petek, 9. maj 2014

21. DEL

..."I don't know...you tell me what do you see on my face" je rekla in se začela smejat. 
"Am...eyes, lips, nose... I don't know what do you mean!" 
"Happines you idiot"
"Why?" 
"Because he asked me for another chance!" na koncu je zakričala.
"Omg!" sem tudi js zakričala in skočili sva si v objem. 
"I have a good news too" sem ji rekla
"You and Justin are dating?" 
"What?! no! What I want to say is... the Smith's are having the biggest party of the year and my family is invited!"
"Omg lucky you" mi je rekla.
"and you too because you're going with me and you can take Luke with you" 
"Ok I must admit that this is the best day of my life!" začeli sva se smejati, potem pa je Kim prekinila.
"What about you? You will be alone there" ko mi je to rekla sem začela razmišljat.
"Then I will take Kyle with me" sem ji odvrnila takoj ko sem se spomnila. Mami sem takoj napisala mail, da bom s seboj peljala še Kyla in da gre Luke zraven. 

Ves večer sva si še izbirali obleke, ker nisem vedela kaj obleči. Medtem ko sva gledali po omari mi je zapiskalo na fbju. Pogledala sem in videla da imam eno prošnjo. Bila je Kylova. Takoj sem ga sprejela in šla pogledat ali je v razmerju in na srečo... je bil samski.

Naslednji dan sva komaj čakali, da mine in greva že enkrat na zabavo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar