petek, 4. julij 2014

31. DEL

...Chloe in Kyle. Kaaaj?! Kyle? Mogoče ne vidim prav, sem si govorila in zaprla oči, potem pa jih spet odprla in še vedno sta stala tam. Kim me je pogledala in čakala kaj bom zdaj naredila. Nosnici sta mi začeli trepetat in to se mi vedno zgodi, kadar sem živčna. Prisilno sem se nasmehnila in šla mimu njiju v razred. Kim je šla za mano in ko sem se vsedla v klop, kjer sedim s Kylom je k meni na hitrco prišla Kim.
"He looked at you when you went in the class, but she was keep kissing him on neck" mi je povedla, potem pa je že prišel v razred in Kim je šla nazaj na svoje mesto. Pomaknila sem se čisto na kraj mize in začela nekaj risat po zvezku. Od strani vida sem ga vidla, kako me je parkrat pogledal.
Sred ure je profesor začel s temo prihodnost.
"Now, every one of you will tell what does he or she want to become and what are his or her dreams... you have 1 minute to think" tisto eno minuto nisem nič razmišljala, samo dokončala sem risbo v zvezku.
Medtem si je Kyle pisala smse z nekom, verjetno Chloe in profesor ga je videl.
"Khm, Kyle! What are you doing?" ga je strogo vprašal prof.
"I'm thinking" se je izgovarjal.
"Are you thinking or your phone? Give me that!" mu je rekel, ko je prišel do mize in mu vzel telefon.
"Now everyone... we will start with Gavin" je rekel učitel in pokazal na Gavina v prvi vrsti, da je začel govoriti o svojih sanjah.
"Mrs. Pitt!" se je zadrl, da mi je svinčnik kar padel iz rok. Pogledala sem po razredu in vsi so strmeli vame.
"We're waiting" mi je še rekel, potem pa sem vstala.Nisem vedela kje naj začnem. Pogledala sem dol v zvezek in začela.
"I want to be an artist" videla sem, da me je pogledal še Kyle in nato je pogledal še moj zvezek. Vsi so bili tiho in čakali, da povem še kakšne so moje sanje.
"And my dreams are...to be something in life and make a family with a guy who won't play around with my feelings!" sem začela govorit vedno bolj jezno, na koncu pa sem še pogledala Kyla in pobasala svoje zvezke ter odšla iz razreda. Stekla sem iz šole proti domu in se medtem v nekoga zabila. Zvezki so mi padli na tla in brez da bi pogledala gor sem ji začela pobirat.
"Wow, don't run so fast"
"I'm sorry I didn't see..." sem se opravičla in medtem pogledala gor.
"Dad?" sem rekla s solzami v očeh in mu skočila v objem.
"I missed you so much" sem mu rekla v objemu.
"I missed you too...but why are you running out of school?" me je vprašal zaskrbljeno.
"Ah nothing I just forget something in the room"
"Aha"
"Are mom and Tim with you?"
"No I'm alone, because I have a meeting for new movie and I had time so I decided to visit you" še enkrat sem ga objela, potem pa me je pospremil do sobe.
"I went to room with dad...I won't come in school today anymore:) ly" sem napisala sms Kim, da je ne bi skrbelo. Ravno ko sem začela govoriti, me je klical Justin. Oglasila sem se.
"Hey"
"Hey you" mi je rekel in slišalo se je da je dobre volje. Nič nisem rekla, ker je bilo preveč nerodno, ker je bil ati v sobi, zato je kar Justin nadaljeval.
"So yesterday Kia was really angry of me and I had to sleep on couch haha...but I called you because I need to tell you that I will start a new tour in this summer"
"New tour?"
"Yes and I'll try to talk with your parents that you'll go with me"
"What about Kim?"
"She can go if her parents let her"
"Ok, I'll call you later and we will talk about this ok?"
"Ok, bye"
"Bye" odložila sem in pogledala na posteljo, kjer je sedel ata in gledal risbe, ki sem jih narisala.
"It was Justin" sem mu rekla in se nasmehnila.
"This pictures are beautiful"
"Thanks"
"You should go in the art college" mi je rekel in vstal ter dal obe roki na moja ramena.
"So that boy Justin...you two are really close right?"
"Yes, he's my best friend" pokimal je in pogledal v tla.
"But do you know if he wants to be only best friend to you?"
"H?" sem bila kar naenkrat začudena.
"Just look that you won't be hurt ok?" stisnil mi je poljub na čelo in se že šel proti vratom.
"You don't look very happy" mi je še rekel in me gledal.
"I am happy" sem rekla in se prisilno nasmehnila.
"You know you can tell me everything, right?" pomislila sem, da bi mu povedala za to zadevo z Billom, saj sem verjela, da mi lahko pomaga, ampak sem vseeno zamolčala in mu samo prikimala.
"Call sometimes...mom really misses you and Tim...he want you back to Florida because you are a great sister to him and he misses that" šla sem ga objet
,potem pa je šel. Vrgla sem se na posteljo in od vseh očetovih besed sem potočila par solz, potem pa mi je postalo zelo slabo in morala sem iti bruhat.
"Great and now I'm sick when it's a summer" sem si rekla in šla malo na twitter in facebook.

Ob 2-eh ko je bilo konec pouka, je prišla Kim v sobo, ampak ji nisem povedala za to da sem bruhala. Povedala sem ji, da je prišel ati na obisk in kaj mi je povedal Justin. Bila je zelo vesela, ko sem ji to povedala, zato se je začela butasto smejat in skakat po postelji. Naenkrat pa mi je zazvonilo na telefonu, ko dobim kako novico od twitterja. Pogledala sem in Selena je nekaj objavila...

Ni komentarjev:

Objavite komentar