sreda, 2. april 2014

14. DEL

...He looked at the doors of bathroom and smile a little bit.
"Then who's showering?" he asked. I looked down and then he tryed to walk in room, but I didn't let him. 
"Even if I'm a Belieber, I won't let you to break a heart of my best friend ok?" 
"What? What are you talking about?" 
"I saw you and Chloe kissing downstairs and I know if Nicky find out for this, she will be pissed off because you didn't tell her for this in restaurant" he just looked me with sad eyes "it will be better if you go"
"I know I didn't tell her, but now I'm here... she won't be angry if I appologese to her... she's my best friend anyway"
"Yes, but..." I started but I stopped talking because that word she likes you wanted to came out of my mouth. 
"But?" he asked
"Ah nothing, I forgot... look Justin, it will be better if you go... she will be probably just in a towel"
"hm... maybe I should stay" he smiled and went in room. I couldn't stopped him and then Nicky came out in pijamas. Thank god

*END OF KIM'S P.O.V.*
Slišala sem, da se Kim z nekom pogovarja in zato sem si oblekla pižamo. Počasi sem odprla vrata in tam sta sredi sobe stala Justin in Kim. 
"What are you doing here?" sem ga takoj vprašala.
"I'm here for a talk"
"And now you are ready for talk? Well I'm tired, goodnight" začela sem ga potiskati proti vratom, a se je ustavil in se obrnil.
"I should go out" je rekla Kim in odšla iz sobe, tako da sva ostala sama. 
"Listen to me Nic...those 2 days were horrible without you. I don't wanna be in fight with you, because you're the best thing that have ever happened to me and I know I was an idiot that night, but that won't happened again ok?" 
"You were really acting like a stupid ass"
"Yeah I know" se je nasmehnil. 
"So are we ok now?" me je še vprašal.
"It's hard to be your friend because you don't tell me everything... I forgive you, but promise me that won't happened again"
"Pinky promise?" je rekel in dvignil mezinca. Začela sva se smejati, potem pa sva sklenila najine mezince. Na koncu me je še objel, potem pa se je moral poslovit. 

Zjutraj sva se s Kim normalno odpravili v šolo. Oblečeno sem imela to.
Ethan me je parkrat na hodniku pogledal, ampak pogovarjala se nisma. Ves dopoldan he minil hitro in kar naenkrat je bila pavza, da sva se šli s Kim obleč za večerjo, saj sva se odločili, da boma šli danes v jedilnco k ostalim. Oblekla sem pa to.
Takoj ko smo pojedli in ko sma že bili na poti ven, je do naju prišla Chloe. Gledala naju je in se smehljala.
"What's with you?" je takoj vprašala Kim.
"Nothing, I just have to talk with Nicky" s Kim sva se spogledali, potem pa se je odmaknila, da mi je Chloe začela govoriti kaj je hotela. 
"So... how is Justin?" me je vprašala. Kaj? Zakaj me sprašuje po Justinu?!
"Is that what you wanted to talk with me?"
"No no no... but let me tell you something you princess charming who everybody loves" je rekla zelo ljubosumno. 
"I know you two had a little fight but I know you are trying to get him back, but let me tell you something... you will leave him alone or there will be problems"
"And why should I be worried now? And why do you care about me and him anyway?" 
"He didn't tell you?" začudeno sem jo pogledala, ko me je to vprašala.
"then I will tell you...We are together" po vsem telesu sem začutila neki šok. Ostala sem brez besed.
"Well ok then... bye" je rekla in pomahala z njenimi nedolžnimi rokami. 
"Chloe!" sem ji rekla odzadaj in ona se je obrnila "about how is he... he's great... he just told me yesterday... bye!" Chloe me je jezno pogledala, potem pa odritala k svojim prijateljam.
"That bitch" je rekla Kim takoj, ko je prišla do mene.
"What?" sem jo presenečeno pogledala.
"I heard everthing" nasmehnila sem se ji, potem pa sva odšli. 
Ko sva prišli v sobo, sva se najprej stuširali, potem pa sva si naštimali film. Skupaj sva zlezli v posteljo in začeli gledati film. Dokler se je začel, sem poslala sms staršema: "everything's ok :) say hello to Tim and say that I miss him. Love u guys xoxo"
Film sem gledala kakšnih 15 minut, potem pa sem vstala in šla v kopalnico. Na hitro sem oblekla
 in se odpravila proti vhodnim vratom. Kim me je pogledala in me zaskrbljeno vprašala.
"Where are you going?"
"Out..." takoj sem odšla in se zunaj pred domom vsedla na stopnice. Vse je bilo tiho in bilo je res čudovito. Naenkrat pa se mi je nekdo pridružil in se vsedel zraven mene.
"What are you doing here alone?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar