sobota, 8. februar 2014

10. DEL

..."O my god... Nicky you won't believe this" je rekla Kim in takrat sem šla proti vratom, da bi videla kdo je.
"Mom! Dad!" sem zakričala, ko sem videla starša pred vrati. Skočila sem jima v objem in takrat mi je pritekla solza.
"Where's Tim?" sem vprašala potem ko sem videla, da ga ni zraven.
"He's in hospital waiting for heart operation" je  rekel ati zelo resno. V trenutku sem se začela tresti in malo je manjkalo da se ne bi začela jokati kot nora.
"What.. no no no" sem začela govoriti.
"...you idiot!" ga je mama boksnila "he's just joking. Tim you can come here now!" je rekla mama in pogledala proti voglu hodnika. Od tam je naenkrat pritekel Tim in mi skočil v naročje.
"I missed you so so much" sem mu govorila v objemu. Vsi smo odšli v sobo in se začeli pogovarjat. Vse sem jim povedala kaj se mi je zgodilo in na koncu sem še dodala
"Justin was here today and he gave mi this necklace" pokazala sem jim verižico, ki sem jo nosila na vratu "...and today he has a interview, so we must watch it" starša sta se spogledala in se nasmehnila.
"Come on Nicky let's go" je rekla mama in me prijela za roko.
"Where are we going?"
"I don't know... around the city" je dodala
"Wait I must get dressed" hitro sem se oblekla.
potem pa smo odšli js, mama, ati, Tim in Kim. Prišli smo do neke stavbe, kjer je verjetno mama nekaj pozabila ali kaj. Vstopili smo in vse je bilo tako urejeno. Vsi si nas pozdravljali. Prišli smo nekam, kjer je bila zelo tema in kar naenkrat me je ati potisnil naprej.
"Go find my bag I left it in there" 
"Why don't you go?" 
"Because there are really annoying people and I don't wanna met them today anymore" odšla sem naprej in naenkrat me je zasula svetloba in neki ljudje so začeli kričat. Najprej me je svetloba zaslepila, ko pa sem končno prišla k sebi sem videla na tribunah polno ljudi. Srce mi je začelo biti, saj nisem vedela kaj se dogaja, potem pa se je zaslišal glas. 
"Look who we got here Justin, your amazing friend" pogledala sem proti ženski ki je to rekla in tam je bil tudi Justin, ki se je obrnil in me pogledal. Nasmehnila sem se, ko sem se zavedala, da sem prišla na intervju Justina pri Ellen. Odšla sem do Justina in tam sva se objela. Takrat so začeli vsi kričat in vriskat. Tudi Ellen sem dala roko, potem pa me je Justin potegnil, da sem se mu vsedla na krila, saj je bil samo en sedež.
"You two are a really nice couple" je začela Ellen, midva pa sva se začela smejati. Meni je bilo zelo nerodno, saj sem prvič imela tak intervju.
"So tell me a little about your relationship" je začela govoriti Ellen.
"we are just friends Ellen!" je v smehu rekel Justin. 
"Ok Belieber you can calm now, they are just friends" je še rekla Ellen, potem pa smo se še par minut pogovarjali, nato pa sva lahko odšla. 
Ko smo odšli iz studia, smo Justin, Tim in jaz odšli na sladoled, starša pa sta šla v hotel, ki so ga imeli na rezervaciji za par dni, dokler bojo tu. 
"Are you two hungry?" naju je vprašal Justin, preden da smo si naročili sladoled. Pogledala sem Tima in on je pikimal.
"Then we will go on ice cream after dinner" odpeljali smo se (z jeepom, ki a je Kenny pripeljal Justinu) do neke restavracije. Tisti ki so nas prepoznali so prišli k nam in Justina prosili za sliko in avtogram. Parim je ustregel, potem pa smo se vsedli za neko mizo, ki je bila bolj stran. Kmalu pa je k naši mizi prišla natakarica...

Ni komentarjev:

Objavite komentar