nedelja, 26. januar 2014

3. DEL

...dvignila sem pogled in pred mano je bil Justin Bieber.
"C'mon let me help you" je rekel in mi pomagal vstati. Iz pisarne je stopil tudi Scooter Braun, njegov menedžer. Obstala sem brez besed, saj nisem mogla verjeti da prav v živo gledam Justina, pa čeprav nisem fanica, samo včasih poslušam njegove pesmi.
"Are you ok?" me je vprašal zaskrbljeno.
"Ah, you must be Nicky Pitt, the new one" je rekla ravnateljica, ko je ugotovila zakaj sem tam. Ko je to rekla, je Justin kar trznil in me pogledal. Nasmehnil se mi je in spustil mojo roko, ki jo je prej držal.
"I'm the principal of this school and I'm glad to meet new students" popravila si je očala, ki so ji visela na obrazu, potem pa je k njej stopila tajnica z nekim listom v roki. Nekaj ji je začela razlagati in spraševati.
"Excuse me, wait here" mi je rekla ravnateljica in skupaj s tajnico odšla v pisarno.
"Come, sit here" mi je rekel Justin in šla sva se vsest na stole. Scooterju je medtem zazvonil telefon.
"So, you're a daughter of the famous couple in Hollywood" je rekel in se nasmehnil, jaz pa sem rahlo prikimala.
"I'm..."
"...Justin Bieber yeah" sem ga prekinila.

http://1.bp.blogspot.com/--bIabgUrvQE/Ue8TWEkKdcI/AAAAAAAAAlE/-VhmwwzvQgo/s1600/smile.gif

"Are you a fan?" me je vprašal v smehu.
"Sometimes I just listen your music and that's all"
"Aha ok haha"
"So, do you walk on this school?" sem ga vprašala.
"No... me and Scooter just came because of the charity for poor children"
"Nobody knows that you're here or what? haha" samo nasmehnil se je, potem pa naju je prekinil Scooter.
"Justin, we must go" pogledal ga je in prikimal, potem pa je spet pogledal mene.
"Well... nice to meet you" gledala sem za njima kako sta odhajala, potem pa sem že morala v pisarno. Preden da mi je vse razložila kakšna so pravila in kje vse so razredi je minilo toliko časa, da je bil že čas za malico. Takoj po razgovoru sem odhitela v dom, kjer me je čakala Kim. Vrgla sem se na posteljo in izdihnila.
"What happened?" me je začudeno vprašala. Obrnila sem se proti nje in ji rekla.
"You're a fan of Justin right?"
"Not just a fan... a Belieber"
"Ok... I wanna know everything about Bieber"
"Are you serious?"
"Of course... you won't believe what just happened to me in school" sem ji rekla in ji vse podrobno razložila. Ko sem prišla do konca je na vso moč zakričala.
"What?! You met Justin Bieber? Do you know what chance do you have to meet him again? Omg"
"Calm down haha" sem jo mirila. Po eni uri in pol sva se morali odpravit na predavanja. Ko sva hodili po hodniku, so pred razredom stale 3 punce, ena izmed njih pa se je z fantom ravno lizala.
"Can you move away?" sem rekla paru, ki se je "nategoval"
Jap, lepa.
"And who are you that you can say to move?" je rekla važno in nesramno. Potem pa ji je ena zraven nje nekaj prišepnila na uho.
"Ah.. so you are Nicky Pitt?" je nato rekla. Njen fant me je ves čas gledal., kot da sem mu ubila mačko.
"Look... I'm not here to argue so, can you just move away?" sem ji pritrdila. Zaokrožila je z očmi in se nama s Kim umaknila, da sva lahko odšli v razred.
"Who the hell is that bitch?" sem vprašala Kim, ko sva se vsedli.
"Chloe is the most popular girl in school and her boyfriend Ethan....all girls wants him"
"What? He's not evet cute" Kim me je spet začudeno pogledala *ali si resna?!*
"Well... maybe a little" sem še dodala, ko sem videla njen izraz.
"But don't you dare to steal him from her, because she can kill you... she's total diva" nasmehnili sva se, potem pa se je ura že začela.

Zvečer sva odšli v dom, da sva se uredili za večerjo.
Na večerjo sva bili malo pozni, zato so se vse oči zagledale v naju, ko sva vstopili v jedilnico. Vsedli sva se na edini prazni prostor, ki je še bil.
Po večerji sem šla v dom, kjer sem poklicala domov. Vse sem povedala kako je in kaj se je že zgodil (v zvezi z Justinom) in Tim je verjetno začel skakati od veselja, saj mu je Justin vzgled. Po pogovoru sem šla še malo na twitter. Justin je bil ravno gor, ker je pred 2 minutama objavil novo stanje.
"I have the best fans" 
takoj sem mu retweetala in se odjavila.

Naslednji dan me je zbudil sms od Kim.
"I had to go, because I have lectures... see u in school" počasi sem vstala in se šla spravit. Oblekla sem
Jaz sem imela biologijo, zato se bom z Kim videla komaj pri malci. Nikjer v razredu ni bilo več prostora, razen pri eni mizi, ampak tam je sedel že en fant. 
"Is this sit taken?" sem vprašala.
"No no" se je nasmejal in umaknil torbo z stola.
"I'm Luke, and you must be Nicky" 
"How do you know my name?" sem začudeno vprašala.
"Everybody talks about you in school"
"What?!"
"You are the new beauty queen of this school"
"What about Chloe?"
"Ah, she's already forgoten"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar