poln navdušenja, ko je gledal na oder. Stal je za Kim, zato sem ga opazila, čeprav sem gledala Kim.
"Yes! And he kissed me!" sem se ji spet zadrla in ona je na koncu začela kričat in skakat od veselja. Tudi jaz bi najraje skakala in kričala ampak je bilo okrog mene preveč ljudi. Tim je sedel na Justinovih ramenih, Luke je objemal Kim, jaz pa sem ostala sama. Komaj sem čakala, da je konec koncerta, saj so me noge zelo bolele. 

"agh... I'm so tired" sem zajamrala, ko smo se vsedli v avto. Tima sem držala v naročju med vožjo, da je zaspal. Čez noč smo ostali pri Justinu, ker je bila Kia pri njenih starših.

Zjutraj sem se zbudila in videla, da Tim še spi. Hitro sem oblekla oblačila s koncerta in šla proti kopalnici. Odprla sem vrata in ravno je iz tuš kabine stopil Justin. Prestrašeno sem zakričala in nenudoma zaprla oči in tudi on si je z roko zakril del telesa, ki ga želijo videt vse njegove fanice. Z roko sem si zakrila oči.
"I'm sorry, I didn't know you were in" sem se začela opravičevat, on pa je hitro vzel brisačo in si jo ovil okoli pasu.
"It's ok" je še odgovoril, ampak sem že zaprla vrata in odhitela v kuhinjo. Kim in Luke sta še tudi spala, to pomeni da sva bila z Justinom edina že pokonci. Naslonila sem se na pult in še vedno vsa prestrašena razmišljala o tem kar se je pravkar zgodilo. Hotela sem iti par minut nazaj, da se to ne bi zgodilo. Verjetno si misli, da sem zanalašč stopila v kopalnico samo da bi ga videla nagega. Po eni strani je pa tudi on sam kriv, da se ni zaklenil. Ves čas sem slonela na pultu in vsa živčna čakala. da pride v kuhinjo, kjer bo itak pol nastala tišina. Nalila sem si kozarec vode in živčna hodila po kuhinji, naenkrat pa sem za sabo slišala
"What's wrong?" pogledala sem nazaj in videla Justina naslonjenega na vratih, kako se mi je smehljal. Hotela sem se zadržat, ampak nisem mogla.
"Didn't you ever hear for locked doors!?" 
"Am... no?" spet se je začel smejat, ampak mi je bilo vseeno.
"Whatever" sem mu rekla brez volje.
"You are angry because of this? That's sick" 
"I'm not angry because of this!" sem se zadrla, ko sem se obrnila proti njemu. Res je bilo. Nisem bila jezna zaradi tega, ker to bi bilo res bolno, ampak sem bila razočarana nad tem, da sem šla včeraj na koncert, da sem videla kako se bo Justin spet vrnil v objem Selene. 
"Then why are you mad?" je vprašal zaskrbljeno in prišel bližje k meni in me prijel za ramena. Pogledala sem v tla, saj mu res nisem hotela povedat.
"Nicky?" pogledala sem ga in takrat je v kuhinjo stopila Kim. Oddahnila sem si. Bila sem vesela da je prišla, da je prekinila ta enosmerni pogovor haha. Oba sva jo pogledala, Justin bolj jezno, jaz pa sem se ji smejala. 
"Did I interrupt something?" je vprašala prestrašeno, ker sva jo oba pogledala.
"No" sva rekla js
"Yes" in justin hkrati. Justin me je spustil in šel do hladilnika pogledat kaj bi jedel. Takrat je prišel še Luke in objel Kim.
"Why are you all so quiet?" je vprašal začudeno. Kim ga je pogledala s pogledom 'resno?!'.
"So I was wondering if maybe we would go on a beach today?" je vprašala in pogledala Justina, ki si je ravno nalival mleko v posodo za kosmiče.
"yes" sem rekla navdušeno, potem pa se je oglasil še Jus.
"I can't"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar