ponedeljek, 14. julij 2014

36. DEL

...pred hišo so stali Justin, Luke in Kim. V trenutku sem zajokala. Vsi so se smejali in Justin je dvignil Tima, ko je ta z rokami silil proti njemu. 
"am I dreaming?" sem najprej vprašala, kot da nisem mogla verjeti svojim očem. 
"Even if you won't come to Canada anymore, we are still best friends right?" je rekla Kim in me objela. Objela sem se še z Lukom in Justinom, potem pa smo vsi šli v dnevno sobo. Justin se je ukvarjal s Timom, medtem pa je meni Kim začela nekaj govoriti. 
"Chloe is cheating on Kyle" 
"How do you know that?" 
"Because I saw her kissing with one guy"
"Poor Kyle...but why he started dating her anyway?" sem bila začudena. 
"Because he is a jerk and he should dating you not her" rahlo sem se nasmehnila, potem pa smo spremenili temo. 
"So tomorrow is Selena's concert" je začela Kim. 
"Selena's concert?" je vprašal Tim.
"Kim you know I won't go" sem ji jezno rekla, ker sem ji že prej pojasnila, da ne morem iti.
"Oh c'mon, you're a big fan of her and we have M&G tickets so you have to go" me je prepričevala Kim.
"I can't because of Tim"
"Take him with you...Justin has 2 more tickets, one for Luke and one can be for Tim...he loves Selena don't he?" je rekla in na koncu pogledala Tima, ki je pa itak bil čisto stopljen, saj se je že videl na koncertu. Tudi jaz sem ga pogledala in na koncu je moj pogled ušel k Justinu, ki me je prisrčno gledal.
"You guys are crazy" sem rekla in poskušala zadržati nasmeh, ki je silil na plano.
"I have to call my mom first" sem še dodala in jo poklicala. Dolgo je trajalo, da sem jo prepričala, ampak je dovolila. Ko sem prišla iz kuhinje, kjer sem telefonirala, so me vsi živčno gledali, kaj bom rekla.
"Well Tim....we should start packing" sem začela z vedno večjim navdušenjem in na koncu smo vsi kot opice začeli skakati drug proti drugem. 

"You guys will stay at my place tonight and tomorrow we'll go together to Canada" sem izjavila med pakiranjem Timovih stvari v manjši kovček. Spat sem ga poslala hitro, potem pa sem se posvetila prijateljem. 
"You two will sleep in the room for guests" sem rekla Kim in Luku "and you Justin, will sleep in my room and I'll sleep in living room" sem dodala in ga na koncu pogledala.
"Why would you sleep in the living room if you can sleep in your own room and I'll sleep downstairs" je začel Justin, potem pa je Kim zaokrožila z očmi in me objela.
"We're going to bed because you two are too boring" 
"Why don't you both sleep in Nicky's room...you're best friends anyway" je dodal Luke in se še on poslovil, potem pa sva z Justinom ostala sama sredi moje sobe. 
"He's right...nobody won't sleep in the living room today bacause the bed is big and there's a place for both of us" mi je zabičal, ampak sem takoj vedela, da to ni prav.
"What about Kia?" sem spet bila prestrašena.
"Stop with that Kia thing...she's not here, is she? You're always worried about Kia, but she's not even with us! She knows that we're friends and if she don't know that, she must be stupid" se je razjezil, zato ga nisem več dregala. Kmalu sva se odpravila spat. Nekaj časa sem samo ležala v postelji in razmišljala. Kmalu zatem sem padla v spanec.
"No Bill don't do this to me!!!" sem zakričala sredi noči. Tudi Justin je skočil, ker se je ustrašil. Sedela sem na postelji in jokala v roke.
"What happened?" me je vprašal zakrbljeno.
"I just had a night mare" sem mu odgovorila v joku. Objel me je okoli ramen.
"Who's Bill?"
"It was just a night mare" sem se izgovorila, potem pa sva v objemu legla nazaj.

Ob 10h smo šli z Justinovim letalom nazaj v Kanado. Oblečeno sem imela to
Do koncerta smo bili pri Justinu.
"Justin, why do you need tickets anyway?" sem ga vprašala.
"I want to be like normal people today"
"But do you know that if anybody sees you two, everybody will forget about Selena haha" je hotela biti Kim naenkrat pametna. 
"Nobody will see us, trust me" je zagotovil Justin in počasi smo se začeli pripravljat. 
Nameravala sem obleči nekaj čisto preprostega.
Tudi Kim ni komplicirala. Z Lukom sta bila oblečena tako
Justin pa tako
In Tim

Odpravili smo se ob 5 uri popoldne, saj smo imeli še karto za M&G. Ko smo prišli v dvorano, je bilo še napol prazno, zato smo lažje ostali neopazni. Šli smo v zaoderje, kjer je bila že manjša vrsta za slikanje s Seleno. Varnostnikom smo pokazali karte, da smo lahko šli naprej. Pred nami je bila kakšnih 20m dolga vrsta, zato smo hitro prišli na vrsto. Ni bilo dolgo, ko sta pred nami bili še samo 2 punci in že je bil čas, da smo stopili mimo zavese, kjer pa je na drugi strani stala Selena. Oblečeno je imela to
 

Takoj ko sem jo videla, mi je srce poskakovalo in dlani so se mi potile in ravno takrat me je moral Justin prijeti za roko. Tudi sam je bil živčen, ampak, ko smo stopili k njej je ta živčnost izginila in na obrazu se mu je narisanl nasmešek. Tim je Seleni stekel v objem in tudi z nami ni bilo drugače. Slikali smo se takoj, ko si je Kim obrisala solze, ki jih je potočila od sreče. 
"Nice to meet you" je Selena vsem govorila, ko nas je objela. Dišala je tako lepo in me je prav zanimalo, ali se bo Justin lahko brzdal. 
"I'm really happy to meet all of you" nam je govorila in bila je tako prijazna.
"I can't wait for your performance" ji je rekel Tim in ona ga je spet dvignila in ga objela.  Ko smo že hoteli iti, sem pogledala nazaj in videla da ji je Justin nekaj govoril. Takrat sem vedela, da je konec z njim in da bo pozabil na vse okrog njega, saj bo osredotočen samo nanjo. To se zgodi vedno ko se srečata. Mi smo odšli naprej, on pa je prišel par sekund zadaj. 
"It looks like you are happier than Tim haha" mu je rekla Kim takoj ko se nam je pridružil. Začudeno nas je vse pogledal, potem pa ugotovil da nekaj sumimo.
"You guys are crazy" nam je rekel z nasmehom na obrazu in takoj sem vedela, da nekaj naklepa in vsa ta njegova zadeva s Seleno me je prizadela. Bila sem ljubusumna. Ves koncert sem ga opazovala, kako jo je gledal in ko tega nisem mogla več gledat sem preprosto odšla. Rabila sem svežega zraka. Bila sem besna in tako zelo sem si želela, da sploh ne bi prišla nazaj v Kanado. Zunaj sem se vsedla na rob pločnika in ker nekaj časa ni bilo nobenega za mano, sem vedela da me ni nihče videl, da sem šla. 
Naenkrat pa je nekdo prišel za mano in se vsedel zraven, vendar na začetku še nisem pogledala, dokler ni začel govoriti.
"What are you doing here alone?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar