nedelja, 26. januar 2014

2. DEL

...z debelimi očmi sem jo pogledala in takoj so oči postale solzne.
"No, you can't do this to me!" oba sta pogledala v tla, jaz pa sem stekla v sobo, kjer sem se na postelji jokala, dokler nisem zaspala.
(to je moja soba)
 Zbudila sem se, ko je nekdo šel v spalnico in so se vrata zaradi prepiha zaprla. Odšla sem na twitter in instagram, kjer sem objavila novo sliko in zraven napisala "worst day ever" takoj mi je reetwetalo že veliko ljudi, saj vejo da sem hčerka slavnega para in to je za njih wow. Zaklenila sem telefon in šla na svoj balkon, da bi se vsaj malo osvežila z svežim zrakom. Naenkrat mi je telefon zazvonil, da sem dobila obvestilo in šla sem gledat. Pisalo je: Justin Bieber followed you
bila sem malo presenečena, saj sem vedela za tega fanta in da je slaven... ampak nikoli si nisem predstavljala, da bom dobila follow od njega. Preostali dan sem preživela na računalniku in zvečer je v mojo sobo prišel Tim. Pritekel mi je v naročje in začel smrkat, kot da bi se začel jokat.
"I don't want you to go"
"Yeah me too...but mom is angry" dvignila sem ga in odnesla na posteljo.
"Don't worry, I will call you every day, ok?"
"Ok"
"What if we look one movie?" z navdušenjem je prikimal in ogledala sva si en film. Med filmom mi je Tim zaspal v naročju, zato ga nisem budila. Slikala sem ga kako spi in sliko objavila na twitter in instagram. Potem sem zaspala še jaz.

*ZJUTRAJ*
Mama je prišla v sobo in naju zbudila.
"Wake up you two! Nicky you and dad are leaving in 1 hour" hitro sem vstala in jo pogledala, saj nisem vedela o čem govori.
"Wait... what are you talking about?"
"You are leaving in Canada today"
"You were serious about that?"
"I always been" brez navdušenja sem jo gledala in nato še Tima, ki me je s solzami v očmi gledal. Spravila sem se pakirat in po skoraj 1 uri sem odšla v kopalnico, kjer sem se uredila. Oblekla sem to
  "Nic... we will be late!" je kričal ati. Vzela sem kovčke in se spravila do avta, kjer so stali mama, ati in Tim. Ustavila sem se pri odprtih vratih avta in se obrnila k mami.
"I love you" je rekla s solznimi očmi. Objela sem jo, nato pa sem pogledala še Tima, ki se je jokal.
"Hey you little monster... don't cry because I'm not going anywhere ok?" objela sem še njega.
"I gonna miss you" sem rekla v objemu in ga poljubila na čelo. Vsedla sem se v avto in z atijem sva se odpeljala do letališča, kjer naju je čakalo zasebno letalo.

Po 3 urnem letu naju je osebni šofer pripeljal pred dijaški dom. Skozi okno sem se zagledala v veliko stavbo pred katero se je gnetlo dijakov. Počasi sem iztopila iz avta in takrat so se vse oči zagledale vame. Ati je stopil k meni in se mi nasmehnil.
"Everything it's ok... you will be the best student here" objel me je "Call sometimes.. I love you"
"I love you too" poljubil me je na čelo, sedel v avto in se odpeljal. Zraven mene je bil še začasni varnostnik, ki bo prve dni z mano, da se mi ne bi kaj naredilo.
"Ok then... let's go Pete" sem mu rekla, da je pograbil kovčke. Vsi so strmeli vame ko sem hodila proti vratom. Tam je stalo tudi par fantov, ki so začeli žvižgati, a sem jih ignorirala. Odšla sem do sobe in počasi odpra vrata.
"Hello" sem rekla punci, ki je za pisalno mizo delala nalogo.
"Hey" je rekla malo prestrašeno. Odložila sem torbo in šla do nje ter ji ponudila roko.
"I'm Nicky Pitt"
"I'm Kim Jones... wait are you daughter of Angelina and Brad?" z nasmehom  sem prikimala.
"Omg, I never thought that some famous girl will be with me in room" zasmejala sem se.
"So what are you doing in Canada?" me je vprašala, ko sem se vsedla na posteljo. Takrat sem ji vse obrazložila, potem pa sva še pogledali moj urnik. Na srečo imava vsa predavanja skupaj, razen biologije. 
Zvečer sem poslala sms atiju, kjer sem mu napisala da je zaenkrat vse vredu in da ga imam rada. Po tem sem se šla stuširat. Preden sem šla spat, sem pogledala še twitter. Kim je zanimalo kako imam twitter da bi me followala, zato se je vsedla zraven. Ko sem malo gledala kdo vse me je na novo zasledil, je Kim naenkrat skočila, ko je zagledala, da
me je zasledil Justin Bieber. 
"Omg Justin followed you" 
"Yeah and?" 
"This is amazing... you're so beautiful and you can meet him"
"What? You're beautiful too. And by the way he probably don't look if girl is cute or not"
"I'm not beautiful. If I would be cute I will be popular on this school"
"What do you mean?"
"You'll see tomorrow"
"Ok, but trust me... you're beautiful" to je ona 
Zjutraj mi je zvonila budila na telefonu, da sem se zbudila. Bila je še 1 ura in pol do začetka pouka in jaz sem se šla kar spravit. Oblekla sem 
S Kim sva peš šle do šole, ki je bila v naslednji ulici. Bila sem živčna, saj je bil to zame 1. dan. Ko sva vstopili v šolo, so me začeli gledati, kot da sem priletela z lune. Kim me je peljala do ravnateljičine pisarne, kjer sem morala počakati, saj je bil pri njej že nekdo pred mano. Sedela sem na stolu, ko mi je njena tajnica rekla, da lahko počasi grem not. Stopila sem k vratom in prijela za kljuko, ko so naenkrat vame ruknila vrata. Padla sem na rit, ko je nek fant odprl vrata. Ko je opazil kaj se je zgodilo je počepnil k meni in me začel spraševati.
"I'm so sorry, are you ok? I didn't see you" držala sem se za glavo, potem pa je iz pisarne stopila še ravnateljica. 
"What's going on here Justin?"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar