ponedeljek, 21. april 2014

17. DEL

..."Auč" sem zajamrala, potem pa pogledala gor in videla tisto natakarico.
"Hey... you are Justin's friend right?" me je vprašala z pogledom, kot da se me je spomnila.
"A... yes... and you are?" sem se naredila neumno.
"I'm Kia. The waitress?" je vprašujoče pogledala.
"Aaaa yes, I remember you" rahlo sem se nasmehnila "my name's Nicky"
"I know who you are so you don't need to tell me" druga drugi sva se nasmehnili, potem pa sem jo hotela vprašat kaj dela tu.
"So what are you doing here?" sem jo vprašala.
"I have my grandma here and she is sick, so I came to visit her because my mom couldn't make it"
"I'm sorry...and Justin is with you?"
"Why he would be with me?" je bila začudena. Takoj sem se spomnila, da se ne smem izdat, zato sem se poskušala izvleč iz te situacije.
"A-a... I saw you two in magazines at the airport together"
"haha yeah probably"
"So are you two a couple" me je zanimalo.
"I don't know yet, but he called me and we are kind of dating" v meni je bilo polno jeze in tisti trenutek sem ji hotela iztakniti njene oči. Samo nasmejala sem se in se ji nasmehnila, potem pa sva se poslovili in midva s Timom sva odšla nazaj domov.

Takoj ko sem prišla v sobo sem brgla blazino v steno.
"That bitch!!" sem se zadrla zraven in se vrgla na posteljo. Potem pa je prišel Tim in se učegel zraven.
"But I like her. She was very nice"
"I know... but she and Justin..."
"Do you love Justin Bieber?" me je vprašal z njegovim sladkim glasom.
"I don't know. Everything is mess up now."
"Don't worry...if you won't have a boyfriend, I will be your boyfriend...after I marry Selena" začela sem se smejat, potem pa sva šla gledat film.

V sobo je prišla mama vsa vesela.
"What's up mom'" sem jo vprašala.
"Somebody's here"
"Who?"
"I don't know, go check" Tim je stekel prvi, potem pa sem šla zadaj. Tim se je že smejal pri vhodnih vratih, zato me je še bolj zanimalo kdo je...

Ni komentarjev:

Objavite komentar