petek, 7. februar 2014

9. DEL

...noter je bila verižica.
"Are you crazy?!" 
"What? It's just something for you that you'll always remember our friendship"
"I would remember this without this neckless" poljubila sem ga na lico in on mi je nadel verižico. 
"Hey, was one girl with blonde hair in your room before?" me je vprašal. Malo sem pomislila in se spomnila, da je bila Chloe tu.
"Yes Chloe... why?"
"Well, I was on the way to your room and she asked me if I'm Justin and I said yes and then she jumped at me like she is the biggest belieber in the world"
"haha she's such an idiot. But please don't trust her or be her boyfriend because..."
"...you want to be my girlfriend" se je nasmehnil.
"What? No haha listen to me... Don't date with her because I really hate her and she hates me and I'm your friend and she's not your tipe anyway" 
"Ok" je rekel potem pa se začel smejati. Stisnil me je k sebi in ne začel žgečkati, takrat pa je v sobo prišla Kim. Ustavila sva se in jo pogledala.
"Are you two together?" je takoj vprašala.
"What? No we're not" je rekel Justin, Kim pa je prišla k nama. 
"How do you feel?" me je vprašala.
"Better" 
"Well, I should go because I have an interview"
"When?" sem ga vprašala.
"In the evening... don't worry I will send you a message when I will be there"
"Ok" vstal je s postelje in me poljubil na čelo, potem pa odšel. 
"Well that was really cute" je začela Kim, ko je Justin zaprl vrata. 
"shut up" sem ji rekla v smehu. 

*PRI CHLOE*
Po tem ko je srečala Justina je šla v šolo. V razredu je takoj vse povedala prijateljicama Jennifer in Emmi, ki sta fanici od Justina.
"Hey you two... I met Justin Bieber right now" takoj sta začeli kričati "And he is friend of that new girl Nicky... I know that she's in love with him, but she stole my man and now I'm gonna steal her crush"
"Don't you wanna to be with Ethan anymore"
"No, Bieber is much more passionate and beautiful. He's famous too and if I date him I will be the most famous girl on planet"

*JS*
Po pouku, ko je Kim prišla k meni, sva ravno gledale en film, ko je nekdo potrkal na vrata. Nikogar nisva pričakovali. Kim je šla odpret vrata in zaslišala sem znan glas...

Ni komentarjev:

Objavite komentar