torek, 17. junij 2014

27. DEL

..."Look I can't do anything else except to suport you" sem mu rekla, kot da ga razumem, ampak v sebi sem čutila sovraštvo in ljubosumje. Ko sva dobila tisto, kar sva naročila, sva spremenila temo in se delala, kot da zadnjih par minut sploh ni bilo. Ko sva se pogovarjala malo o starših, sem dobila sms. Bil je Kylov.
"I'll come to you at 5:30 p.m." brez da sem kaj razmišljala sem mu odgovorila
"Ok" potem pa sem pogledala na uro.
"Fuck!" sem se zadrla, da so pogledali vsi ki so sproščeno pili kavo.
"What?" je vprašal Justin prestrašeno.
"he's coming at 5:30!" tudi on je takoj pogledal na uro.
"Ok the clock is 5 now so we really need to go right now!" je rekel in pograbil vrečke, denar vrgel na mizo in stekla sma proti garažam, kjer je imel avto. 
"I won't have any time to get dressed and prepare" sem jamrala, takoj ko sva se vsedla v avto.
"Well tell him if he can come a little bit later"
"I can't!"
"Why?"
"Because I already answered him" Justin se je prijel za glavo in odpeljala sva se kolikor hitro sva se mogla. 15 minut sva imela do doma in ponavadi za spravljanje porabim vsaj pol ure. Justin je peljal res hitro, že čez omejitev, saj je vedel, da mi ta zmenek pomeni veliko.
"You don't have to drive so fast" sem mu rekla, ampak je vseeno peljal še hitro, kar naenkrat pa so za nama peljali policaji s vklopljenimi sirenami. Justin je še vedno peljal zelo hitro, čeprav je v ogledalu videl, da so za nama policaji.
"Justin stop the car!" sem mu rekla in par metrov je še peljal, potem pa ustavil nekje ob strani ceste. Ko sva se ustavila je udaril v volan.
"Fucking cops!" se je zadrl, potem pa je k avtu prišel eden izmed policistov.
"Mr. Bieber right?" je začel. Justin je jezno sedel v avtu in si z roko nekaj čohal po glavi. Potem ga je vprašal za vozniško in ko jo je pregledal, mu je začel težiti.
"You drived too fast mister. Did you drink anything?" pogledala sem Justina in čakala kaj bo rekel in ko sem videla, da bo izrekel nekaj butastega, sem ga prijela za roko in jo stisnila.
"No" je odgovoril.
"Please step out of the car" mu je rekel policaj in ko je izstopil je jezno udaril po avtu.
"you don't understand...!" je začel govoriti, kot da bo koga vsak čas koga spek na obraz. 
"Mister!" je rekel policaj in takoj za njim še jaz "Justin" ko sem izstopila iz avta. Pretipali so ga in pri sebi ni imel ničesar nezakonitega (zgledalo je nekak tk)
"You must go to the police station with us" 
"What?!" se je zadrl in se hotel upreti.
"Why?" sem še jaz vprašala, ker niso imeli razloga, da bi moral iti na postajo. 
"Our cop will take your car to the station, but you will go with us" je rekel Justinu, meni pa je nakazal, da moram iti z njihovim kolegom v Justinov avto, da se bova odpeljala do postaje. 
"I want to go with Justin" sem rekla, potem pa mi je Justin rekel
"Go with him... I'll be ok" mi je rekel in me objel, potem pa so odšli. V avtu sem pogledala policista, ki naj bi naju peljal in jezno pogledala stran.
"I'm Bill" mi je rekel in mi ponudil roko. Tiho sem strmela skozi okno in me je res brigalo kaj mi je govoril. 
"So...Justin is in a big trouble now right?" 
"Excuse me? Big trouble?! He didn't do anything! But everytime you stupid cops are waiting somewhere to get him doing something wrong!" sem se začela dreti nanj. 
"But if he's driving fast he can have an accident and maybe kill him and s pretty girl like you" je rekel in naenkrat sem zaslišala tisti zvok, ko se zaklenejo vrata. Takoj sem pogledala Billa in videla kako se mi je smejal.
"Why did you closed the door?" sem ga previdno vprašala, potem pa je avto parkiral nekje ob strani ceste.
"Answer me!" sem se zadrla, potem pa se je začel stegovati proti meni.
"You're too loud" mi je rekel pohotno in me začel lizati po vratu. Zakričala sem in se branila, potem pa sem ga s polno močjo udarila  po očesu in se poskusila rešit iz pasa. Jezno me je pogledal in me se mi zadrl na uho.
"That was a big mistake mrs. Pitt" je rekel in jaz sem ga tepla še naprej.
"Leave me alone you fucking baster" ko sem mu to rekla, me je močno prijel za roke, da si nisem nič mogla pomagat. Pogledala sem ga v oči in ga pljunila, potem pa sem kar naenkrat dobila močan udarec v glavo in vse kar je bilo tisti trenutek je bila tema pred mojimi očmi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar