sobota, 19. april 2014

15. DEL

...pogledala sem na desno in videla Luka, ko se je vsedel zraven mene. 
"I'm just thinking" sem mu odvrnila in se nasmehnila.
"About what?" 
"About everything..." dvignil je obrv, kot da ga zanima še kaj več.
"About that old lady in the next house too?" je nasmejano vprašal.
"haha no... about me, Justin, Chloe, Ethan...just everything" 
"What about me?" 
"What?" sem ga začudeno vprašala.
"You're not thinking of me"
"...well nothing happened between me and you so I don't have anything to think about you..." ko sem to rekla, se je sklonil k meni in me poljubil.

*KIM'S P.O.V.*
I was in room alone. Nic went out, but in 15 minutes I was already worried. I thougt she's alone and maybe she wanted to talk about something. I put myself a jacket because at night it's cold outside. I went downstairs and to the doors. I saw Nicky's hair and went a little bit out. And then I saw Luke right next to her and they kissed. My heart start beated very fast. I moved back in the room where I start to cry. 

*END OD KIM'S P.O.V.*
Takoj sem se odmaknila od Luka in mu stisnila klofuto. 
"You're with my best friend!" sem mu še rekla, potem pa stekla v sobo in živčno zaprla vrata. Kim je bila verjetno v kopalnici, ker je ni bilo nikjer v sobi. Hodila sem, sem in tja in razmišlala kako bi ji povedala ali bi samo molčala. Takoj ko je odprla vrata kopalnice, sem se obrnila proti njej in začela
"a Kim..."
"I know everything... I saw you"
"h?" sem bila začudena.
"And I can't believe that you're so jealous that I have a boyfriend and you're trying to steal him away from me...you're just a selfish bitch!" po tem kar je rekla, sem imela solzne oči. 
"I hope you'll find some other place to stay" mi je še rekla in se zaprla nazaj v kopalnico. Vsedla sem se pred posteljo in začela jokat, dokler nisem bila vsa razmazana od maskare. Vzela sem kovček in začela pakirat. Ko sem bila že proti koncu, je v sobo prišla Kim in se vsedla za računalnik. Gledala sem jo in ji hotela še nekaj reči, ampak sem bila tiho. Potovalko sem vzela v roke in šla proti vratom, kjer sem se še ekrat ozrla za Kim, potem pa s solznimi očmi odšla. Zunaj pred domom sem vzela telefon in hotela klicati nekoga. Šla sem pod zadnje klice in tam je najprej pisalo Biebz:*. Hotela sem poklicati, ampak ga nisem ker sem čutila, da ne spadam v Kanado in se moram vrniti k staršem na Florido, kjer bi pač začela hoditi na predavanja. Nato pa sem poklicala očija. 
"Yeah?" se je oglasil.
"Dad?" začela sem se jokati.
"What's wrong hun?"
"Nothing I just... can you come to Canada and we'll go back to Florida?"
"Why? Nicky tell me what happened!"
"Just do that and I will tell you later" prekinila sem in se zjokala pred vrati doma. Ko je to minilo sem vzela potovalko in šla malo po ulici, da me ne bi kdo videl tu. Nekje za voglom sem se ustavila in poklicala taksi, da me je odpeljal na letališče. Iz kovčka sem vzela kapo, da bi me težje prepoznali in šla do stolov, kjer sem se vsedla in šla še malo na twitter. 
"I don't know what to do" sem objavila. Pogledala sem malo naokrog in ni bilo gneče. Naenkrat pa sem na enem izmed terminalov zagledala Justina in neko punco zraven njega, ampak to ni bila Chloe...

Ni komentarjev:

Objavite komentar