petek, 4. julij 2014

30. DEL

...zaskrbljeno sem ga pogledala in dvignila obrvi.
"I won't forget you. You're my best friend and I'll always be grateful for everything you've done for me" malo je premislil, potem pa ni nič več rekel in jaz sem zaspala.

Zjutraj sem se zbudila obrnjena proti steni in ko sem se obrnila sem videla Justina spati zraven mene.
"Fuck!" sem si potiho rekla in pazila, da ga ne zbudim, ampak sem se na koncu vseeno odločila, da ga bom zbudila. Počasi sem ga z enim prstom žoknila v ramo in zašepetala njegovo ime. Ni se zbudil, zato sem poskusila močneje in še vedno nič. Na koncu pa me je že tako razjezil, da sem ga klofnila po glavi in malo glasneje rekla njegovo ime. Takrat se je končno zbudil.
"Ouch" je zajamral in se prijel za glavo. Ko je pogledal gor in videl mene, ga je rahlo ruknilo, ko se je zavedal, da je spal pri meni, v moji postelji.
"Why did you sleep here?" sem mu živčno rekla.
"And now's my fault?" je začel govoriti z zmeraj višjim glasom.
"Yes, because you could go after I fell asleep"
"I fell asleep too"
"And where's Kim? She could wake you up" sem jezno govorila in klatila z rokami.
"C'mon chill...nothing happened between me and you...we didn't have sex or something, so you don't need to be so nervous" me je miril, ampak jaz sem bila živčna samo zaradi Kie. Z rokama sem se prijela za glavo in se vrgla nazaj na posteljo. Naenkrat pa je nekdo potrkal na vrata. Mislila sem, da je Kim, ampak ni bila ona, ker ona bi takoj vstopila.
"Nicky?" je rekel človek pred vrati in spet potrkal. Bil je Kyle. S Justinom sva se prestrašeno spogledala. 
"Hide!" sem mu  zašepetala, ker sem vedela da bo Kyle vstopil. Hitro sva vstala s postelje, potem pa sem Justin potisnila v kopalnico in zaprla vrata.
"I'm coming" sem še rekla in šla odpret vrata. 
"Hay" sem rekla zadihano.
"Morning" mi je odzdravil in rahlo pogledal v sobo. 
"Did you cry?" me je zaskrbljeno vprašal.
"am...no I washed my mascara just with water yesterday" sem se izgovorila. Rahlo se je nasmehnil.
"Can I come in?" je naenkrat vprašal.
"aa yeah sure" vrata sem bolj odprla in ko sem malo pomislila, sem hitro dodala "actually not". Prestrašeno je gledal, potem pa naredil tak pogled *dobro, razumem*.
"Ok" je rekel.
"Then see you in school tomorrow" sem mu še rekla in zaprla vrata. Justin pa je potem počasi prišel ven iz kopalnice in jaz sem se šele potem spomnila, da me bo mama izpisala iz šole. 
"Oh no" sem zajamrala.
"What?" je zaskrbljeno vprašal Justin.
"I must go today" spet sem začela jokat.
"You won't go... I'll call Scooter" je rekel in ga poklical. 
"Hey... what did you do with cops?...are we ok now?...thank god...thank you...bye" je govoril in slišalo se je, da je Scooter uredil vso to zadevo. Ko je odložil telefon, ga je takoj klicala Kia in seveda se je moral takoj oglasit. 
"aye...I'm with Scooter...yes I was at the police station...it's not true... no she's not my girlfriend...I just talked to Scoot and he proved that's not true...ok in half hour...see you" je govoril in prekinil. 
"Aghhh, she's making me crazy!" je rekel jezno. 
"So what's up with the police now?" sem ga vprašala.
"Everything's ok" prišel je do mene in me objel.
"So now... you're gonna call my mom" sem mu rekla sredi objema in mu dala moj telefon. Izdihnil je, kot da se mu ne lubi, ampak je vseeno poklical in ji vse razložil. Pogovarjala sta se zelo dolgo, tako da je medtem v sobo prišla že Kim.
"What's going on?" je potiho vprašala.
"he's talking to my mom" vsedla se je zraven mene in poslušali sva pogovor. Končno je po 10 minutah končal pogovor. Resno se je obrnil proti nama in naju z ostrim pogledom pogledal. Prestrašeno sem ga vprašala
"So..?" spet se mu je ob straneh lic videlo, ko je zagrizel z zobmi. 
"Tell me!" sem mu zagrozila, vstala in ka potisnila stran, da bi mi že enkrat povedal.
"You are staying" je rekel in od srca se mi je odvalil ogromen kamen. Justinu sem skočila v naročje in mu stisnila poljub na lica. Tudi Kim se nama je pridružila. Takoj sem vzela telefon in mami napisala sms 
"thank you <3"
"Ok girls, I must go now" je rekel Justin in se poslovil, potem pa odšel. 

Ves preostali popoldan sva s Kim preživeli v sobi, da sva gledali filme, bili na twitterju, facebooku in igrali ps. Medtem sem dobila tudi sms od Justina
"Kia is really angry of me :s" prav zasmilil se mi je. Ves dan je minil zelo hitro in kar naenkrat je bil že tukaj ponedeljek. Bil je deževen dan. Oblekla sem...

S Kim sva se spravili v šolo čisto brez volje, ampak je bilo še čisto malo do konca, zato sva morali zdržati. Pozdravili sva par prijateljic in ko sva se prebili mimo njih sta se pred učilnico pri omaricah lizala...

Ni komentarjev:

Objavite komentar