torek, 17. junij 2014

28. DEL

...ko sem se zbudila, sem ležala v avtu na zadnjih sedežih brez hlač in takoj sem vedela kaj mi je Bill naredil. Uste sem imela zalepljena z lepilnim trakom in glava me je bolela od udarca. Začela sem jokat in si poskušala obleči hlače, potem pa sem skozi okno videla, da prihaja Bill. Snela sem si trak z ust. Roke so se mi tresle in pripravla sem se, da mu skočim v obraz in ga raztrgam. Ampak to sem si samo zamišljala v glavi, kajti ravno takrat je odprl vrata avta.
"Oh you're awake" mi je rekel in se sklonil k meni.
"Leave me alone you fucking pig...I'll make sure you'll go to the jail!"
"But I'll make sure you'll never tell this to anybody because I'll hurt you, your family and Bieber" prestrašeno sem ga gledala.
"Get dressed now because Bieber is already asking for you" je nadaljeval in ko je šel, sem se oblekla. Bill me je čakal pred avtom in ko sem izstopila mi je prišel popravljat lase.
"Don't touch me!" sem se zadrla in si obrisala razmazano maskaro.
"Shut up!" je rekel in me z roko prijel okrog ramen. Poskušala sem se odmakniti, ampak me je prijel tako močno, da me je bolelo. Ko sva prišla do ostalih sem stekla Justinu v objem. Dobivala sem solzne oči, ampak ko sem se spomnila Billovih besed, so se mi oči spet posušile.
"I'm so sorry" mi je rekel Justin. Zaskrbljeno sem ga pogledala.
"For what?"
"You'll miss your date" ko je to rekel se mi je zasmilil in ravno takrat mi je začel zvoniti telefon. Bil je Kyle.
"It's Kyle" sem rekla Justinu in se odmaknila nekam stran, da sem se lahko javila.
"Yes?" sem rekla.
"Where are you?" me je takoj vprašal in slišalo se je, da je zelo zaskrbljen. Pogledala sem Justina, ko se je ravno vsedel na stol in gledal v tla.
"something came up so... can we go some other day?" sem ga vprašala in on je zavzdihnil.
"do you even want to go on a date?"
"yes of course... but like I said, something came up"
"Ok... then call me when you'll have some time" je še rekel in prekinil. Spet sem pogledala Justina, potem pa sem šla do njega in se vsedla zraven. Ostala sva sama.
"Did you call Kia?" sem ga vprašala, da sem prikinila tišino.
"No"
"But what if she's in worry?"
"If she is, she'll call". Nič več nisem rekla, samo obsedela sem poleg Justina z glavo na njegovi rami. 

"Ok Bieber, everything's good. You can go now" je rekel eden od policajev, ko je uletel v sobo. Justin je vstal brez besed in odšla sva k avtu. Preden da sva se vsedla vanj, sem se ustavila in se še ozrla nazaj in pogledala Billa. Gledal me je s pričakovanjam, da tega nikomur ne povem in za to sem bila odločena, saj nisem hotela da se karkoli hudega zgodi moji družini in prijateljem. Dobila sem solzne oči, a sem se obvladala. 
"Nicky?" mi je rekel Justin in jaz sem takoj šla na drugo stran avta in se vsedla vanj. 
"What's wrong?" me je vprašal takoj, ko sva se začela peljat.
"What are you talking about? Nothing's wrong" sem odvrnila in se prisilno nasmehnila.
"Don't lie to me. I can see something's wrong" vedela sem, da mu nekaj moram povedat. Če bi se izgovorila, da me skrbi da je Kyle jezen, bi se potem on sekiral, če pa bi mu povedala za Billa, bi pa itak znorel.
"Tell me!" mi je še enkrat rekel, potem pa sem se odločila, da začnem govorit...

Ni komentarjev:

Objavite komentar