četrtek, 8. maj 2014

20. DEL

...takoj sem prepoznala glas. Bil je Justinov. Pogledala sem na desno, kjer je tudi stal. Brez besed sem ga gledala prestrašeno. Stopil je še bližje tako da je bil samo 1 meter stran od mene. Kim je gledala in stiskala zobe, ker je vedela da bom zdaj mogla priznat vse kar sem čutila do njega.
"Nicky?" je rekel Justin.
"A..." sem začela, ampak še vedno nisem vedla kaj bi mu rekla, potem pa se je na srečo oglasila Kim.
"Am...Nicky... we must go because the movie will start in 10 minutes" pogledala sem jo in izdihnila ter spet pogledala Justina.
"We must go" sem mu rekla iz pograbila torbico.
"Can we talk?" je še rekel, ampak sva že odšli. Parkrat sem še pogledala nazaj in videla kako je stal in gledal za nama.
"thank you" sem rekla Kim takoj ko sva prišli iz trgovskega centra. 
"I knew I must save you" mi je rekla, potem pa sva odšli nazaj v dom.

Naslednji dan sem v šolo oblekla to

"So what will you do when you see Justin?" me je vprašala Kim sredi ure.
"Mrs. Jones, quiet please!" je rekla učiteljica in pogledala nad očali ter se obrnila nazaj k tabli.
"I don't know... I'm so scared to see him" sem ji rekla in previdno gledala učiteljico, ko se je obrnila nazaj, ko je slišala šepetanje. Gledala sem jo kdaj se bo obrnila nazaj, da sem lahko nadaljevala.
"What if he comes to me today or any other day" sem rekla prestrašeno.
"I said quiet you two!" se je zadrla učiteljica "you two are talking my entire class and now this will change because you are going to sit in the last table mrs. Pitt!" nasmehnila sem se Kim in pograbila stvari ter se spravila v zadnjo klop, kjer ni sedel nihče. Kim se mi je smejala dokler učiteljica ni začela govoriti naprej. Naenkrat pa je nekdo potrkal in vstopila je ravnateljica. 
"Hello students" je pozdravila "Mrs. McKay...he is here" je rekla naši profesorici biologije in pogledala proti vratom, kot da bo nekdo vstopil. Naenkrat pa je v razred vstopil čudovit.. ne ne.. prečudovit* moški. Videla sem kako me je Kim pogledala, kar je pri nama pomenilo, da sva ravno videli luškanega fanta.
 "Class! This is a out new student Kyle and he will be in this class" je nagovorila profesorica. Uste so se mi same zavile v nasmeh. Roke je imel v žepu in se smehljal. 
"This is very nice class so you don't need to be worried, they are just too loud sometimes that's all" mu je rekla učitelca.
"Eh, I'm loud too" je rekel in razred se je nasmehnil. Joooj ka ma lep glas. Srce mi je tisti trenutek kar stalo. 
"Take a seat with any of this girl" je rekla prof. in pogledala naju s Kim. Malo je še stal, potem pa začel hoditi proti moji mizi.
"Is it ok if I sit here?" je lepo vprašal, jaz pa sem ga pogledala in prikimala. Kim naju je gledala in se smejala.
"You two are 100% best friends" je rekel, ko je opazil, da se s Kim ves čas smejiva druga drugi. 
"Yes" sem rekla v smehu
"So what's your name?" 
"Nicky"
"Nice name.... wait are u..."
"yes I'm daughter of Brad and Angi"
"What? I meant if you are from Florida, because I think I saw you somewhere"
"I live there"
"Then I saw you already haha... wait you are daughter of Brad and..."
"Yes... can we stop talking about this because that's not the favourite theme to me"
"Yes of course"
"Mrs. Pitt! This is the last warning! It's 5 minutes from when I sit you away from Kim and you are talking again?" samo gledala sem jo, ostali so se mi pa smejali. Saj sem se tudi js hotela ampak bi me nagnala iz razreda. 

"Who is that sunshine?" me je vprašala Kim po koncu ure.
"I know right... Omg his voice is so sexy" sem zajamrala.
"Kim!" se je zadrl Luke za nama. Obrnili sva se, on pa je prišel do naju.
"Can we talk?" je vprašal Kim.
"I will go in room" sem rekla in ji ju pustila sama. Vedela sem, da se bo na koncu izšlo dobro. V sobi sem takoj odšla na fb, kjer sem takoj šla iskat Kylov profil. Pogledala sem slike in če ima punco, ampak mi ni vsega kazalo, saj nisva bila prijatelja. Nisem ga hotela dodati, zato sem počakala, da me bo dodal on. Takoj sem odšla še na mail, kjer sem dobila sporočilo od mame.
"Hello honey... me and dad got a mail today from Smith's family and tomorrow at 6 p.m they are inviting us to their party which they prepare every year. So me and dad decided to take you with us and you can invite Kim too. Kisses <3" oči so se mi kar zasvetile, saj so vedno pripravili najboljšo zabavo na svetu. Ravno ko sem razmišljala o tem kaj bi oblekla, je v sobo stopila Kim. S stolom sem se obrnila proti njej, ki je bila vsa zadihana.
"So...?" sem rekla...

Ni komentarjev:

Objavite komentar