nedelja, 26. januar 2014

4. DEL

...rahlo sem se nasmehnila in on tudi. Kako ima lep nasmeh in oči, vse.
"Excuse me for bothering..." je naenkrat prišel za nama Ethan, fant od Chloe. Pogledala sva ga.
"We didn't met yet... I'm Ethan and you must be Nicky right?" prikimala sem. Takrat pa je v učilnico stopil profesor.
"See you" je rekel in mi pomežiknil. Vsedel se je v klop in pouk se je začel.
"Well, that was weird" se rekla in se obrnila proti tabli. 

Po koncu sem se na hodniku dobila s Kim. Ves čas je gledala Luka, saj ga verjetno še ni poznala in ga prvič vidi.
"So, Kim, that's Luke" sem ji rekla in prekinila tišino. Predstavila sta se drug drugemu, potem pa smo odšli na malico. Po malici smo imeli informatiko in 10 minut po začetku ure, je ravnateljica naznanila, da moramo takoj vsi v veliko dvorano. Nihče ni vedel za kaj se gre, zato smo kar hodili in iskali prazne stole v dvorani. S Kim sva se vsedli nekje ob strani v drugo vrsto. Pred nama pa je sedela nihče drug, kot pa Chloe s svojim fantom. Ko smo se vsi posedli je na oder prišla ravnateljica z mikrofonom.
"Hello students. I know that nobody of you don't know what's happening, but today we have a surprise for you... watch and enjoy" umaknila se je, potem pa je nastala tišina. In kar naenkrat se je v zvočnikih zaslišal glas
"If I was your boyfriend I'd never let you go, I could take you places you aint never been before..." v srcu me je stisnilo, saj sem vedela za to pesem. Kim je trznila in se v trenutku začela tresti, ko je na oder naenkrat prišel Justin Bieber. V dvorani je začelo vreščati in tudi Kim je začela skakati kot nora. Jaz sem samo brez besed obsedela v stolu in gledala. Med pesmijo sem slišala Chloe, kako je jezno rekla
"Oh not that Bieber!" ko je bilo konec pesmi je Kim začela še bolj kričati in skakati.
"Hello everyone! Now I'm gonna sing one more song and it's called One less lonely girl" takrat se je Kim utrgalo. 
"Calm down Kim" sem ji rekla in jo potegnila na stol.
"You don't get it... in this song..." je začela, potem pa ja Justin začel hoditi proti nam in gledal je vame. 
"Oh god..." ja izdihnila Kim "Girl he is looking at you" je nadaljevala.
"What? No!" sem ji rekla, a potem je bil že pri meni. Ponudil mi je roko, jaz pa sem ga prestrašeno gledala.
"Go with him you idiot" je rekla Kim in me potisnila, da sem mu dala roko. Justin me je peljal na oder, kamor so prinesli tudi stol, da sem se vsedla nanj. Nisem vedela za kaj se gre, ampak sem se prepustila. Prinesel mi je šopek rož in mi jih da v naročje ter pel okoli mene in se stiskal k meni. 
"...one less lonely girl ohhh" je še odpel in me objel. Odšla sem z odra nazaj h Kim in po tisti pesmi je bilo konec njegovega nastopa. 
"What the heck was that?" me je šokirano vprašala Kim.
"I don't know... can we please go in our room?" sem ji rekla in jo potegnila za sabo, preden da bi naju zasule oboževalke.

"Omg, he likes you" je rekla Kim ko je zaprla vrata sobe.
"That is a little weird" 
"This is a sind trust me... he really likes you" mi je govorila. 
"Ah forget this... tonight we won't eat in school, because I don't want any of these students feed me or something" takoj sem se šla stuširat in uredit za mesto. 
Ko sva prišli pred dom je k nama pritekel Luke.
"Hey, where are you two going?"
"Out" sem odgovorila
"Can I come with you two?" 
"Yeah of course" skupaj smo se odpravili v restavracijo, kjer smo nekaj pojedli, potem pa smo odšli še na sladoled. Imeli smo se res super in takoj ko smo se vrnili sem poklicala domov in vse povedala. 
"Omg Nicky, check your twitter" mi je presenečno rekla Kim, medtem ko je gledala na ekran računalnika. Resno sem jo pogledala in odhitela do računalnika, ter pregledala twitter. 
"Met an amazing girl today @nickypitt see u soon" je bila nova objava od Justina in še slika, kjer sem bila na odru z njim. 
"Hey dad, I will call you later, bye" sem prekinila in se osredotočila na objavo. Retweetala sem in takoj zatem sem dobila sporočilo.
"I saved you from a class today:)" bilo je od Justina. 
"Oh gosh, text him back now!!!" se je name drla cimra. 
"Well, I just started with lectures, so is not such a big deal" po tem ni bilo več odgovora. Počakala sem še 10 minut, a ni bilo kaj. Zvečer sem šla še samo spat. 

Naslednji dan je bil prost in se lahko spala dlje. 
"Wake up Nicky!" me je zbudila Kim.
"What? We're free today" 
"I know, but you got a message" 
"From Justin?" sem vprašala navdušeno.
"No, from Ethan" pogledala sem kaj je napisal. 
"Morning... I was wondering if you have a time today? Maybe at 10 am infront of school?" 
"That's in half hour" sem se zavedala, ko sem pogledala na uro. Hitro sem odšla do omare in se oblekla
Naredila sem si čop in stekla pred šolo, kjer me je že čakal. Odšla sva malo do parka in na sladoled, nato pa sva se malo ustavila na klopci.
"Is Chloe ok with that?" sem ga vprašala.
"She don't know, but I will broke up with her anyway... now is the new girl on school and I really like her" roko je dal za mene in me začel božati po roki.
"Khm, what if we go back? Kim's probably waiting me" sem se izgovorila, da sem lahko šla nazaj. 
"What were you doing?" me je prvo vprašala, ko sem prišla zadihana v sobo.
"I will tell you later. What if we go out today? With Luke? I know you like him" sem ji rekla.
"He's so cute"
"send him a message that he must be ready in 1 hour ok?" 
"ok" jaz sem se šla hitro preobleč in lepše uredit.
to sem oblekla in še počakala, da se je še Kim spravila. Točno po 1 uri smo se odpravili v mesto. Ravno je bil nek sejem na trgu, zato smo malo hodili po ulici. Ko smo se ustavili pri tržnici z verižicami, je nekdo prišel za mano.
"Are you having fun?" ustrašila sem se in obrnila in videla da je bil Justin...


Ni komentarjev:

Objavite komentar