sreda, 5. februar 2014

8. DEL

..."Leave her you idiot!" je rekel, ko je bil Ethan na tleh. Videla sem da je Justin. Ethan je vstal in se zagnal v njega.
"Ethan!" sem zakričala, potem pa me je naenkrat zmanjkalo in bila sem na tleh. Medtem pa ste Justin in Ethan kar tepla, dokler nista prišla na pomoč še Pete in Kenny. Spravila sta ji ju narazen. Pete je že hotel priti k meni in me pobrati s tal, ampak ga je Justin ustavil.
"Leave her... I will take care of her" in prišel do mene. Dvignil me je s tal in mojo glavo položil na njegova kolena, medtem ko je on čepel. Poljubil me je na čelo in takrat sem počasi odprla oči. Pobožal me je po obrazu in se mi nasmehnil.
"Are you ok?" me je skrbno vprašal.
"Yeah" sem rekla čisto brez moči.
"You don't look so... c'mon, let's get you back home" dvignil me je in odnesel proti avtu, kjer naju je že čakal Kenny. Vso pot sem mu slonela na ramenu, on pa me je božal po rami. Ko smo prispeli do doma, me je Justin odnesel v sobo in me tam položil na posteljo. Kim in Luka še ni bilo, zato sem Justina vprašala kje sta.
"I will send them a message that you are here ok?" prikimala sem in se mu nasmehnila.
"You are bleeding" mi je rekel prestrašeno, ko je videl da mi teče kri.
"I'm fine" sem mu govorila, ko je panično korakal po sobi in iskal nekaj hladnega. Na koncu je vzel mojo majico, ki je ležala na tleh in jo zmočil ter mi jo naslonil na čelo. Malo me je zabolelo, zato sem malo zajamrala.
"I hope this is not one of your favourite shirts" se je nasmejal in tudi jaz sem se malo.
"Thank you for being here" sem se mu zahvalila.
"You're my friend... how could I leave you" potem pa je v sobo hitro vstopila Kim vsa prestrašena.
"Oh gosh are you ok?" je prestrašeno vprašala, jaz pa sem prikimala.
"She's just bleeding a little and nothing else" je pripomnil Justin.
"Well I should go now... see you" je še rekel in me poljubil na čelo, potem pa odšel.
"You know what? Luke asked me if I will be his girlfriend and I said yes to him!" je rekla zelo veselo.
"I'm happy for you"
Kim sem rekla naj pokliče moje starše in jima pove kaj se je zgodilo. Najprej sta bila zelo panična, a potem ji ju je Kim pomirila in nista več v skrbeh. Nisem imela več moči za kaj drugega, zato sem kar zaspala.

Zjutraj me je zbudila Kim.
"Nicky. Will you stay here or you will go in school?" me je potiho vprašala. Malo me
je bolela glava 
"No I will stay here" sem ji odvrnila. Poljubila me je na lička in odšla v šolo. Za par minut sem še zaspala nazaj, potem pa sem vzela računalnik in si ga dala v posteljo. Šla sem na twitter, ampak ni bilo kaj novega. Nastavila sem si en film in medtem da se je začel sem se šla v
kopalnico uredit. Na hitro sem se še slikala in dala sliko na instagram.

Potem pa sem v pižami odšla nazaj v posteljo in začela gledati film. 

Naenkrat pa sem dobila sms.
"Hey:) Are you ok?" bilo je od Justina.
"I have a headache, but I will be fine" ko sem mu to odpisala, ni bilo odgovora. Nadaljevala sem s filmom in po 15 minutah je nekdo potrkal na vrata. 
"Come in" sem se zadrla, saj se mi ni lublo vstat. V sobo je stopila Chloe.
"I knew you will hide in your room, but you know what? You can't hide from me" je začela, ko je hodila proti meni.
"I'm not like you, when you were crying in your room because of the break up" z jeznim pogledom me je gledala, kot da bi me hotela udariti.
"Look! Probably someone already told you that I'm the (GLAVNA) here. You stole my boyfriend and every girl who did that is pn other school"
"Well, I'm not scared of you" sem ji ostro odvrnila. 
"Ok, then we will see how terified you will be" močno me je stisnila za lička "bye sweetie" in odšla iz sobe. 

*JUSTIN'S P.O.V*
I was on the way to Nicky's room with a little gift for her and then one girl came out of the room.
"Omg are you Justin Bieber?" she asked me surprisely.
"Yes that's me"
"Oh god I can't believe... I'm a big Belieber" she jumped at me and hugged me. 
"Look I must go to visit my friend..."
"And what's your friend's name?" 
"Doesn't matter" I tried to go, but she stoped me.
"Add me on fb... and say hello to your friend" I smiled a little and went in room. Nicky was lying in bed and watching one movie

*JS*
V sobo je stopil Justin. 
"hey" je rekel in prišel k postelji, kjer mi je stisnil poljubček na čelo. 
"I've got something for you" na posteljo mi je dal vrečko, ki jo je imel s sabo. Pogledala sem not in tam sta bili 2 škatli s testeninami iz kitajske restavracije, 2 sendviča in še neka manjša škatla.
"o my god thank you" objela sem ga, potem pa si je on slekel jopo in se vlegel zraven mene v posteljo. Gledala sva film in zraven jedla. Ko sva končala sem iz vrečke vzela škatlico in hotela pogledati kaj je noter.
"Let me see what's in here" sem rekla in počasi odprla...

Ni komentarjev:

Objavite komentar