petek, 16. maj 2014

23. DEL

..."young teen popstar Selena Gomez is coming to Canada. Here she will have a little concert for her fans" 
"Omg Selena is coming here" nasmehnila sva se druga drugi, saj sva bili veliki fanici Selene in to je bil za naju pomemben dogodek. 
"Do you know what that means?" sem rekla Kim.
"We must to buy the best tickets" pograbili sva torbici in odšli kupit karte, preden da bi ostala na koncu samo ena in bi ena od naju odstopila mesto drugi, kar pa se ne bi zgodilo in raje sploh ne bi šli. 

"That's the best day of my life!" sem rekla in se vrgla na posteljo, ker sem vedela da imava karto za slikanje s Seleno. 
"Mine too" je rekla Kim in se ulegla zraven mene. Malo sva ležali v tišini, potem pa sem se spomnila na prejšnjo noč.
"I can't believe Kia's pregnant" sem zavzdihnila.
"me either" 
"I wish I've never met him so I've never been so hurt"
"You really need to move on or you will be more heart broken"
"I just can't cause I love him every day more"
"He will become a dad and you can't change that...but you can move on trust me"
"It's so hard"
"I know but to forget Justin, try with Kyle... yesterday was the beggining for you two" 
"We just danced, how can this be a beggining?" sem jo začudeno pogledala in ona me je pogledala še bolj začudeno.
"you don't remember or are you just trying to forget?" 
"What?" sem bila že živčna. 
"I will show you because you wouldn't trust me if I tell you" pobrskala je na telefonu in ko je našla sliko, je obrnila telefon proti meni. 
"What!? That's me?" sem zakričala. Prikimala je in rekla "and Kyle" postala sem prestrašena, saj nisem mogla verjeti, da sva se s Kylom poljubljala. 
"We were just kissing right?" sem jo vprašala prestrašeno z upanjem, da ni bilo kaj več. 
"Yes" ko je to rekla mi je odleglo. 
"And..." je spet rekla. 
"What now?" 
"You were telling him that he's so sexy and that you want to smell him if he smell good" prijela sem se za glavo in izdihnila.
"I don't wanna see him" sem rekla, nato pa je nekdo potrkal. S Kim sva se spogledali, potem pa je šla Kim odpret. Pred vrati je stal Luke. 
"Hey hun" je rekla Kim on pa je bil ves zadihan.
"You need to see this" je rekel in obe sva šla prestrašeni iz sobe. Pred domom so stali skoraj vsi iz naše šole. Mi smo se postavili nekje zadaj, nato pa je ravnateljica začela govoriti.  
"Today happened something really horrible...

Ni komentarjev:

Objavite komentar