nedelja, 6. julij 2014

33. DEL

..." what?!" sem prestrašeno a hkrati panično vprašala.
"he's been attacked today after school"
"how bad is it?" sem preplašeno vprašala s solzami v očeh.
"He was hit in the stomach and he was bleeding out of nose. Some students from school found him lying on the ground on the way home and he was in unconsciousness" potočila sem prvo solzo, potem pa še rekla
"I'm coming back to Florida" in prekinila. 
"What's wrong? Why are you going back to Florida?" me je začela spraševati Kim.
"Tim's hurt...somebody beat him" sem ji odgovorila, medtem ko sem si pripravljala kovček. Naenkrat pa sem se spomnila Billovih besed in tisti trenutek sem pred sabo videla samo njega kako mi to govori. Ustavila sem se s pakiranjem in pogledala Kim.
"It was Bill" sem ji rekla s solzami v očeh. Nič ni rekla, samo gledala me je s pogledom, da bi me potolažila.
"Did you tell to anyone what I told you?" sem jo strogo  vprašala, ker sem vedela da samo ona ve za to.
"No Nic, I didn't I swear"
"Then somebody heard us" takrat pa je Kim naredila čuden izraz na obrazu, kot da se je nekaj spomnila, ampak se mi ni dalo ukvarjati z ničemer, zato sem hitro spakirala do konca.
"I want to go with you" mi je rekla, ko sem že bila skoraj konec.
"I would really like to take you with me, but I'm just going for a visit" objela me je s solzo v očeh in me pospremila so ceste, kjer me je že čakal taksi. Še enkrat sva se objeli in tako stali 1 minuto.
Počutila sem se tako varno v objemu najboljše prijateljice in to je bili vse kar sem ta trenutek najbolj potrebovala. Ko sva se razšli, me je taksi odpeljal na letališče, kjer sem vstopila na zasebno letalo mojih staršev in po 2-eh urah letenja sem prispela nazaj na Florido. Zasebni voznik me je odpeljal v bolnico, moje kovčke pa je odpeljal domov. Vstopila sem v bolnico in prvo kar sem videla je bila mama v čakalnici. Spet po dolgem času sem jo videla in vse kar sem tisti trenutek želela je bil objem dolg vsaj 5 minut. Sedela je na klopi in gledala v tla. Bila je strta. Počasi sem se pomikala proti njej.
"Mom?" sem previdno rekla, ona pa je počasi dvignila pogled in ko se je zavedala da stojim pred njo, mi je skočila v objem in res je trajal 5 minut, kot sem si zamislila. Ko sem jo videla še bližje se je videlo, da ni naspana in da je jokala večino dneva. Zasmilila se mi je, zato sem jo objela še enkrat. 
"Where's dad?" sem jo vprašala, ko sva sedli.
"He went home for a rest" 
"You should go too...now I came and I can take care" 
"I think I really should...but if there will be any news just call me" je še rekla in tudi ona šla. Ostala sem sama v čakalnici s par drugimi ljudmi. Sedela sem in čakala na novice.

*KIM'S P.O.V.* 
(bom pisala v slovenščini ker se mi ne lubi razmišlat)
Nicky se je odpeljala in spet se ostala sama. V sobi sem poskušala poklicati Luka, ampak se mi ni javil. Prižgala sem si film in se ulegla na posteljo. Prekinil pa me je klic. Justinov klic. 
"Hay" sem se oglasila in hitro dala film na pavzo.
"Hey Kim...where's Nicky? I called her but I can't get her"
"Yes, she went to Florida"
"Did you say Florida?" je bil verjetno začuden.
"No France" sem se hecala.
"But why did she go?" je bil že malo zaskrbljen.
"Her little brother was attacked"
"What the fuck!? What happened?" je postal paničen.
"I don't know, somebody hit him"
"Oh gosh...ok thank you, I'll try to call her again later" 
"ok, bye now"
"Bye" vedela sem da bo Justin naredil bedarijo in šel za njo. Dobro sem ga poznala. Ravno sem dala film naprej in je že nekdo potrkal na vrata. Pomislila sem da bi bil Luke, zato sem takoj stekla k vratom in jih odprla. Pred njimi je stal mlad policist. 
"Hello?" sem začudeno vprašala, saj nisem naredila nič narobe in ne bi vedela zakaj bi bil tu.
"Is this a room of Nicky Pitt and Kim Jones?" me je resno vprašal.
"A yes" sem odgovorila in pogledala njegovo značko, kjer je pisalo njegovo ime: Bill...

Ni komentarjev:

Objavite komentar