nedelja, 4. maj 2014

18. DEL

...stopila sem do vrat in tam so bili Kim, Kia in Justin. Od presenečenja in veselja so se mi ulile solze. S Kim sva si takoj skočili v objem in tudi Justina sem objela. 
"What are you doing here guys?" sem vprašala medtem ko sem objemala Jusa. Takoj ko sem ga izpustila, mu je Tim skočil v naročje. 
"We just thought that maybe you miss us" je rekla Kim z nasmehom. 
"Of course I missed you guys... those days were horrible" sem odvrnila "...you aren't mad anymore?" sem vprašala Kim.
"Luke is just one normal guy, but you are my best friend and I don't wanna fight with you because of boys" še enkrat sem jo objela, potem pa sem jih povabila naprej. Vsedli smo se v jedilnici in se malo pogovarjali.
"How did you come?" sem vprašala Kim, ker me je čudilo, da ni v šoli in da so jo sploh spustli.
"Well Justin called me after we get a letter from you and he asked me if I would go with him to Florida and I talked with mrs. Moore (razredničarko) and she let me because she understand that life without best friend is nothing"
"Thank you both very much" sem jima rekla in pogledala Kio, ki se je verjetno počutila nekot odveč.
"So Justin..." sem začela in mu namignila, da mi naj pove kaj dela Kia zraven, ker sem hotela videti kaj bo rekel, zakaj je zraven in če bo kaj namignil, da je to njegova nova punca. 
"Oh yes...that's Kia and she is....well we're dating" ko je to rekel, me je nekaj stisnilo in hotela sem previti par minut nazaj, da mu sploh ne bi kaj namigovala. Od strani sem videla, kako me je Kim gledala. Nasmehnila sem se, potem pa je k nam stopila mama.
"Do you have anywhere to stay?" je vprašala. Justin je že hotel nekaj reči, a ga je že Kia prehitela.
"Me and Justin have a little apartment in the city" ves čas sem gledala Justina in videlo se je, da bi rad ostal tu, ampak mi je na koncu bilo že čisto vseeno, saj je njegova punca. 
"Kim?" je rekla mama in jo pogledala.
"A-a well..." je začela.
"Stop talking Kim! She will stay here mom" to smo se še zmenili, potem pa sta Justin in Kia odšla. 

"What happened with you and Luke?" sem vprašala Kim zvečer, ko sva bili že v postelji.
"We broke up"
"I'm so sorry Kim...he kissed me and I...I slapped him after that, but probably you didn't see that" 
"It ok Nicky...I still love him but It's better to have a best friend than boyfriend" šla sem k njej in jo objela.
"So how Justin broke up with Chloe?"
"Haha you don't wanna know"
"Oh trust me I wanna know"
"Well... he came in school and she jumped at him but he pushed her away and said: "we're done Chloe" and until he said this she was kissing him. And then she looked at him: "what did you just said?" she asked him and he already went out and when he closed the door he said: "you heard me"
"Haha omg I really wish to see that" 
"Sorry I told you that you are a selfish bitch" je takoj rekla in se nehala smejat.
"You were right Kim" sem ji še rekla, potem pa sva zaspali. 

Drugi dan sva odšli na plažo in malo v trgovine, potem pa sva se morali začeti spravljati, saj sva šli nazaj v Kanado. Justin je ostal še malo zraven Kie. 

Justin me potem ni poklical 3 tedne, ampak sem uživala v šoli s svojimi prijatelji in se sploh nisem več spomnila nanj. 
S Kim sva sedeli v avli in ves čas je gledala Luka in njegove prijatelje. 
"Are you ok?" sem jo vprašala in takoj me je pogledala. 
"Yes, I'm good"
"Ok...I will go on the toilet" sem ji rekla in šla mimo Lukove klape.
"Come to the toilets" sem prišepnila Luku in šla do wc-jev. Takoj po 1 minuti je prišel za mano.
"We need to talk" sem mu rekla ostro on pa me je prestrašeno gledal.
"you need to tell Kim to forgive you"
"Why?" 
"Because she still loves you, you idiot" pogledal je v tla in nič rekel.
"You don't love her anymore?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar