torek, 28. januar 2014

5. DEL

...sprva sem se ustrašla ker nisem vedela kdo vohuni za mano, a potem sem se zavedala da je Justin.
"Oh it's you... you scared me" sem rekla prestrašeno
"That was my plan haha" ostro sem ga pogledala in se nasmejala potem pa odgovorila na njegovo vprašanje.
"Yes, I have a lot of fun, because I'm here with my friends and that's all that matters"

pogledal je še Kim in Luka, ki sta se smehljala 2 metra vstran in gledala v naju. Šel je do njiju in ju objel.
"Can I steal her a little from you?" je vprašal, me pogledal in mi pomežiknil.
"Yes, she's annoying anyway" je rekla Kim, toliko da sem šla z njim. Obrnil se je k meni in me prijel za roko.
"They said that you are annoying" pogledala sem v Kim in Luka.
"At least if you like that guy behind me and you want to be with him?" je še dodal. Povzdignila sem obrvi in ga gledala.
"I'm joking" je rekel, ko sem ga pogledala. 
"Oh come already" je rekel in me odpeljal. Pogledala sem še nazaj, ko sta se začela K&M smejati. Z nama je šel tudi Pete (varnostnik). Peljal me je do konca tržnic, da sva prišla do plaže.
"Are you hungry?" me je vprašal, ko je zagledal restavracijo.
"A little bit, yes" nasmehnila sva se drug drugemu, potem pa sva odšla v restavracijo. Medtem sva se pogovarjala veliko o njegovi karieri, zasebnem življenju in družini. Po tem sva odšla nazaj do tržnic, kjer sva si ogledovala veliko stvari. Slikala sva se z očali in kapami, ki so jih prodajali, potem pa je Justin našel ene in mi jih nadel.
 "Try this one" je rekel. Ko mi jih je nadel se je ugriznil v ustnico
"Wow, you must have this one... how much?" je potem vprašal prodajalko in dodal še ene, s katerimi sem se slikala.
 "No, don't..." sem ga hotela prepričati, a je že plačal. Resno sem ga pogledala.
"What?" je rekel hkrati s prestrašenim in nasmejanim obrazom.
"We will see what do they else have... for you" začela sem iskati nekaj za Justina in na koncu prišla do smešnih očal, potem pa sem nekje zagledala še prekrasne, ki so verjetno zelo lepe na njemu. Ko sem mu jih plačala, se je obrnil k meni. Nasmehnila sem se mu in naju z mojim telefonom slikala v očalih. Sliko sem poslala Justinu, da jo bo imel za spomin. 

 "What if we go on beach... it will be sunset now and you must see how beautiful is that" 
"ok" sem sladko odvrnila in skupaj sva šla na plažo, kjer sva se še malo sprehajala po mivki do sončnega zahoda. Vsedla sva se nekje na tleh in gledala.
"I really love being with you... With you I'm just me" je rekel medtem ko me je gledal. Nasmehnila sem se mu in se stisnila bližje njemu. Ko je sonce zašlo, me je pospremil do doma, tako da ga ni nihče videl in me tam objel.
"Thank you for an amazing day" sem mu odvrnila in šla proti sobi. Preden da sem vstopila je k meni pritekel Ethan.
"Hey Nic... are you free tomorrow?"
"I don't have any plans, so yes" 
"Ok, then for dinner infront of school" pomežiknil mi je in odšel. Ves čas sem v glavi imela samo Justina in zato sem v sobo stopila vsa zamišljena. Zaprla sem vrata in se obrnila...

Ni komentarjev:

Objavite komentar