četrtek, 5. junij 2014

26. DEL

...sem vprašala profesorja in ravno tisti trenutek je v razred uletela Kim.
"I'm sorry I'm late" je rekla in se vsedla za klop. Oči so se mi kar zasvetile, ko sem jo videla. Takoj sem stekla k njej in jo objela. 
"Mrs. Pitt! Sit down!" mi je rekel profesor.
"I didn't see her all day and I thought she died so don't tell me what to do!" sem spravila iz sebe in takrat se mu je prav videlo kako rdeč postaja in da mu bo poknila žila na čelu, ki mu je tako izstopila.
"Mrs. Pitt, in the principal's office now!!" se je zadrl in ni mi preostalo kaj drugega, kot pa da grem. 

Ko sem prišla iz ravnateljičine pisarne, sem videla Kyla, ko je sedel zunaj pred pisarno. Pri ravnateljici sem bila skoraj pol ure, zato je že naznanilo konec ure. 
"Did he send you too?" sem ga z nasmehom vprašala. 
"No I got bored and I came to the principal for talk haha" se je začel smejati. 
"Very funny" sem mu rekla, potem pa sva šla do Kim in Luka, ko sta se ravno lizala na hodniku. 
"I'll come for you at 6 p.m ok?" mi je rekel in jaz sem prikimala, potem pa je šel. Nekaj časa sem še gledala za njim, potem pa je Kim rekla. 
"Oooo Kim's going on a date today" 
"Shut up haha" sem ji rekla, potem pa smo odšli k uri. 

Takoj ko je bilo konec, sem šla v sobo. Kim je ostala še malo z Lukom, jaz pa sem napolnila kad in se za eno uro sprostila v njej. Vrata sem pustila odprta in si na ipodu naštimala muziko od Justina, ker sem se ob njej zmeraj sprostila. Oči sem zaprla in poslušalo muziko. Naenkrat pa mi nekdo reče
"You really have a taste for music" v trenutku sem odprla oči in videla Justina, ko je stal pri vratih in se smehljal.
"What are you doing here!?" sem ga nakričala v paniki. Čeprav sem bila cela pod vodo, sem si vseeno z roko pokrila prsi in dala noge k sebi.
"You don't have to hide... we're best friends and plus that...yesterday I saw both of your "melons" when you were wet" takoj zatem se je začel smejat.
"You didn't answered on my question!"
"We will go shopping for your date" 
"Shopping?" presenečena sem bila, da je to rekel.
"I knew you're a little bit retarded that you don't know what shopping is" se je spet zajbaval, potem pa se spet nasmejal.
"Get out you idiot!" sem mu rekla z nasmehom in ga malo pošpricala. 
"Hey! That's new" je rekel in šel ven, da sem se lahko spravila s kadi. Takoj ko sem stopila iz kadi, sem se spomnila da nimam oblačil, zato sem si okoli ogrnila brisačo. Previdno sem odprla vrata in stopila v sobo, kjer je Justin sedel na postelji in delal nekaj na telefonu. Takoj sem šla k omari in si na hitro vzela oblačila za nakupovanje in se oblekla v kopalnici. 
Kim sem napisala sms, potem pa sva se odpeljala z Justinovim avtom. 

Hodila sva po veliko trgovinah in skoraj nikjer nisva našla kaj lepega. Justin mi je pomagal iskati obleko in vsakič ko sem jo probala me je hotel videti. Ko sva hodila mimo trgovin, je v oknu na lutki bila ena obleka, ki pa se je nama obema takoj zasvetila v oči. Šla sem jo sprobat in bila mi je kot ulita. Potem pa sem pogledala na ceno in na začetku nisem nič rekla. Justin jo je odnesel na blagajno, potem pa nama je še trgovka govorila, da jo moram prati v čistilnici. 
"are you gonna buy it?" me je vljudno vprašala, potem pa sem spet pomislila na ceno.
"No we won't buy it" 
"What? Don't you like it?" me je vprašal zaskrbljeno.
"It's not that... it just cost too much for a dress" nekaj časa ne je gledal, potem pa se obrnil proti trgovki
"We'll buy it" 
"No Justin... it's too much!"
"I'll pay it because I want you to look like a princess" prodajalka naju je lepo gledala, medtem ko je začela računat pa nama je rekla
"I'm sorry for asking, but my daughter is your fan if you could give me autogram?"
"Yes of course... what's her name?"
"Brittany" vzel je list papirja in se podpisal.
"Do you have a phone here?" jo je še vprašal in ona mu je takoj dala telefon, potem pa je nastavil na slikanje in naredila sva eno sliko. (tk nekak je zgledalo)
"Thank you so much, she won't sleep for days now" nama je rekla in nama dala vrečko, potem pa sva odšla. Nekje v trgovskem centru sva šla v eno kavarno na kavo. 
"Thank you Justin" sem mu rekla, ko sva naročila.
"For what?" 
"For everything you've done for me"
"We're friends.. I won't let anything happen to you" nasmehnila sem se mu, potem pa takoj spremenila temo.
"So we have 30 minutes to get back home that I get ready" sem mu razložila in medtem gledala na telefon na uro. 
"Hey, you're talking to Justin Bieber... I almost went in a jail because of too much speed haha" 
"Haha you're crazy... so how's Kia?" sem ga vprašala radovedno, saj me je zanimalo kako se drži.
"She's ok...just nervous sometimes" resno sem ga gledala in si ga kar predstavljala doma z otrokom v naročju, kako se je odpovedal svoji karieri. 
"What are you thinking?" me je vprašal, ko sem bila par sekund odsotna.
"Am... I just imagine you with a baby in your hands" 
"Yeah me too sometimes and I don't see myself with a baby"
"Ha?"
"I'm 20 and I'll have a family... I'll still make music, but I won't have tours... sometimes I just wish to go back and don't fall in love with Kia"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar