nedelja, 20. april 2014

16. DEL

...objela sta se in celo poljubila. Snela sem si kapo, da bi bolje videla. Ko se je tista punca obrnila nekako v mojo smer sem videla kdo je. Bila je natakarica, ki je dala Justinu telefonsko takrat v restavraciji.
"Are you Nicky Pitt?" me je naenkrat vprašala neka deklica za mano.
"am... no"
"Mommy... it's Brat Pitt's daughter!" se je zadrla da se je verjetno slišalo do Evrope. Pogledala sem Justina, ko se je obrnil. Hitro sem si nadela kapo in stekla na wc, da sem se skrila. Tam sem bila par minut, potem pa sem šla nazaj in ji ju ni bilo več tam. Vsedla sem se na stole in poskušala zaspati. 

Zbudil me je sms in na srečo je bilo že jutro. Dobila sem sms od očija.
"Morning sunshine" pogledala sem gor in kakšnih 10m stran je stal med množico. Vstala sem in mu stekla v objem. 
"I missed you so much" sem mu rekla v objemu.
"I missed you too... come on let's go" pomagal mi je z kovčki do letala. Nadel si je kapuco, da ga ljudje niso prepoznali, zato sva lahko hitro odšla. 

"So your mom is a little bit angry" je rekel, medtem ko sem bila v kopalnici na letalu (zasebnem). 
"And?..." takrat sem stopila ven spreoblečena.
Vsedla sem se zraven očija. 
"Can you tell me what happened?" me je vprašal, potem pa sem mu vse povedala. 

Let je trajal par ur dokler sva prišla domov. Mama je bila doma z Timom in ko sva se pripeljala pred hišo, je mama stala pred vrati. Ko sem izstopila iz avta je k meni pritekel Tim in me močno objel. Potem pa je prišla še mama in me objela.
"I thought you're angry" sem rekla.
"Yeah, but what happened is the past" skupaj smo odšli v hišo. 

"Why did you leave?" sem dobila drugo jutro sporočilo od Justina. Hotela sem mu odgovoriti, ampak sem ignorirala. Potočila sem par solz, ker se mu nisem hotela odpovedati, ampak kar je je. Po tem me je še parkrat klical, nato pa skoraj cel mesec ni bilo glasu o njem in komerkoli drugem. 

Po enmu mesecu sem začela hoditi na predavanja za ekonomsko smer. Vse je bilo drugače, ker ni bilo Kim in Justina. Vsaki dan sem razmišljala o njima. Nato pa sem se odločila, da jima bom napisala pismo. 
"Dear Justin! I'm sorry for all this situation. Probably you already forget about me and you won't even read this, but anyway I decided to go back to Florida, cause the Canada life isn't for me. It's hard to live without my real friends. These friends here are fake just because my parents are famous. With real friends I meant you, but I think it's time to let everything and live forward. I'm sorry for everything. I really miss you. Xoxo Nic." isto sem napisala tudi za Kim. 
S Timom sva šla malo peš takoj po zajtrku in pri parku sva naletela na tiste moške, ki so me prepričali da sem ukradla pijačo iz trgovine. Hitro sem se obrnila in poskušala sva odditi. Na srečo me niso videli, ampak takoj ko sem pogledala nazaj sem se v nekoga zabila...

Ni komentarjev:

Objavite komentar