torek, 18. februar 2014

11. DEL

...zgledala je tako
Ko je Justin videl kdo je prišel k naši mizi, je malo zardel. Justina je ves čas opazovala z zapeljivim pogledom. Oba sem pogledala, potem pa sem prekinila tišino.
"...Ice tea for me please" Justin je trznil in pogledal v meni.
"the same" je rekel s tihim glasom.
"And you Tim?" sem ga vprašala.
"Sprite!" natakarica si je zapisala še zadnje potem pa odšla z migajočo ritjo. 
"Who the hell was that?" sem takoj napadla Justina.
"nobody" 
"are you serious? She was looking at you like you once dated her?" globoko je izdihnil in se naslonil nazaj na stol. Vprašujoče sem ga pogledala in povzdignila obrvi in čakala, da bo kaj rekel.
"Justin?" sem mu rekla.
"No... I mean yes... we were together once. But that was 2 years ago"
"So?"
"What?"
"It looks like she still loves you" takrat pa je k mizi prinesla pijačo. 
"would you like to order something for eat?" je vprašala. Pogledala sem Justina in on je začel naročevati.
Ko smo pojedli, je prinesla račun in zraven še en listek. Ko ji je dal denar sem jo pogledala, ko je brez glasu rekla: "Call me" potem pa odšla. Na listeku sem videla napisano telefonsko številko. Tudi mi smo odšli. 
"Will you call her?" sem ga takoj vprašala. 
"What?" je bil začuden.
"Why are you acting like that?" ko sem ga to vprašala, je bil samo tiho.
"Come Tim" sem rekla in prijela brateca za roko. Še vedno ni nič rekel, zato sem Tima peljala do hotela k mami in atiju.
"Where's Justin?" je takoj vprašala mama.
"I don't care" sem ji hladno odvrnila in se takoj posvetila Timu "I love you" in ga objela. 
"I love you too" je rekel v objemu, potem pa sem ga še poljubila na čelo in objela starša ter šla. 
Ko sem vstopila v sobo, je bil Luke pri Kim in ravno sta gledala en film. 
"Hey" je pozdravila Kim, jaz pa sem samo odložila torbo in šla v kopalnico. 

*KIM'S P.O.V.*
Me and Luke were just watching a movie and then Nicky came in room from nowhere. I said "hay" to her, but she was angry about something and she just put her bag on bed and went in bathroom. I looked at Luke and he was still looking in the computer.
"Luke?" I punched him softly. 
"Did you see that?" I asked him.
"What?" then I was thinking to punch him again, because he is such an idiot. 
"There must be something wrong with Justin" I went to her bag and search for a phone. There was a one call from Justin and I call him back.
"Nicky I'm sorry" he said immediately when he answered.
"it's me...Justin what happened?"
"Probably she will tell you everything but I was acting like an idiot and she just left."
"Well you must do something about that quickly because I really want that she tell some words again!" then I put him down, because I heard Nicky was comming out of the bathroom.

*END OF KIM'S P.O.V.*
Na hitro sem se stuširala, potem pa spravila iz kopalnice, kjer je bila Kim že sama v sobi. Gledala me je zaskrbljeno, jaz pa sem se ulegla na posteljo in poskušala zaspati. Potem pa je še k meni v posteljo zlezla Kim in me objela. 

Zjutraj sva se normalno spravili in odšli v šolo, saj bi se profesorji že čudili, če me ne bi bilo še kakšen dan. Oblekla sem to

Takoj na hodniku, ko sva vstopili sem videla Ethana z njegovimi prijatelji. Jezno sem ga pogledala in s Kim sva hoteli odditi mimo, ko me je poklical...


Ni komentarjev:

Objavite komentar