ponedeljek, 14. julij 2014

34. DEL

...*KIM'S P.O.V.*
"oh fuck" sem si čisto potiho rekla in že hotela zapreti vrata, ampak me je ustavil. Z roko se je naslonil na vrata.
"I think you didn't come to the right place" sem mu rekla in spet poskušala zapreti vrata, potem pa je vstopil v sobo. 
"Oh I know I'm on the right place" je rekel in zaloputnil vrata in začel hoditi proti meni, medtem ko sem jaz hodila vzratno in se na koncu zabila v posteljo. Predrzno se mi je smejal, jaz pa sem z rokami skušala nekaj zagrabiti, nakar sem v rokah začutila dalinec od televizije in Billa s vso močjo udarila v glavo, da je padel. Hitro sem stekla proti vratom in na hodnik, ko je pritekel za mano in me zagrabil. Takoj sem zakričala, ampak mi je pokril usta in me zabil v steno, da sem padla v nezavest. 

*MEDTEM PRI NICKY"
Čakalnica se je polnila in praznila, jaz pa sem še vedno sedela na istem mestu. Razmišljala sem o Timu, Kim, Justinu in Seleninem koncertu. Šla sem na njen twitter in instagram, kjer je objavila sliko, kjer pripravljajo oder. Retweetala sem ji objavo, ki jo je objavila včeraj "In Canada with my group:) see you tomorrow on concert #starsdance" 
Koncert je bil že jutri, jaz pa nisem vedela a bom utegnala dokler priti nazaj v Kanado. 
"Excuse me" je naenkrat prišla medicinska sestra. Pogledala sem jo.
"You're sister of Tim right?" prikimala sem, potem pa je nadaljevala. 
"Well he's better and you can go see him" z nasmehom sem vstala in se odpravila k njegovi sobi ter počasi vstopila. V rokah nad glavo je držal avtomobilček in se igral z njim. Oči so se mi zarosile, ampak nisem jokala. 
"Nicky!" je rekel presenetljivo z njegovim otroškim glasom. Takrat sem potočila solzo in stopila k postelji ter ga objela. Medicinska sestra je prišla za mano in mu dala zdravila.
"Is he going to be ok?" sem jo vprašala.
"he already is. But it can happen that he'll have a headache" pogledala sem Tima in se mu nasmehnila.
"He can go home today, he just have to get some medicines" 
"Ok, thank you" vzela sem telefon, ker sem hotela poklicati mamo, imela pa sem en neodgovorjen klic od Justina. Nisem se zmenila za to, zato sem kar poklicala mamo in ji povedala novico. Zvenela je zelo veselo in rekla je da bo prišla takoj. Vsedla sem se poleg postelje in čakala, da pride mama po naju. 

*KIM'S P.O.V.*
Iz nezavesti sem se verjetno zbudila takoj po parih minutah, saj udarec ni bil hud. Ležala sem na postelji, Bill pa je nekaj iskal po omari in predalih. Počasi sem stegnila roko do nočne omarice in odprla predal v katerem je bila pištola. Vzela sem jo in jo namerila vanj. 
"Stop stealing or I shoot you" sem mu zagrozila. Ustavil se je in počasi dvignil roke. Vstala sem s postelje in se mu približala. Pištolo sem merila v njegov hrbet.

*CHLOE'S P.O.V.*
I just made myself a pedicure when somebody screamed on the hall. 'Maybe somebody is just playing' I thought and continued with my nails. After few minutes I started to think that maybe something happened. I went on the hall and nobody was there. Then I saw open doors of Nicky's and Kim's room. I slowly went there and looked in the room. There I saw some man turned to the closet and behing him was Kim with a gun in her hand. 
"What the fuck?!" I said.

*KIM'S P.O.V.*
Nekdo je stopil v sobo.
"What the fuck?!" se je slišalo in ko sem pogledala h vratom sem tam videla prestrašeno Chloe. Super, ravno to je manjkalo. Naenkrat pa me je Bill z roko mahnil, da mi je pištola padla iz rok. Boksnil me je v lica, da sem padla na tla, potem pa je Chloe zakričala. Od strahu je odskočila in se zagnala proti nama. Medtem sem jaz Billa brcnila v jajca in ko je Chloe prišla k meni je počepnila.
"Hit him!" sem ji rekla, potem pa ga je pogledala in se začela hinavsko smejat. 
"Actually I'll hit you" je rekla in me boksnala.
"And you thought that I will help you?" me je hinavsko vprašala in me pljunila, potem pa sta se z Billom zalizala.
"Good job babe" je rekel Bill in objel Chloe okoli ramen. 
"Do you know that I'll have to make myself another pedicure?" mu je rekla, medtem ko sta zapuščala sobo. 
"That bitch" sem si rekla in se počasi a težko pobrala. Vzela sem telefon in poskušala poklicati Nicky, ampak se mi ni javila. 

*END OF KIM'S P.O.V.*
"I don't want you to go back to Canada" mi je med vožnjo domov rekel Tim. Sedela sva na zadnjih sedežih, mama pa je peljala avto. Prijela sem ga za roko in ga tako držala, dokler nismo prišli domov.   

Tim je moral iti spat, jaz, mama in ati pa smo bili v dnevni sobi in gledali tv. Med filmom sem bila na telefonu. Pisala sem sms Kim.
"Hey. Tim's already at home, so we're good now:) But what I wanted to tell is that I... I'll stay in Florida"... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar