četrtek, 30. januar 2014

6. DEL

...takoj sem obstala, saj sta se Kim in Luke lizala, a ko sta opazila da sem prišla, sta nehala. Gledala sem ji ju z odprtimi usti, saj kaj takega nisem pričakovala.
"Omg we didn't see you" je rekla Kim čisto prestrašena. 
"I'll better go... bye" je govoril Luke in šel iz sobe.
"What was that?" sem jo po dolgi tišini vprašala in malo se mi je nasmehnilo.
"Nothing" 
"Oh c'mon tell me" sem jo prepričevala.
"We came into room and first we just talked but then...it just... yeah" je zardevala
"Are you two together now?" 
"No... I don't know" čudno sem jo pogledala, potem pa je nadaljevala "So, how was the date with Justin?" 
"It wasn't even a date... we just went eating and he bought me sunglasses an then we went on beach to watch sunset"
"That's definitly a date!" je rekla malo glasneje.
"Pssst... they will hear us"
"Let they hear us that you were on a date with Justin Bieber!!" se je zadrla še malo glasneje, jaz pa sem zaokrožila z očmi in se šla stuširat.
Zvečer ko sem bila že v postelji sem poklicala mamo.
"Hey mom"
"Sweetie hey"
"How are you guys?"
"We are good, we just miss you.. Tim misses you a lot" malo se mi je nasmehnilo.
"Is he sleeping?"
"Yes, call him tomorrow".
"Ok... good night mom.. I love you"
"I love you too" ni se mi dalo še iti na twitter, zato sem kar zaspala.

Naslednji dan sem v šolo oblekla 
Kim sem med potjo do šole povedala še da grem danes ven z Ethanom.
"You are not sirious right? When Chloe will find out she will kill you" je rekla resno.
"And for that I have you... that knows just you, Ethan and me"
"And what will happen if Ethan tells all? He just wants to get you in bed and then he will ignore you like others... everybody will know that you're that bitch who had sex with the most famous guy in school" zaokrožila sem z očmi.
"Is Justin a virgin?" sem jo vprašala preden da sva prišli do šole in na njenem obrazu se ji je videlo da je bilo to neumestno vprašanje. 
"Am...you probably kidding me right? He's kinda the same like Ethan, but he don't ignore girls after sex" nasmehnila sem se
"Why? Do you wanna have a sex with him?"
"No haha" sem se nasmehnila, potem pa sva že prišli do šole, kjer so spet vsi strmeli vame. 
"This is so freeky. How can you live with that everyone's watching you?" 
"Yeah, welcome to my crazy life" šli sva skozi hodnik v učilnico za kemijo. Ko sva se vsedli je do naju prišel Luke.
"Hey Nicky" me je pozdravil. Ampak samo mene. Kim ga ni pogledala, celo vstran se je obrnila in tudi on je ni pogledal. Z začudenim obrazom sem ji ju oba pogledala.
"Oh c'mon you guys what's wrong with you two? I know for everything and I know that you two are in love so stop acting like this because it's too childish" začela sta se smejati.
"So Nic... where do you have your Bieber?" me je vprašal z nasmehnom.
"My Bieber? We are not together you idiot"
"Well, everything looks like you two are"
"What?!"
"Check out the twitter and everything will be clear" debelo sem ga pogledala in takoj šla na twitter. Vsepovsod so bile slike od naju z Justinom in zraven napisano da sva skupaj. 
"Wt.. that's not true!"
"Everybody thinks that you are"
"Oh my god, this is so f* up" takrat pa je v učilnico prišel profesor in začel se nam je pouk.
 Po pouku sem stekla iz šole, da me je Kim komaj lovila. Takoj ko sem prišla v
dom sem napisala Justinu sporočilo na twitterju.
"We must to talk" na srečo je bil Justin online zato je takoj odgovoril.
"Why? Is something wrong?"
"Can I call you?"
"No I will come there"
"I have a date with Ethan so come tomorrow. 
"Who's Ethan?" ga je zanimalo.
"Some guy from school" ni več odpisal. 
"Fuck!"
"What?" je prestrašeno vprašala Kim. 
"How much time do I still have? I forgot to look on clock" 
"Am... 15 minutes?" odhitela sem k omari, kjer sem poskušala najti nekaj nabolj primernega. 
Kim me je še objela in mi zaskrbljeno rekla
"Be careful ok?"
"I will" odhitela sem do šole, kjer me je čakal Ethan. Pred šolo ni bilo nikogar, razen neki kadilci na katere se nisva osredotočala.
"You look very beautiful" mi je rekel
"You too" sem mu odvrnila, nato pa sva odšla. 

*MEDTEM PRI CHLOE*
Bil je čas večerje in vsi so bili zbrani v jedilnici. Chloe naju z Ethanom ne bi mogla opazit, saj je jedilnica v domu, ampak bila je nevarnost. Njena prijateljica. 
"Chloe!" se je zadrla, ko je stopila v jedilnico. 
"Can you be quiet?" ji je ostro rekla Chloe nazaj.
"You won't believe what I saw infront of school" Chloe jo je začudeno pogledala "I was smoking there and Ethan came. I tried to called him, but I saw Nicky coming in a beautiful dress to Ethan. And then... they went together"
"What!?" se je zadrla, da so vsi v jedilnici pogledali "he told me that he will go with Mike (njegov prijatelj)"
"Well... I guess he's cheating on you... with a new girl"
"Aaa!!!" je zakričala Chloe jezno in odšla ven, da bi šla za nama. 

*NAZAJ K MENI*
Sprehajala sva se do stojnice z sladoledom. Nisem vedela kateri okus bi izbrala, potem pa sem videla da imajo Justin Bieber sladoled. Takoj se mi je nasmehnilo in ko sem izbrala JB sladoled me je Ethan z čudnim obrazom pogledal. Nič ni rekel in šla sva do neke klopce. Tam sva se pogovarjala o različnih stvareh. Naenkrat pa naju je prekinil glasen krik.
"Ethaaaan!" obrnila sva se in videla Chloe kako jezno koraka proti nama. Vstala sva ko je prišla do naju. Ethana je bačnila, potem pa se obrnila k meni in mi sladoled potisnila v obleko...

Ni komentarjev:

Objavite komentar