ponedeljek, 14. julij 2014

35. DEL

...poslala sem ji sms in se naslonila na kavč ter zaprla oči. Bila sem odločena, da se ne vrnem več v Kanado. Šola je itak bila že pri koncu. Ni bilo dolgo ko mi je telefon začel vibrirati, ko me je Kim klicala. Odšla sem v sobo in se javila.
"What the hell is wrong with you?!" je začela Kim takoj ko je videla da sem se oglasila. Bila sem tiho.
"So now you'll just forget us?!" je nadaljevala.
"Tim needs me" 
"What about your parents?" 
"They are preparing for the new movie" nastala je tišina. Slišala sem, da se je jokala in takrat so se tudi meni zarosile oči.
"what about our plans for the summer?" 
"They're gone" takrat pa je zajokala še bolj in tudi jaz sem se komaj zadržala.
"I'm sorry Kim" sem ji rekla. 
"So now you'll forget of me and Justin? Just think of his reaction.. and probably he's on the way to Florida right now...and what about Selena's concert?"
"Take Luke with you"
"I didn't know that is so hard for you that you can't come to Canada anymore" je še povedla, potem pa prekinila. Vzela sem blazino in jokala vanjo, potem pa je v sobo prišla mama.
"Honey, what's wrong?" je bila zaskrbljena.
"I screwed up everything" vlegla se je zraven mene v postelji in me objela. Tako sva ležali vsaj 1 uro, medtem pa sva si prižgali še en film. Sredi filma je v sobo vstopil ata.
"We need to get ready" je rekel mami.
"Where are you going?" sem ji ju vprašala.
"Dad's director have a birthday party" mi je odgovorila mama in me poljubila na čelo, potem pa sta se z očetom šla spravljat. Jaz sem se šla spreobleč v bolj udobna oblačila.


"Be careful" mi je rekla mama, ko sta se že spravljala skozi vrata. Oba sta bila zelo urejena.

"I will" sem jima odgovorila in oba sta me poljubila na čelo, potem pa odšla. Najprej sem si šla v kuhinjo iskat nekaj za jest.

potem pa sem šla v dnevno sobo, kjer sem si prižgala en film. Po 1 uri se mi je pridružil tudi Tim. Ko pa je bilo konec filma, mi je pomagal oprati posodo in ravno takrat je nekdo pozvonil. Dvignila sem Tima in šla k vratom, kjer sem se ustavila. Po parih sekundah je spet pozvonilo. Odklenila sem vrata in jih odprla...

Ni komentarjev:

Objavite komentar