sreda, 28. maj 2014

25. DEL

..."are you just joking or...?" sem začela postati prestrašena, saj naj bi imel v nadaljnem mesecu 3 intervjuje in 2 nastopa.
"No, I'm not joking...come help me" mi je rekel in stegnil roke, da bi mu pomagala vstat. Sezula sem si čevlje in previdno stopala v plitvini vode do njega. Prijela sem ga za roke in ga potegnila, nato pa me je on potegnil v vodo.
"Justin! You are the worst, I hate you" sem se zadrla nanj in hitro šla iz vode. Začel se je smejat. Pograbila sem čevlje in že šla, potem pa je pritekel za mano.
"Nicky wait!" jezno sem se obrnila "I'm sorry... I'll buy you new shoes and clothes what ever you want, just don't be mad at me please" naredil je puppy face.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mai3wexBmd1r05fd6o2_250.gif

Nisem ga mogla več gledat, zato sem se nasmehnila in rahlo prikimala on pa me je objel.
"Are you hungry?" me je vprašal.
"Yes" nasmejal se je in šla sva z plaže. Šla sva v trgovino, ampak meni ni bilo jasno kako boma kaj kupila, ker nima noben od naju denarnice.
"So...choose whatever you want" mi je rekel, ko sva se ustavila pri policah s čipsom. 
"Justin, you don't have any money" sem mu rekla in ga gledala, medtem ko je strmel v en čips.
"Just choose" mi je še enkrat rekel, ampak sem bila trmasta.
"No Justin, I won't steal anymore" prekrižala sem roke in strmela vanj.
"Relax, I have money" iz žepa je potegnil denarnico.
"Are you serious?! Then why we stole ice cream before?" 
"Because it's fun and every moment with you is..." ustavil se je, meni pa je srce začelo biti zelo hitro.
"it's something special and you don't imagine how lame were those days without your calls and you. I just wanted that you will remember that day" je nadaljeval in na koncu pogledal v tla. Bila sem tiho in vzela čips, potem pa sva šla.
Vso pot nazaj proti domu sva bila tiho, slišalo se je samo hrustanje čipsa. Ko sva prišla sem se ustavila in se obrnila proti Justinu. 
"See you around" je rekel prvi. Rahlo sem se nasmehnila in pogledala v tla. Hotel se je že obrnit, ampak sem ga hitro potegnila proti meni in ga poljubila.
"And for the record... it was the best day of my life" sem mu rekla in šla. 

"I kissed Justin" sem rekla takoj ko sem prišla v sobo, ampak Kim ni bilo, zato sem takoj ko sem dojela da je ni, šla v kopalnico in se stuširala.
Ko sem ležala v postelji, sem imela mešane občutke, ali mi je Justin všeč ali ne. Kasneje pa sem razmišljala samo, kaj bi oblekla na zmenek. Vso razmišljanje me je vrglo v spanec. 

Zjutraj sem se zbudila in Kim še vedno ni bilo. Začelo me je skrbeti, zato sem jo poklicala. Pustila sem, da je parkrat zazvonila, potem pa sem odložila. Ker sem do pouka imela še čas, sem šla gledat v omaro za kakšno obleko. Medtem ko sem gledala, je telefon zapiskal za sms. Skočila sem pogledat, ker sem mislila da je Kim, ampak bil je Justin.
"Do you have any time today?" čudilo me je, da mi je to napisal, če sem mu povedala da imam zmenek s Kylom.
"I can't cause I have a date" ko sem to napisala ni bilo odgovora, potem pa sem se že šla spravljat za šolo. 

Ko sem prišla v razred so me vsi gledali. Kim še tam ni bilo. 
"Did you see Kim anywhere?" sem vprašala Kyla. Najprej je malo pomislil, potem pa začel oklevat.
"a...no I didn't" sumljivo sem ga pogledala, potem pa ga pustila. Ravno ko je profesor prišel v razred, je bila objava in govorila je ravnateljica.
"Good morning students...today happened another accident and in the accident died one of our students" je naznanila, potem pa sem prestrašeno pogledala Kyla. Najprej sem pomislila na Kim, zato sem prestrašeno vprašala profesorja.
"Do you know a name of that student?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar