petek, 23. maj 2014

24. DEL

..."our student Ellie is gone (ena izmed prijateljic od Chloe) she was killed this morning and for the savety, we will check you every day when you will come to school if you have any weapons with you" pogledala sem Kim in jo vprašala
"Who do you think was that?" 
"I don't know" je rekla, potem pa sem videla Kyla, da je hodil proti nama.
"Time to go" sem ji rekla in jo prijel po roko.
"Hey" je pozdravil, ko je prišel do naju. Stisnila sem zobe, potem pa sva se obrnili. 
"Hey Kyle, how are you?" je rekla Kim, jaz pa sem hotela najraje iti v sobo in nikoli priti ven. 
"I'm fine and you two?" 
"I'm good" je rekla Kim, potem pa sta oba pogledala vame.
"I'm.. ok" nato pa je prišel še Luke in s Kim sta se poljubila, potem pa sta šla stran in ostala sem sama s Kylom.
"You don't look ok" mi je rekel in se mi nasmehnil. 
"Thanks haha" začela sva hoditi proti domu in nazadnje sva že oba bila pred sobo. 
"See you tomorrow in school" je rekel in že šel, jaz pa sem napol odprla vrata in že bila napol v sobi, potem pa je še rekel zadaj. 
"A Nicky..." takoj sem stopila nazaj ven.
"Yes?"
"I was wondering if maybe you would like to go on a date with me tomorrow?" gledal me je s temi lepimi očmi in dišal je po parfumu Davida Beckhama. Kdo bi se mu lahko uprl.
"Yes" sem mu odgovorila in on se je tako lepo nasmehnil. 
"Ok... see you" je rekel, potem pa zares odšel. 

Že 15 minut sem bila sama v sobi, potem pa mi je naenkrat zazvonil telefon. Bil je Justin. Dvignila sem telefon k ušesu, ampak nisem nič rekla, čakala sem da najprej on pozdravi.
"Hey" je rekel, ko mu nisem nič rekla.
"Hey" sem izdihnila brez volje.
"How are you?" 
"ok, you?"
"I'm better now... are you angry?"
"No, I'm not angry I'm surprised about this hole situation"
"Mhm" je zamomljal, potem pa je nastala tišina. 
"I really miss those days when we were together everyday" je nato rekel. V glavi so se mi odvrteli vsi najini dogodki in dobila sem solzne oči.
"Me too" 
"what of we go out tomorrow in the evening?"
"sure"
"ok I will be waiting you infront of school. See you"
"bye" takoj ko sva prekinila je v sobo prišla Kim in ko me je videla nasmejano, me je takoj vprašala
"ok tell me what happened" 
"I'm going out with Justin tomorrow" 
"He was here?"
"No... we talked on phone" 
"Ooo how sweet... and Kyle?" takoj ko je omenila njegovo ime, sem se spomnila, da sem zmenjena s Kylom.
"Oh no..."
"what?" se je prestrašila Kim.
"Tomorrow I already have a date with Kyle" 
"ok you're toast" začudila sem se in jo pogledala.
"just kidding" je hitro dodala. 
"I will call Justin" sem rekla in ga poklicala. Javila se mi je Kia.
"Hallo?" je rekla. Nisem vedela ali naj govorim naprej ali naj prekinem. 
"Hey, Nicky here" 
"yeah I saw you name"
"Where's Justin? I need to tell him something" 
"A... he's not at home right now...look I must go" je rekla in prekinila. 
"I wish he would never met her" sem jezno rekla, ko sem odložila telefon.
"Why?" je vprašala Kim.
"She told me Justin's not at home and we talked like 10 minutes ago" Kim se je samo nasmehnila. Šla sem si naredit čop, potem pa sem mu napisala sms.
"Tomorrow I have a date with Klye" in spet ni bilo odgovora. S Kim se nama je pridružil še Luke in skupaj smo igrali Wii, dokler ni nekdo potrkal. Odšla sem odpret in pred vrati je stal Justin. 
"What ar...." sem začela presenetljivo. Z roko mi je pokril usta.
"Shhh... don't talk, just come with me" 
"I must to grab my bag" sem mu rekla in šla nazaj v sobo in pograbila torbico.
"Who is it?" je vprašala Kim.
"Justin...I'll be back in 2 hours" sem ji govorila medtem ko sem jo objela in ji stisnila poljub na lica.
"Bye Luke" sem rekla Luku, potem pa odšla. 
"Where are we going now?" sem vprašala Justina, ko sva hodila po stopnicah. 
"I don't know"
"What?" 
"I thought you will have a wish where would we go" 
"I didn't even know that you're coming!" začel se je smejat, ker sem bila že živčna, ker nisem vedela kam grema.
"Ok...we will go to the beach then" je rekel in šla sva na plažo. Tam nekje sva se vsedla na klop in strmela v daljavo. 
"I'm hungry" je naenkrat rekel in se nasmehnil. Pogledala sem ga in dvignila obrvi. 
"Haha you are still the same Justin"
"I will always be" spet sva pogledala proti morju.
"I'm hungry too" sem rekla in oba sva se začela smejat.
"Let's do something stupid" je rekel in me potegnil za roko. 
"Ok you didn't changed at all" sem mu rekla, medtem ko me je vlekel. Šla sva do stojnice s sladoledom in Justin si je nadel očala in kapo, da ga ne bi prepoznali.
"two ice creams please" sem rekla. Tisti slaščičar se je obrnil, da bi natočil sladoledc potem pa sem se spomnila, da sem pustila denarnico doma.
"I forgot my wallet" sem rekla zaskrbljeno.
"Don't worry" se je nasmehnil Justin in šel za stojnico, jaz pa sem stala tam. Slaščičar je prinesel en sladoled in naredil še enega. Potem ko se je spet obrnil k meni, sem videla Justina v stojnici za njim. Ročko za sladoled je zabil dol, da je sladoled tekel. 
"Am...sir...your ice cream.." sem rekla gospodu in ta se je ves paničen obrnil. Justin je pritekel in pograbila sva še njegov sladoled, ki ga je slaščičar nastavil na stojalo. 
"Hey...you two!" je kričal za nama, midva pa sva takoj tekla, da sva se zabila in meni je sladoled padel na tla. 
"it was not meant to be mine" sem rekla in naredila puppy face ker mi je padel.
"Take mine" mi je rekel Justin in mi ponudil sladoled. Sladko sem ga pogledala, potem pa mi je potisnil sladoled v obraz.

Začel je teči in seveda sem tekla za njim, ker me je razkuril. 
"You're going to regret this!" sem kričala za njim, on pa se je butasto smejal. Nekje sredi plaže se je ustavil in se mi pustil ujeti. Skočila sem mu v naročje, tako da sem imela noge ovite okoli njegovega telesa in mu s prsti stisnila nos. 
"You are going in the water" sem mu zagrozila, skočila z njega in ga začela potiskat proti vodi. Naredil se je mehkega in lahko sem ga potisnila v vodo. Takoj ko sem ga potisnila v vodo, je zajamral, kot da si je nekaj naredil.
"Aaah!"
"it's not that much cold" sem mu rekla ker sem mislila da je zajamral zaradi mrzle vode.
"Not that... my ankle"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar