sobota, 10. maj 2014

22. DEL

...obstala sem brez besed in prav čutila sem, da bom padla v nezavest. Solze sem čutila že čisto na koncu in vedela sem, da se bom jokala, ampak sem jih zadržala in pogoltnila tisti cmok, ki me je držal v grlu.
"Does Pattie knows that?" sem ga vprašala.
"No I didn't tell her yet"
"So what are you going to do?"
"I don't know... be with her and give her all love she desirves"
"I didn't know you love her so much" sem rekla in se obrnila, da bi šla. Takrat so mi solze stekle po licu.
"Wait Nicky" je rekel in me prijel za roko. Obrnila sem se in tudi on je takrat opazil solze. 
"Why didn't you tell me before that you like me?" me je vprašal. 
"Because that was just an imagination and that's a reality" izmuznila sem mu roko in odšla.
"What's wrong?" me je vprašala Kim.
"Nothing..."
"What did he do to you?" je bila jezna.
"He did nothing to me"
"Then what's wrong?"
"Kia's pregnant" po licu mi je stekla solza, Kim pa je stala z odprtimi usti pred mano.
"He really had time for fucked that peace of shit?!" je bila jezna.
"It's ok Kim! Leave it" sem jo pomirila in si obrisala solze. Potem pa je prišel Kyle in videl da je nekaj narobe.
"What's wrong?" je vprašal.
"Nothing" sem rekla in se prisilno nasmehnila, potem pa sem mu še rekla
"C'mon let's go dance" in ga potegnila med tiste, ki so že plesali. Poskušala sem pozabit ves pogovor z Justinom. Plesala sem s Kim in Kylom, malo še z očetom in tudi mamo. Večkrat sem pogledala k Justinu, ko se je pogovarjal enkrat z Willom, enkrat pa tudi z mojima staršema. V roki je držal kozarec, na obrazu pa imel očala, tako da nikoli nisem vedela kam gleda. Večkrat sem ga tudi ujela, ko me je gledal, medtem ko sem js plesala s Kylom. Kasneje je do mene prišel tudi Jaden in sva se malo pogovarjala. Proti koncu zabave je Willow zapela še eno pesem, potem pa sva se s Kim poslovili in šli. Bila sem tako zmatrana, da se sploh ne spomnem kaj je bilo potem naprej. 

Še sreča, da je bil vikend in da mi ni bilo treba v šolo. Ko sem se zbudila Kim ni bilo v sobi. Ura je bila 11 zjutraj. Takoj sem odšla v kopalnico, potem pa Kim napisala sms. 
"Where u at?" medtem ko sem si prala zobe, mi je odgovorila.
"I'm coming" nisem vedela kje je in kaj misli, zato sem se šla obleč. 
Medtem ko sem si mazala puder, je v sobo prišla Kim.
"Where have you been?" sem jo vprašala. Nič ni odgovorila, zato sem stopila iz kopalnice in ona je slonela na vratih. 
"What's wrong with you" sem ji rekla in spet stopila pred ogledalo. 
"I slept in Luke's room" je rekla umirjeno in še vedno bila naslonjena na vrata. 
"and how it was? You two were cuddeling right haha?" sem se nasmehnila in nadaljevala z eyelinerjom potem pa se je moj obraz zresnil, ko sem dojela kaj je s tem mislila.
"Omg" sem rekla in stopila iz kopalnice. Še vedno je bila na istem mestu kot prej čisto tiho. 
"Did you use a condom?" sem jo vprašala prestrašeno. Prikimala je in spet ostala tiho.
"So? What's wrong? Can you say something?!" 
"It hurts" je izdihnila in se rahlo nasmehnila.
"I know, but that pain will gone in 1 day" sem ji rekla iz izkušenj (aja.. Nicky je zgubla nedovžnost pri 16 letih) in jo objela. Kljub temu, da sem jo potolažila, je bila slabe volje.
"Ah.. don't worry Kim, you won't be pregnant if you two used a condom" sem jo začela še naprej tolažit.
"I'm not worry about that... I'm afraid to lose him again"
"He won't leave you trust me" naenkrat mi je zazvonil telefon. Bil je Justin. Sploh mi ni bilo do pogovora z njim, zato se nisem javla. 
Kim se je šla preobleč, potem pa sva odšli v kavarno na zajtrk. Skoraj vsak vikend sva prišli na zajtrk v to kavarno, ker je zmeraj bila prijetna jutranja glasba. S Kim sva se ravno pogovarjali, potem pa sem pogledala na ekran televizije, ki je visela na steni. Začel se je dnevnik in ko sem videla novico, se je vse na meni začelo tresti. Stisnila sem oči, saj sem mislila, da to ni res, ampak je bilo res tisto kar sem videla.
"Kim! Oh my god Kim!" ruknila sem jo in tudi ona je pogledala na ekran...

Ni komentarjev:

Objavite komentar